Miksi linnun mikroon laittanutta psykopaattimuijaa ei laiteta pakkohoitoon?
Tää on kyllä sairas maa, kun tuollaiset saavat kulkea vapaana. On vain ajan kysymys, kun se tekee jollekin pahaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17f4a7ad-41e9-4d45-a2a1-9ca9304f348c
Kommentit (113)
Toivottavasti tää hårå ei saa ikinä lapsia. Voin vaan kuvitella "joo lol, se ei vaan lakannut parkumasta, niin ravistelin sitä vaan vähän, ihan kunnossa se on, en aio vastata tästä mitenkään, niin ja olin kännis, otti vähä hermoon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seonnut jännä, miten esim tällainen aloitus saa aikaan viestiketjun, jossa aihe kytketään aasinsiltana johonkin mihin vaan omaan agendaan.
Minusta SDP:llä on selittämistä. Ja erottamista. Ja sitten anteeksipyyntämistä... Irtisanoutumista.
Niun olisi aika vaatia selitys miksi persuissa on pe.dofiileja, ampujia, pahinpitelijöitä ja t.appajia puoluejohdossa, jotka kaikki ovat enemmän tai vähemmän päihteiden väärinkäyttäjiä
Demokratia toimii niin. Rikollisillakin on oikeus elää, tehdä ja lisääntyä. Rikollisten suojelu toki vahingoittaa heidän uhrejaan eksponentiaalisesti, mutta näin se tällä hetkellä on
Ja lisääntyminen on melko alhaisen kognition toimintaa. Joten ei mikään ihme, että rikolliset myös lisääntyvät, siinä missä kognitioltaan kehittyneemmät eivät
"Demokratia toimii niin. Rikollisillakin on oikeus elää, tehdä ja lisääntyä. Rikollisten suojelu toki vahingoittaa heidän uhrejaan eksponentiaalisesti, mutta näin se tällä hetkellä on
Ja lisääntyminen on melko alhaisen kognition toimintaa. Joten ei mikään ihme, että rikolliset myös lisääntyvät, siinä missä kognitioltaan kehittyneemmät eivät"
Ja silti te persu ootte spämmänny koko ketjun täyteen SDP-paskaa. Ei helvetti te persut ootte kyllä tekopyhää ja vajaata porukkaa:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pienenä tuo tyttö on väkivaltaisesti raiskattu ensimmäisen kerran kun siitä on kasvanut noin sairas yksilö?
Tuskin kertaakaan. Elänyt pumpulissa lapsuutensa turvassa. Naiset nyt vain nykyaikana tuppaavat kasvamaan kieroon
Minun kaverit on kaikki kasvaneet pumpulissa, eikä ne edelleenkään ole koskaan tehneet kenellekään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pienenä tuo tyttö on väkivaltaisesti raiskattu ensimmäisen kerran kun siitä on kasvanut noin sairas yksilö?
Tuskin kertaakaan. Elänyt pumpulissa lapsuutensa turvassa. Naiset nyt vain nykyaikana tuppaavat kasvamaan kieroon
Lähde? Monesti sellaiset ^kulissiperheet^ on pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverit on kaikki kasvaneet pumpulissa, eikä ne edelleenkään ole koskaan tehneet kenellekään pahaa.
Itse taas tunnen montakin sellaista. Sun kaverit vaan on liian pelkureita toteuttamaan syvinpiä haaveitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tunnen montakin sellaista. Sun kaverit vaan on liian pelkureita toteuttamaan syvinpiä haaveitaan
Täytyy ison pyörän heittää aika huolella, jos linnun kiduttaminen mikrossa on yksi "syvimmistä haaveista".
Kaverini heitteli marsuaan pitkin poikin huonetta. Ei lopettanut, vaikka olin ihan kauhuissani.
tämä opsikelee. missähän töissä voimme tulevaisuudessa kohdata hänet?
luonteensa puolesta sopisi asianajajaksi, mutta todennäköisesti ei ole päässyt muualle kuin hoitajakoulutukseen. sinne tällainen aines yleensä päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ison pyörän heittää aika huolella, jos linnun kiduttaminen mikrossa on yksi "syvimmistä haaveista".
Sellaisia ne naiset on
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää hårå ei saa ikinä lapsia. Voin vaan kuvitella "joo lol, se ei vaan lakannut parkumasta, niin ravistelin sitä vaan vähän, ihan kunnossa se on, en aio vastata tästä mitenkään, niin ja olin kännis, otti vähä hermoon".
Ihan varmasti saa. Tuollaisilla on aina jonossa ottajia. Pitää vaan toivoa ettei se itse halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
ihan varmasti tämä nainen tekee lauman kakaroita jossain höyrymoppauslähiössä, jossa se vaihtaa miehiä ja elää vuokralla sossuntuilla. välillä käy tekemässä pätkätyötä lähihoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän oli vasta haaveiden alku. valmistuttuaan lähihoitajaksi, se alkaa tappamaan vanhuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti saa. Tuollaisilla on aina jonossa ottajia. Pitää vaan toivoa ettei se itse halua lapsia.
ei se haluakaan lapsia, mutta kännissä sekoillessaan se tekee niitä ainakin viiden eri jännämiehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan varmasti tämä nainen tekee lauman kakaroita jossain höyrymoppauslähiössä, jossa se vaihtaa miehiä ja elää vuokralla sossuntuilla. välillä käy tekemässä pätkätyötä lähihoitajana.
Sairaalassa työskennelleenä voin todistaa, että yleensä juuri hoitojat niitä kaikkein sekopäisimpiä
Vierailija kirjoitti:
Kaverini heitteli marsuaan pitkin poikin huonetta. Ei lopettanut, vaikka olin ihan kauhuissani.
Mulla oli lapsuudessa yksi kaveri, joka kidutti heidän kissaansa, en nyt kerro miten, mutta esitteli sitä ylpeänä showna aina, vaikka pyysin lopettamaan. Joten en sitten enää mennyt hänen luokseen. En muista kerroinko siitä hänen vanhemmilleen. Mutta on kyllä pelottavaa, että tuollaisia ihmisiä on meidän keskuudessamme koko ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät vaan ole jääneet kiinni