Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa miestä

Vierailija
23.02.2025 |

Kokemuksiani parisuhteista: jätetyksi tuleminen tekstarilla, pettäminen pitkässä suhteessa, en miellytä ulkonäöllisesti vaikken ole pahasti ylipainoinen tms.

Seuraavaksi nunnaluostari, lesbot vai loppuelämä sinkkuna? 

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun.

N32

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaveri on mennyt naimisiin ja saanut lapsia aikoja sitten. Tuntuu että oma elämä menee ihan eri polkuja. En ajatellut nuorena että aikuisuus on tällaista.

Ap

Vierailija
2/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, just näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä edes sopimatonta miestä. Olisi kiva saada edes seksiä joskus.

Vierailija
4/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menetä toivoasi. Ehkä kannattaa lopettaa stressaaminen asiasta ja elää niin antoisaa elämää kuin mahdollista. Koskaan ei voi tietää minkä "puun oksalla se piru istuu".

Vierailija
5/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi silti olla hyvää elämää.

Kuulostaa lattealta, mutta jos onnistuu löytämään asioita joista nauttii niin joo...

Ei se parinkaipuuta kokonaan poista, mutta saapahan muuta ajateltavaa.

Ainakin välillä.

Vierailija
6/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko että emme ole kohdanneet; vaikka ei avautunutkaan, että millainen mies olisi sinulle Ap sopiva. - Sinkkuna minäkin ( hieman siinua vanhempi mies) elän. Hyvin olisit voinut kirjoittaa minun(kin) lähipiirustäni samansuuntaien kuvauken, mitä omasta lähipiiristäsi. - Ei nyt vielä kannata luovuttaa.   

Vierailija
7/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on ollut parisuhteita. Kuvittele ettei kukaan olisi ikinä ollut kiinnostunut sinusta millään tavalla? Olisit ihan pelkää ilmaa vastakaiselle sukupuolelle, sillä sitä meidän monen miehen elämä on. Ensisuudelmat jää kokematta, eikä kukaan ole pitänyt edes kädestä kiinni saati halannut. m34

Vierailija
8/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Vierailija
9/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet etsinyt?

Vierailija
10/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä😁

Toisaalta, jos on joku täysin sopimaton niin ei sitä kauan jaksa (*ja pää voi seota, jos toinen esim. käyttää vain hyväkseen...).

Vierailija
11/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on ollut parisuhteita. Kuvittele ettei kukaan olisi ikinä ollut kiinnostunut sinusta millään tavalla? Olisit ihan pelkää ilmaa vastakaiselle sukupuolelle, sillä sitä meidän monen miehen elämä on. Ensisuudelmat jää kokematta, eikä kukaan ole pitänyt edes kädestä kiinni saati halannut. m34

En tiedä millainen ihminen oot mutta koska tiedän miltä yksinäisyys tuntuu niin jos voisin niin halaisin sua ja saisit pusun poskelle. Toivon että oot vielä jollekin se ihanin kaikista.

Ap

Vierailija
12/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellalettas miten on kannustavia ja empaattisia viestejä. Jos mies kirjoittaisi samaa, niin hänet lytättäisi heti, haukuttaisi inceliksi ja lopuksi aloitus poistettaisi.

Vierailija
13/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut hyvää seksiä mutta siinäkin rikkoo itsensä kun on tunteita mukana ja vastapuolelle en ulkonäöllisesti täysin kelpaa. 

Ap

Tiedän tunteen. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja mä kelpaan miehelle vain seksiin. Olen hänen puolisonsa vastakohta, pituudelta olemme suurin piirtein saman pituisia. Miehen puoliso tumma, hoikka ja nätti. Mä olen ylipainoinen, kasvoiltani tavallinen ja hiukset punertavat (oma väri). Myös miehen aiempi puoliso oli tumma, hoikka ja nätti. En tiedä miksi kelpaan miehelle edes seksiin.

Vierailija
14/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet etsinyt?

No jos koko elämän varrelta lasketaan niin aika monista kouluista, seurakunnasta, harrastuksista, pikadeittitapahtumasta, opiskelijatapahtumista jne. 

Vierailija
15/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vähättelet omaa ylipainoa ja sille kannattaisi jotain tehdä? Itselle oli oikea järkytys miten suhtautuminen minuun muuttui kun sain laihdutettua parikymmentä kiloa Ennen kelpasin lähinnä paremman puutteessa miehille, mutta nyt minua aktiivisesti lähestytäänkin. Lisäksi lihavuus vaikuttaa usein myös itsetuntoon.

