Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä naiselta loppuu himot?

Vierailija
23.02.2025 |

Olen aivan väsynyt siihen miten himojen riivaama olen ovulaation aikaan varsinkin mutta muutenkin. Tämä ei ole enää kypsää eikä ikätasoni mukaista, ikäiseni naiset ovat yleensä kiinnostuneet aivan muista asioista kuin miehistä ja seksistä. Sekin turhauttaa että olen jo niin vanha että en kuitenkaan voi saada niitä parhaita miehiä itselleni. Enkä irtosuhteita harrastakaan, mikä tietty vain lisää turhaumaa. Olen 46-vuotias.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49-v ja haluttaa valtavasti.

Saatko kuitenkin riittävän paljon seksiä ?

Toisinaan hypin seinille 🙈

Mikä silloin helpottaa ?

Fantasiointi, lelut, mies

Minulla miehenä yksi fantasioita haluan ottaa naisen toisen miehen kanssa kun nainen nelinkontin saa toiselta takaapäin ja kaluni naisen imettävän näin toimien välillä miehet vaihtavat paikkoja naista tyydyttäen.

Pyörittelisin  lantiota lusikassa miehen etumusta vasten niin kauan, että mies tarttuu hiuksista, vetää pään taakse, suutelee kaulaa ja alkaa hyväillä rintoja. 

Vierailija
62/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vei kaiken himon ja halun bentsot, vaikka lopetin niiden syönnin niin ei ole halut palautunut. Koko ajastuskin inhottaa seksistä. Surullista🥲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästä en tiedä, mutta silloin, kun pappi sanoo aamen.

Älä nyt !  Meillä se vasta oikein halut valloilleen pääsi kun pappi AAMEN  sanoi !  ja siitä on jo 52 vuotta ja vauhti senkun kiihtyy . 

Älä viitti nyt. 

Vierailija
64/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 49-v ja haluttaa valtavasti.

Saatko kuitenkin riittävän paljon seksiä ?

Toisinaan hypin seinille 🙈

Mikä silloin helpottaa ?

Fantasiointi, lelut, mies

Minulla miehenä yksi fantasioita haluan ottaa naisen toisen miehen kanssa kun nainen nelinkontin saa toiselta takaapäin ja kaluni naisen imettävän näin toimien välillä miehet vaihta

Suudedellen selkää pitkin alas pakaroille tarttuen lantioosi nostaen peppusi ylös ja huulet löytävät avoime häpysi kielen pyöritellen klitoriksen .

Vierailija
65/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vei kaiken himon ja halun bentsot, vaikka lopetin niiden syönnin niin ei ole halut palautunut. Koko ajastuskin inhottaa seksistä. Surullista🥲

bentsoilla on sivuvaikutuksia ja vieroitusoireita. Ne pitäis kyllä korjaantua. katselin joskus Järvenpään sos sairaalan sivuilla olevaa tutkimusta. Mutta hienoa kun pääsit niistä bentsoista eroon. 

Vierailija
66/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin kroppani oikein lisäisi löylyä pesään siksi että se tietää että kauaa ei ole enää hedelmällistä aikaa, että nyt toimintaa perhana. Pistää jotain ihan sikamaista lemmen eliksiiriä virtaaman suonistossani että saisi minut haksahtamaan johonkuhun tyyppiin joka panisi minut paksuksi. 

Ovulaatiopanetus on toisaalta aivan ihanaa.

Jos saa, niin kyllä. Jos taas ei, niin siitä tulee voimakas fyysinen turhautuminen.

Odotan kuin kuuta nousevaa, että tämä loppuu!

Vierailija
67/70 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästä en tiedä, mutta silloin, kun pappi sanoo aamen.

Älä nyt !  Meillä se vasta oikein halut valloilleen pääsi kun pappi AAMEN  sanoi !  ja siitä on jo 52 vuotta ja vauhti senkun kiihtyy . 

Älä viitti nyt. 

Funtsaa nyt vähän, mistä minä tässä ikävaiheessa halukasta naista muuten enää saisin. Ja niin hyvän näköinenkin vielä,kaikilla mausteilla ja herkuilla ! Kyllä kannatti, oli se sen väärti.

Vierailija
68/70 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui 35 ja loppui suhdekin.

Nyt saa pillua taas ja kuulee kehuja. Olo haluttava ja itsetunto noussut. 

Vaihtaminen kannattaa 

Vierailija
69/70 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui 35 ja loppui suhdekin.

Nyt saa pillua taas ja kuulee kehuja. Olo haluttava ja itsetunto noussut. 

Vaihtaminen kannattaa 

No mut kuka noin hyvän naisen oli pois heittänyt ! 

Vierailija
70/70 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avovaimolta alkoi himot katoamaa pari vuotta sitte n.47 vuotiaana..tuli kaikkia esi vaihdevuosi ongelmia pikku hiljaa ja lääkäreissäkin on käynyt..

ei vaan halua myöntää että tarvitsisi hormooni hoitoa nyt jo 49 vuotiaana..koska ei näytä ainakaan asiat helpottavan kun ikää tulee lisää.

alapää vaivatkin melko pahoja välillä.

nyt katosi sitten viime syksynä loppukin seksi ja läheisyys ..voin sanoa että on rankkaa.

tässä "sivusta" seuranneena vaan huomannut oireet ja josta hän itse puhunut.

ei auttanut mikään mitä suhteen eteen tein ja yritin olla tukena,turvana ja rakastaa..monet itkut on tässä itketty

edelleen halusin antaa aikaa hänelle jota olen tässä vuosia antanut mutta eron hän nyt haluaa..

pitkä suhde kuitenkin takana ja paljon historiaa ja suuri "rakkaustarina" eikä rakkaus ole kadonnut mihinkään.

tämänkin o

Höpö höpö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi