Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä sanottiin että naisen parasta ennen on 30v

Vierailija
23.02.2025 |

Mutta itse näytin 30v vielä teiniltä 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että nainen ottanut liikaa penistä sisäänsä 30 vuoteen mennessä jolloin reijät on jo löysiä

En ole ottanut :)

t. pihtaava tyttiksesi

No sitten olet ok.

Vierailija
22/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä näytän nyt paljon paremmalta kun ikinä ennen (35).

ikänäkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v, ja nyt vasta alkaa palkasta liietä rahaa ulkonäköönkin käytettäväksi. Siis, että esim. vaatteita voi ostaa muutakin kuin kirppikseltä tai alerekkien "No kai tää on ok, kokokin melkein oikea" -valikoimasta.

Juu, huippukauniit on huippukauniita vaikka perunasäkkiin pukeutuneena, mutta se ei ainakaan minua tavista koske, ulkonäkö paranee huomattavasti kun siihen käyttää aikaa ja rahaa.

Vierailija
24/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei enää läpäise kynätestiä

Vierailija
25/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.

Harhoissa on kiva hillua

Kun ei ikinä saa -

Vierailija
26/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla defenssit päällä taas hukatun viikonlopun päätteeksi.

Jos et kelpaa naisille alle 30-vuotiaana niin vielä huonommin 60-vuotiaana  kun kaikki huonot piirteet on piintyneet.

Vierailija
27/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tutkitusti  vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina kuin naiset. Loputon on silti miesten ulina naisten vanhenemisesta :D

Ehkä naisen vanheneminen muistuttaa miestä miehen omasta kuolevaisuudesta ja laukaisee miehessä ikäkriisin. 🤔

Vierailija
28/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vaan paranee koko ajan, kun on täyttänyt kolmekymmentä. Alkaa olemaan varallisuutta omien unelmien toteuttamiseen, elämän kokemusta ja itsevarmuutta. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta kyllä kauniit naiset on kauniita vanhanakin.

Vierailija
29/29 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä vaan paranee koko ajan, kun on täyttänyt kolmekymmentä. Alkaa olemaan varallisuutta omien unelmien toteuttamiseen, elämän kokemusta ja itsevarmuutta. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta kyllä kauniit naiset on kauniita vanhanakin.

Ja toisaalta sekin, ettei ole "pakko" kokea tarvetta kelpaavansa jollekin. Nuorena oli kova tarve olla parisuhteessa ja olla kelvattu, sitä tunnetta ei kolmenkympin jälkeen oikeastaan enää ole ollut.