Toisaalta olen se ihan sama ihminen kuin ennekin vaikkain hoikempi, joten tuntuu nyt todella pinnalliselta saada huomiota ja kehuja miehiltä jotka eivät ennen minua huomanneetkaan. En siksi enää pyri ollenkaan parisuhteeseen vaan elelen rauhassa koirieni kanssa. n36

Vierailija
16/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellalettas miten on kannustavia ja empaattisia viestejä. Jos mies kirjoittaisi samaa, niin hänet lytättäisi heti, haukuttaisi inceliksi ja lopuksi aloitus poistettaisi.

Etpäpaljon paremmin asiaa olisi voinut mies näkökulasta sanoa. - Mistä tämä viittaamasi kaksois-standardi?

Vierailija
17/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vähättelet omaa ylipainoa ja sille kannattaisi jotain tehdä? Itselle oli oikea järkytys miten suhtautuminen minuun muuttui kun sain laihdutettua parikymmentä kiloa Ennen kelpasin lähinnä paremman puutteessa miehille, mutta nyt minua aktiivisesti lähestytäänkin. Lisäksi lihavuus vaikuttaa usein myös itsetuntoon.

Toisaalta olen se ihan sama ihminen kuin ennekin vaikkain hoikempi, joten tuntuu nyt todella pinnalliselta saada huomiota ja kehuja miehiltä jotka eivät ennen minua huomanneetkaan. En siksi enää pyri ollenkaan parisuhteeseen vaan elelen rauhassa koirieni kanssa. n36

Mulla ei ole mitenkään merkittävästi ylipainoa. Varmaan 5kg päässä normaali painosta. Mutta sekin on ilmeisesti liikaa. Mutta joo ihan oman itseni takia haluaisin 10kg pois. 

N32

Vierailija
18/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet (oletan että etsit miestä nimenomaan Suomesta), on aivan oma lajinsa. Ulkomailla, ihan Länsi-Europaassakin on paljon parempia miehiä, puhumattakaan Kanadasta ja Amerikasta. Kannattaa siis yrittää etsiä miestä ulkomailta.

Yleistän: suomalaiset miehet on juntteja, eikä kovin perhekeskeisiä. Suomalaiset miehet ei sen suuremmin pidä naisista (paitsi hetkittäin), eikä nauti oman perheen kanssa yhdessä olemisesta ja yhdessä tekemisestä, vaan kokee sen rankkana, haastavana ja työntekoakin pahemmalta koska siitä ei makseta. Ne väsyy töissä liikaa, ja tarvii viinaa viikonloppuisin kun elämä on muka niin kamalaa. Työpäivän jälkeen ei jakseta olla kumppanin ja perheen kanssa, vaan vapaa-aika menee huvitteluun (peleihin tai reenaamiseen). Suomalaisilla miehillä ei ole rahaa eikä kiinnostusta reissata ulkomailla tai kotimaassa. Suomalaisten miesten mentaliteetti on hyvin itsekeskeistä ja oma napa kaiken edellä. Ne on myös tosi itserakkaita, luulevat ansaitsevan kaiken ja vieläkin enemmän ja luulevat olevansa parempia kuin suomalaiset naiset, jotka ovat heidän mukaansa on rumia lössyköitä, joista ei ole muuta kuiin harmia ja vaivaa.

Älä siis lannistu. Hanki parempi mies muualta kuin Suomesta. Niitä on satoja miljoonia (niitä parempia miehiä siis), joille kyllä kelpaat. Niitä huonoja, joiden osastoon suomalaiset miehetkin kuuluu on myös paljon, mutta se huono juttu Suomessa onkin, että ne kaikki miljoonat huonot suomalaiset miehet asuu kaikki Suomessa.

Vierailija
19/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitenkään merkittävästi ylipainoa. Varmaan 5kg päässä normaali painosta. Mutta sekin on ilmeisesti liikaa. Mutta joo ihan oman itseni takia haluaisin 10kg pois. 

N32

Lisään vielä että mua ei oo lähestytty silloinkaan kun nuorempana olin normaali painoinen :( Mua on luonnehdittu iloiseksi, söpöksi, herkäksi ja lempeäksi. Tuntuu että miehille kelpaa kyllä seksi mutta hyvä parisuhde on kiertänyt mut kaukaa. 

N32

Vierailija
20/136 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta AP niin ongelma on poissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi