Miksi ikisinkkumiehet valittavat aina lehdessä, että eivät ole edes pitäneet ketään kädestä?
Ei kai se parisuhde nyt mitään kädestä pitelyä ole.
Kommentit (61)
Jos se on mukavaa. Pienesti voimautumista. Empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisille läheisyys parisuhteessa ei ole tärkeää?
Heti alkuhuumassa voi olla, sitten kännykkä voittaa.
Olipa outo aloitus. Tarkoittaako tämä sitä että parisuhteessa ei missään nimessä pidetä toisen kädestä kiinni, ikinä? Mä olen sitten ollut väärällätavalla parisuhteessa.
Pitäis varmaan sanoa ennemmin ettei ole edes muna pillussa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo aloitus. Tarkoittaako tämä sitä että parisuhteessa ei missään nimessä pidetä toisen kädestä kiinni, ikinä? Mä olen sitten ollut väärällätavalla parisuhteessa.
Miten niin outo? Tämä sama kaava vain toistuu aina. Taas oli hesarissa tällainen juttu. ap
Minä en ainakaan ole valittanut. M65
Vierailija kirjoitti:
Eli ovat pelkkää seksiä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Saa parisuhteessa pitää kädestä kiinni, mutta suhde ei pitäisi perustua pelkkään toisen käteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin outo? Tämä sama kaava vain toistuu aina. Taas oli hesarissa tällainen juttu. ap
Sanoit että ei se parisuhde mitään kädestä pitelyä ole. Ymmärsin niin että parisuhteessa ei pidetä toista kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ovat pelkkää seksiä vailla.
Kädestä ei saa haaveilla pitävänsä eikä edes munan laittamisesta pilluun. Mitä ihmettä sitten.
Kannattaa ulista näkyvästi niin saa läjäpäin naisia kiinnostumaan.
Eikö se ole osa suhdetta? Kuljetaan käsi kädessä rakastuneina keväisessä puistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa parisuhteessa pitää kädestä kiinni, mutta suhde ei pitäisi perustua pelkkään toisen käteen
Siis onko joku sinkkumies sanonut että haluaa parisuhteen jossa vain ja ainoastaan pidetään kädestä kiinni? Ja valittaa pelkästään tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaava toistuu, koska ragebaitilla saa klikkejä ja aina löytyy joku luuseri joka haluaa lärvinsä lehteen (tai telkkariin).
Ei ole sanonut. Ap:llä on vain huono tekstinymmärtämisenkyky.
Se on romanttinen ele jonka toivoisi elämässään kokea.
Minun käsityksen mukaan tuo kädestä pitäminen on ensimmäinen läheisyyden osoitus treffeillä. Eli ei siis ole päässyt edes kokemaan sitä ensimmäistä tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun käsityksen mukaan tuo kädestä pitäminen on ensimmäinen läheisyyden osoitus treffeillä. Eli ei siis ole päässyt edes kokemaan sitä ensimmäistä tasoa.
Mutta ap:n mielestä kädestä pitäminen on jätettävä välistä ja mentävä suoraan asiaan.
Eli naisille läheisyys parisuhteessa ei ole tärkeää?