Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ikisinkkumiehet valittavat aina lehdessä, että eivät ole edes pitäneet ketään kädestä?

Vierailija
23.02.2025 |

Ei kai se parisuhde nyt mitään kädestä pitelyä ole.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ikisinkkumiehet kylläkään aina valita lehdissä. Nyt oli hesarissa yksi ulostulo aiheesta ja se on melko vähän määrällisesti. 

No ei ne aina valita, mutta silloin kun valittavat, niin se on aina tämä sama mantra kädestä pitämisestä. ap

Vierailija
42/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi "ikisinkkumiestä". Kumpikaan heistä ei ole koskaan valittanut lehdessä. Kuinka monta ikisinkkua ap tuntee?

Ja miksi vihaat tuntemattomia ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi "ikisinkkumiestä". Kumpikaan heistä ei ole koskaan valittanut lehdessä. Kuinka monta ikisinkkua ap tuntee?

Miksi ihmeessä vihaisin? Kummastelinpa vaan miksi näissä lehtijutuissa on aina tämä kädestä pitäminen esimerkkinä. Ap

Vierailija
44/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vihaisin? Kummastelinpa vaan miksi näissä lehtijutuissa on aina tämä kädestä pitäminen esimerkkinä. Ap

En tiedä. Kysy sitä jutut kirjoittaneilta toimittajilta.

Oikeasti kuitenkin vihaat, ja haluat polkea sellaisia, jotka ovat jo valmiiksi maassa, koska et uskalla tapella reilusti.

Vierailija
45/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipäivää on sanottu mutta miksi jotain henkilöä pitäisi muulloin kädestä pitää?

Vierailija
46/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet jo seniori-iässä ja sulle tanhukurssit ja eläkeläisten iltapäivätanssit seurojentalolla onkin kivaa puuhastelua. Jos puhutaan jostain kolmenkympin kieppeillä olevista, niin ei ne tollasta harrasta."

Jos käyt katsomassa miltä esimerkiksi buggin tanssiminen näyttää youtube - videoista niin ymmärrät ehkä että tässä "puuhastelussa" tulee aika usein hiki.

Jokainen tietenkin tekee omat valintansa. Kuka minä olen pakottamaan kolmikymppisiä sinkkumiehiä mukaan sellaiseen harrastukseen jossa on riski tutustua samanikäisiin sinkkunaisiin. 

M59+

Vierailija
47/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä nuuhkimaan naisen hiuksia ja hellästi koskettelemaan vartaloa.

T.Ikisinkku

Vierailija
48/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ikisinkkumiehet kylläkään aina valita lehdissä. Nyt oli hesarissa yksi ulostulo aiheesta ja se on melko vähän määrällisesti. 

Ilmeisesti jutussa oli aluksi ollut tarkoitus olla haastateltuna muitakin henkilöitä, mutta ehkä eivät sitten löytäneet muita jotka olisivat asiasta halunneet kertoa omilla kasvoillaan.

Taisin tunnistaa itsen. - Vai oliko jo Heasrin (tai Iltasanomien tai jonku muun lehden yhtä kaikki julkaisemat ilmoitukset, joissa hakivat ikisinkkuja juttunsa raaka-aineeksi. Itse miehenä, joka ei ole koskaan ollut parisuhdetta olsin siis ollut hyvinkin kohderyhmää. Harkitsin itseni ilmiantamsita joitain kertoja. Mielessäni vilisi aiemmin lukemani jutut, jotka usein tuntuivat toistavan samaa kaavaa. 

Samalla myös häpeä omasta tilanttesta nosti päätään; Miten minun maisterina (koulutukseni nyt sivuseikka) joka elätän itseni ja joka yleisesti tulen hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa, tavanomaisen siistin ja fiksun (, vaika näin itse sanonkin)  kohtalo on ollut ikisinkun elämä? 

En tiedä  Olisnko esiintulollani onnistunut antamaan jollekulle ikisinkulle -miehelle tai naiselle- esimerkiksi vertaitukea? Ehkä.

Päätin lopulta vetäytyä. En enää muista kumpi lopult aoli isompi syy häpeä vai se, että loppuviimein en ole varma haluanko sanottaa ja kuvata elämäni julksiesti niin kuin se, mitä olen -tai olen olematta- tänään olisi riippuvainen siitä, että en ole eläessäni ollut parisuhteessa. - Vai olisiko kuitemkin jollain taiu joillain muilla asioilla tai seikoilla kuitenkin isompi painoarvo.

Vierailija
49/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet jo seniori-iässä ja sulle tanhukurssit ja eläkeläisten iltapäivätanssit seurojentalolla onkin kivaa puuhastelua. Jos puhutaan jostain kolmenkympin kieppeillä olevista, niin ei ne tollasta harrasta."

Jos käyt katsomassa miltä esimerkiksi buggin tanssiminen näyttää youtube - videoista niin ymmärrät ehkä että tässä "puuhastelussa" tulee aika usein hiki.

Jokainen tietenkin tekee omat valintansa. Kuka minä olen pakottamaan kolmikymppisiä sinkkumiehiä mukaan sellaiseen harrastukseen jossa on riski tutustua samanikäisiin sinkkunaisiin. 

M59+

No mutta jos siellä on kolmekymppisiä sinkkunaisia, niin sitten pitää ihmetellä mitä sinä, vaari-ikäinen mies, siellä teet?

Vierailija
50/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kysy sitä jutut kirjoittaneilta toimittajilta.

Oikeasti kuitenkin vihaat, ja haluat polkea sellaisia, jotka ovat jo valmiiksi maassa, koska et uskalla tapella reilusti.

Jäikö sulla aamulla lääkkeet ottamatta?

Vierailija
51/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M59+

No mutta jos siellä on kolmekymppisiä sinkkunaisia, niin sitten pitää ihmetellä mitä sinä, vaari-ikäinen mies, siellä teet?

Opettelen tanssimaan. Kursseilla olen tanssinut noin 16-80 vuotiaiden kanssa. 

Aktiivista seuranhakua minä en tanssikurssilla harrasta. Jos myöhemmin törmään kurssilta tuttuihin tanssipaikoilla on tilanne tietenkin toinen.

M59+

Vierailija
52/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo aloitus. Tarkoittaako tämä sitä että parisuhteessa ei missään nimessä pidetä toisen kädestä kiinni, ikinä? Mä olen sitten ollut väärällätavalla parisuhteessa.

Niin olet ollut!!! Sika ja naurettava narsisti!!!

Vierailija
53/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Bruce Wayne ole valittanut

Vierailija
54/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M59+

Opettelen tanssimaan. Kursseilla olen tanssinut noin 16-80 vuotiaiden kanssa. 

Niin ja jäi vielä sanomatta tällä kertaa: Tanssikursseilla on yleensä krooninen pula viejistä (miehistä). Se ei miesten kannalta katsoen ole kovin huono tilanne.

M59+

Vierailija
55/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä pitäminen on sellaista, jota ovat tehneet jo 10-vuotiaat. Tuo ilmaus kertoo, että nämä aikuismiehet kokevat olevansa tietyllä elämän osa-alueella pienten lasten tai teinien tasolla. He eivät ole aikuistuneet seurustelun, läheisten suhteiden tai seksin saralla ollenkaan. Tämä taas aiheuttaa ulkopuolisuuden tunnetta, ahdistusta, masennusta ja vaikeuksia ymmärtää yhtä suurta osaa aikuisten elämästä - asiaa, joka on 99 % ihmisistä yhtä normaalia kuin syöminen, lukeminen tai vaikka autolla ajaminen. He ovat lapsia aikuisen miehen asussa.

Vierailija
56/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsispä nuuhkimaan naisen hiuksia ja hellästi koskettelemaan vartaloa.

T.Ikisinkku

JA laueta samalla kesäzortseihin nuuhkiessa.

Vierailija
57/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädestä pitäminen on sellaista, jota ovat tehneet jo 10-vuotiaat. Tuo ilmaus kertoo, että nämä aikuismiehet kokevat olevansa tietyllä elämän osa-alueella pienten lasten tai teinien tasolla. He eivät ole aikuistuneet seurustelun, läheisten suhteiden tai seksin saralla ollenkaan. Tämä taas aiheuttaa ulkopuolisuuden tunnetta, ahdistusta, masennusta ja vaikeuksia ymmärtää yhtä suurta osaa aikuisten elämästä - asiaa, joka on 99 % ihmisistä yhtä normaalia kuin syöminen, lukeminen tai vaikka autolla ajaminen. He ovat lapsia aikuisen miehen asussa.

Ja kenen vika se on? Sinkkumiehen tietenkin. Hän oli teininä niin epäviehättävä ja outo, että edes silloin ei kukaan halunnut olla hänen kanssaan. Sama sitten tietenkin jatkuu aikuisena, mutta vielä pahempana, kun incel-ideologia ottaa vallan.

Vierailija
58/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita nää incelit. Hyi hyi. Ja jonkun pitäis säälustä huolia. Onneksi on normaali mies itsellä ja muillakin lähipiirissä. 

Vierailija
59/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsistä pitäminen on kyllä outoa.

Vierailija
60/61 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmettelin juttua, kun sillä haastatellulla miehellä oli soittimet ja kaikki. Eikös se ole tavallista, että keikoilla liikkuu paljon naisia? Ja musamiehillä naiset vaihtuu usein tiuhaan... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan