Miksi jotkut vetää leipää ja perunoita buffetissa?
Kommentit (78)
Ei kai nyt herranjestas voi syödä kalaa ja lihaa sellaisenaan? Täytyyhän siihen kylkeen laittaa perunaa tai leipää. Sama kun söisi pelkkää hilloa, koska se on kalliimpaa kuin pannukakku??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään tarvetta valikoida syömisiäni hinnan perusteella. Syön sitä mitä haluan.
Eli haluat mennä buffettiin syömään leipää ja perunoita? Eikö kannattaisi jäädä kotiin?
Ei se sinulta liene pois? Keskity omaan elämääs.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään tarvetta valikoida syömisiäni hinnan perusteella. Syön sitä mitä haluan.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Näin.
Buffassa syön vain lihaa ja salaattiaineksista kalleimpia.
Leivät, perunat, makaroonit, riisit ja muut halpahötöt tehdään kotona.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Syökää sitten leipää ja pottuja kotona, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt herranjestas voi syödä kalaa ja lihaa sellaisenaan? Täytyyhän siihen kylkeen laittaa perunaa tai leipää. Sama kun söisi pelkkää hilloa, koska se on kalliimpaa kuin pannukakku??
Riisi? Pasta? Nuudelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin tavattoman kiinnostunut muiden syömestä, ap?
Fiksuimpien tehtävänä on opettaa heikompilahjaisia
🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat mennä buffettiin syömään leipää ja perunoita? Eikö kannattaisi jäädä kotiin?
Ei se sinulta liene pois? Keskity omaan elämääs.
Jonkun pitää valvoa jos itse ei kykene tekemään oikeita päätöksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Mä syön niitä missä mä haluan. Sä et määrää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Mä syön niitä missä mä haluan. Sä et määrää ketään.
Tarvitsisit edunvalvojan
Kyllähän niissä kauppojen salaattibuffeteissa oli se ongelma, että lohenpalat katosivat aina. En tiedä miten se asia ratkaistiin? Jätettiinkö lohi kokonaan pois?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niissä kauppojen salaattibuffeteissa oli se ongelma, että lohenpalat katosivat aina. En tiedä miten se asia ratkaistiin? Jätettiinkö lohi kokonaan pois?
Ei se ongelma ole, fiksut vaan vei ne päältä
Oletteko te leivän ja perunan syöjät jotain buumereita? Miksi ette tajua niitä EI syödä buffassa?!?
Totta kai perunaa ja leipää pitää ottaa. Nehän ovat perusravintoa. Lihan tai muun proteiinilisän saa toki valita mutta lautasmallin noudattaminen tulee muistaa.
Ei mulle ainakaan maistu ruoka ilman lisukkeita. En voisi vetää vain pelkkää lihaa. Siinä tulee niin tönkkö olokin, ettei jaksa enää töitä tehdä jos massu on täynnä lihaa.
Tämä asia kuuluu sulle siis miten, olrko jokin hiton ruokapoliisi?
Syön mitä lystään, vaikka pieniä kiviä ketsupin kanssa!
En vedä pelkkää lihaa. Otan myös lisukkeen. Perunaa, riisiä tms. Mitä on tarjolla.
Riisi on kasvi, ei puristettua vehnäjauhoa🤣