Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille välillä pohjaton suru kun ajattelette rakasta joka ei ole enää täällä

Vierailija
23.02.2025 |

Sellaisena hetkenä tuntuu ettei saa henkeä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Lähinnä lämmin ailahdus.

Vierailija
2/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suru. Aivan hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin tuttu tunne. Kun on niin ikävä, että rintaa puristaa, eikä henkeä saa...

Vierailija
4/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestäni joka menehtyi sairauteen jo vuosia sitten. Ajattelen niin, että hän on yhden askeleen minua edellä. 

Vierailija
5/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, uskotteko te joille tulee tuollainen pohjaton suru niin tuonpuoleiseen ja jälleennäkemiseen vai ette?

Vierailija
6/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yllätti, jos nyt ei pohjaton, mutta voimakas surun tunne isääni kohtaa, joka kuoli jo yli 20 vuotta sitten, Ei se henkeä salvannut, mutta tuntui rinnassa fyysisenä kipuna.

Vierailija
7/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, uskotteko te joille tulee tuollainen pohjaton suru niin tuonpuoleiseen ja jälleennäkemiseen vai ette?

Uskottelen itselleni näin, jotta olisi hetken helpompaa, vaikka tiedän, ettei näin ole.

Se mikä eniten auttaa silloin kun ei henkeä saa, eikä itkusta meinaa tulla loppua, on se kun mietin, kuinka surulliseksi menettämäni läheinen tulisi, jos tietäisi kuinka vaikeaa minulla on duruni kanssa. Hän ei taatusti sitä haluaisi, vaan haluaisi minun olevan onnellinen.

Vierailija
8/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee.

Vierailija
9/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vanhempani yhä elävät, ei oo edes 80v. Isoäitiäni olen kaivannut, hän on ollut jo taivaan kirkkaudessa 20 vuotta.

Vierailija
10/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tahdo pystyä uskomaan, mutta sanotaan, että pidän sen option auki.

Vierailija
11/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa kun kuolemasta oli vähän aikaa tuli, mutta aika on tehnyt tehtävänsä. Nykyään lähinnä vain haikeus ja tieto siitä että se on kaikkien osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme