Kauanko teillä kestää suklaalevy?
Itse ostin yli kuukausi sitten Fazerin suklaalevyn 180g. Sitä on vielä reilusti yli puolet jäljellä. Tänään söin yhden suklaapalan aamupalaksi, ja mietin, että saattaako syödä toista vai tuleeko huono olo.
Kaverini kertoi, että hänellä menee KOKONAINEN suklaalevy VAIN VIIKOSSA!! Siis tuossahan on kahdeksan riviä suklaata. Vaikka joku pystyisi syömään rivin päivässä niin eihän tuota voi saada millään viikossa menemään. Onko oikeesti mahdollista?
Kommentit (53)
Fazerin sinistä yleensä ostan ja levy menisi noin tunnissa, jos ahmimaan ryhdyn. Yleensä levy kestää 3-4 päivää. En viitsi ahmia enempää, koska syön myös jäätelöä ja kahvileipiä joka päivä.
Yksi rivi menee 5-10 minuutissa, ja yksi levy parissa viikossa.
Monesti säilyy avaamattomana viikkotolkulla. Mutta sitten, kun olen sen eka palan ottanut, niin 1-3 tuntia.
Mä syön levyn päivässä joskus kaksikin nam
Useamman vuoden, viileässä kaapissa säilytettynä.
En ole suklaan perään edes, ja ei se silti montaa päivää kestää. Ehkä kaksi. En osta suklaata kuin pari levyä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kestäisi alun kahdeksatta minuuttia, sen takia en osta niitä.
Sama, on mielestäni ihan viisasta ymmärtää heikkoutensa. Ostan yhden suklaapatukan jos pakko saada suklaata, sen voi nauttia rauhallisin mielin kun enempää ei ole
Itsellä tulee paha mieli vaan vähyydestä ja hinnasta joten en osta patukoita ollenkaan.
Mitä enemmän ikää niin sitä kauemmin säilyy kaapissa, on suraan verrannollinen, nämä hetisyöjät on alle 20 v.
Kertaistumalta en kokonaista levyä saa syödyksi, harvoin edes päivässä, mutta kahdessa päivässä voi mennäkin. Useimmiten kestää ehkä n viikon.
Max tunnissa. On vaan niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen levyn syömiseen montaa minuuttia menisi, mutta jos vähän säästäen syö, niin saa sen puoleksi tunniksi riittämään.
puoli tuntia on huono hampaille. syön sen hammasterveellisesti nopeammin
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän ikää niin sitä kauemmin säilyy kaapissa, on suraan verrannollinen, nämä hetisyöjät on alle 20 v.
No ei ole, töissä just puhuttiin tästä ja ne oli ne lähemmäs kuusikymppiset jotka sanoi että levy menee hetkessä. Minä puolet nuorempana syön ehkä viikossa sen levyn.
Pari vuorokautta. Napsautan rivin aina silloin tällöin ja levy takaisin jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa syömishäiriöiseltä. Kaikki ei tykkää suklaasta, mutta tuo ehdoton ja kauhisteleva suhtautuminen ei ole ihan tervettä.
Onneksi se ei kuullosta, että joku vetää viiteen minuuttiin :D
Porukka syö täällä niin nopeasti, että ehdittekö te edes maistaa, miltä se maistui? :D
Noin vartti. Pelkästään hammasterveydenkin kannalta makea kannattaa syödä rivakasti pois, eikä napostella pitkin päivää, jolloin suussa on jatkuva happohyökkäys käynnissä.
TÄMÄ on teille tärkeä keskustelu?????
Viikko, syön säännöstellen, joskus katoaa ennemminkin kun mies hotkaisee oman suklaalevynsä saman päivän aikana kun se on ostettu ja sitten kärkkyy minulta lisää, rakastaa suklaata ihan älyttömästi. Ei haittaa, ihan mielellään saa kyllä syödä myös minun levystä.