Täällä sanottiin että naisen parasta ennen on 30v
Kommentit (29)
Ja aina pitää muistaa, että parasta ennen ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä!
Naisen parasta aikaa on 40+, sillä nelikymppisenä naisen itsetunto nousee ja keho on vielä täydessä tikissä.
Naisen parhaat vuodet ei ole synonyymi naisen kauneimmille vuosille.
Naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla, miehet vain paranee tuonne 60 tienoille.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta aikaa on 40+, sillä nelikymppisenä naisen itsetunto nousee ja keho on vielä täydessä tikissä.
Naisen parhaat vuodet ei ole synonyymi naisen kauneimmille vuosille.
40+ nainen röpöttää jo pahasti
Miehen kannalta parasta on että alla on aina tuore ajopeli. Auton kohdalla mieluiten alle viisivuotias ja naisen kohdalla alle 25-vuotias. Takavuosien mainoslause "vaihtamalla paranee" pitää todellakin paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannalta parasta on että alla on aina tuore ajopeli. Auton kohdalla mieluiten alle viisivuotias ja naisen kohdalla alle 25-vuotias. Takavuosien mainoslause "vaihtamalla paranee" pitää todellakin paikkaansa.
Kyllä mun miehelle seisoo kanssani ja nopeasti tulee olen päälle 30v
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla ei vaan pelimerkit riitä siihen parhaaseen menopeliin, pitää osata elää varojensa mukaan.
Äidiksi tulemisen parasta ennen -päivämäärä on niillä main. Se on biologiaa, ei ole mielipide.
Tarkoittaa että nainen ottanut liikaa penistä sisäänsä 30 vuoteen mennessä jolloin reijät on jo löysiä
No höpsis. Mä aloin ulkoisesti kukoistaa vasta vähän päälle kolmekymppisenä (ja se kukoistus loppui hiljakseen neljänkymmenen jälkeen, valitettavasti).
parasta ennen on 25v.
30v on viimeinen käyttöpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Äidiksi tulemisen parasta ennen -päivämäärä on niillä main. Se on biologiaa, ei ole mielipide.
Tämä. Jos ei sikiä keskenkasvuisena, jää sellainen tyhmyys todennäköisesti tekemättä kun ajattelu aikuistuu.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Jaa. Mä näytän nyt paljon paremmalta kun ikinä ennen (35).
Mä olin täysin kokematon 30v saakka. Mieheni kun tapasin ei saanut silmiään irti minusta. Ja vieläkin sama juttu vuosien jälkeen.
39v ekaa lastaan kiihkeästi haluava nainen on setämiehelle paras.
Saapi naida naputella paljaalla ajan patinoimalla patukalla pilluun päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa että nainen ottanut liikaa penistä sisäänsä 30 vuoteen mennessä jolloin reijät on jo löysiä
En ole ottanut :)
t. pihtaava tyttiksesi
Miehet tutkitusti vanhenevat nopeammin ja kuolevat nuorempina kuin naiset. Loputon on silti miesten ulina naisten vanhenemisesta :D
Väärä tieto!
Parasta ennen 23v