Missä iässä naiselta loppuu himot?
Olen aivan väsynyt siihen miten himojen riivaama olen ovulaation aikaan varsinkin mutta muutenkin. Tämä ei ole enää kypsää eikä ikätasoni mukaista, ikäiseni naiset ovat yleensä kiinnostuneet aivan muista asioista kuin miehistä ja seksistä. Sekin turhauttaa että olen jo niin vanha että en kuitenkaan voi saada niitä parhaita miehiä itselleni. Enkä irtosuhteita harrastakaan, mikä tietty vain lisää turhaumaa. Olen 46-vuotias.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kai se on yksilöllistä. Omalla alkoi halut vähenee 38 vuotiaana ja nyt 40 vuotiaana on lähes täysin haluton. On tämän itse kertonut, ja toki olen sen itse nähnytkin. Kärsii myös vaihdevuosioireista.
No kannattaisi sitten hoitaa vaihdevuosioireita ja haluttomuutta, kun on vasta parhaassa keski-iässä. Mutta toki jos ei itsekkäänä kiinnosta kumppanin tyydyttäminen ja hyvänä pito, niin kannattaisi suosiolla jäädä yksin asumaan, kitumaan ja kuoloa odottamaan. Yhden kuukauden olisin tuollaista itsekkyyttä voinut katsella ja saanut siitä hyvän syyn hakea nuorempaa naista itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 49-v ja haluttaa valtavasti.
Saatko kuitenkin riittävän paljon seksiä ?
Toisinaan hypin seinille 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
Fantasiointi, lelut, mies
En tiedä. Edelleen himottaa joka viikko.
N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
Minulla miehenä yksi fantasioita haluan ottaa naisen toisen miehen kanssa kun nainen nelinkontin saa toiselta takaapäin ja kaluni naisen imettävän näin toimien välillä miehet vaihtavat paikkoja naista tyydyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
Minulla miehenä yksi fantasioita haluan ottaa naisen toisen miehen kanssa kun nainen nelinkontin saa toiselta takaapäin ja kaluni naisen imettävän näin toimien välillä miehet vaihtavat paikkoja naista tyydyttäen.
🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
🔥
Jotain tällaista ?
Iästä en tiedä, mutta silloin, kun pappi sanoo aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
🔥
Jotain tällaista ?
🔥
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Edelleen himottaa joka viikko.
N67
Niinpä tekee.
N69
Libido on kokenut rajun laskun nyt kun olen 59 -vuotias. Ilmeisesti kaikki naishormonitasot ovat jo hiipuneet. Toisaalta alapään limakalvot ovat niin surkastuneet, ettei senkään puolesta kiinnosta. Ja kyllä, olen vuosia käyttänyt paikallisestrogeenia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi käytiin maistraatissa.
Tuomari ei kieltänyt, eikä kukaan muukaan tähän mennessä, joten leikki jatkukoon.
N69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on yksilöllistä. Omalla alkoi halut vähenee 38 vuotiaana ja nyt 40 vuotiaana on lähes täysin haluton. On tämän itse kertonut, ja toki olen sen itse nähnytkin. Kärsii myös vaihdevuosioireista.
No kannattaisi sitten hoitaa vaihdevuosioireita ja haluttomuutta, kun on vasta parhaassa keski-iässä. Mutta toki jos ei itsekkäänä kiinnosta kumppanin tyydyttäminen ja hyvänä pito, niin kannattaisi suosiolla jäädä yksin asumaan, kitumaan ja kuoloa odottamaan. Yhden kuukauden olisin tuollaista itsekkyyttä voinut katsella ja saanut siitä hyvän syyn hakea nuorempaa naista itselleni.
Viittaat ymmärtääkseni hormonikorvaushoitoon? Katsos, sitä ei kaikki saa. Jos sukuanamneesissa on hormoniperäistä rintasyöpää, nainen on jo sairastanut sen tai saanut joskus elämässä laskimotukoksen, ei hormonikorvaushoito tule kyseeseen.
Kumppania toki voi pitää hyvänä, mutta kyllä se usein niin on, että ainoastaan penetraatio kelpaa. Liukkarit on keksitty, mutta jos naisen limakalvot ovat huonossa kunnossa paikallishoidosta huolimatta, ei liukkaritkaan tee yhdynnästä nautinnollista.
Mikä siis neuvoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomari ei kieltänyt, eikä kukaan muukaan tähän mennessä, joten leikki jatkukoon.
N69
Meidän pappi unohti myös mainita asiasta, mutta hän olikin körtti. Hyvin on homma toiminut papinkin ohjeilla, morsiusmessulla ja aamenella 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N69
Meidän pappi unohti myös mainita asiasta, mutta hän olikin körtti. Hyvin on homma toiminut papinkin ohjeilla, morsiusmessulla ja aamenella 20 vuotta.
30 vuotta itse asiassa, nakkisormet ei osu.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ! Meillä se vasta oikein halut valloilleen pääsi kun pappi AAMEN sanoi ! ja siitä on jo 52 vuotta ja vauhti senkun kiihtyy .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä silloin helpottaa ?
🔥
Jotain tällaist
Millaisia sinulla voitko kertoa yhden niistä ,?
Eipä nuo koskaan oikein alkaneetkaan. Ovulaatiopanetus? Tai ylipäätään panetus? En ole kokenut koskaan.
Seksin merkitys on ollut vain ja ainoastaan emotionaalinen. Se on luonut yhteenkuuluvuutta, kiintymystä, lisää läheisyyttä. En ole koskaan lauennut toisen ihmisen läsnäollessa, yksin onnistuu. Kiihottumisen taso ei ole ikinä ollut lähelläkään laukeamista kumppaniseksissä. Ja kaikkea on kokeiltu kyllä, siitä ei ole kyse.
Tunnepuolen ongelmat ovat saaneet halun harrastaa seksiä (eri asia kuin seksuaalinen halu) katoamaan viime vuosina kokonaan. Melko pitkään sen kanssa pärjättiin, mutta lopulta mies halusi eron.
45-v