Miksi linnun mikroon laittanutta psykopaattimuijaa ei laiteta pakkohoitoon?
Tää on kyllä sairas maa, kun tuollaiset saavat kulkea vapaana. On vain ajan kysymys, kun se tekee jollekin pahaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17f4a7ad-41e9-4d45-a2a1-9ca9304f348c
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri, mutta vaikuttaa psykopaatilta. Siitä ei voi parantua. Ihminen ei tunne muiden kärsimystä. Niin sanotut peilisolut ei toimi oikein.
Joo. Lisäksi näillä tunnereaktiot ovat myös hyvin laimeita ja siksi tekevät äärimmäisiä tekoja ja käyttävät päihteitä, mistään ns. normaalista kun ei tule mitään kiksejä. Olisi aika tyypillinen tapaus.
Eläintenpitoon pitää laatia psykologinen koe ja myös kuukausien lupamenettely. Aselaista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset....
Miehissä on psykopaatteja enemmän. Tosin naispuoliset on mun mielestä pelottavampia, en tiedä miksi.
Saattaa myös olla niin, että psykopatia ilmenee naisilla eri tavalla ja sitä ei siksi tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ollaan ihan hyshys, koska kyseessä ei ole mitenkään poikkeustapaus vaan edustaa vain keskiverron naisen mielenlaatua
Luepa uutisia. 99 % riehujista ja väkivaltaa muihin käyttävistä on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset....
Miehissä on psykopaatteja enemmän. Tosin naispuoliset on mun mielestä pelottavampia, en tiedä miksi.
Saattaa myös olla niin, että psykopatia ilmenee naisilla eri tavalla ja sitä ei siksi tunnisteta.
Psykopatian kriteerithän on laadittu miesten pohjalta. Naispsykopatia vielä hyvin alidiagnosoitu ala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset....
Koska olet naisvihaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta ollaan ihan hyshys, koska kyseessä ei ole mitenkään poikkeustapaus vaan edustaa vain keskiverron naisen mielenlaatua
En pitäisi uutisotsikoita luotettavan tieteellisen työn perusteina, sillä on paljon enemmän tapauksia, jotka eivät uutisotsikoihin pääse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset....
Koska olet naisvihaaja?
Kaikki kritiikki ei ole vihaa vaikka siten se usein nykyajan somekuplassa koetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset....
Niinpä tietysti 🙄
Mitä luulisit olevan psykopaatin tunnusmerkkejä????
Vierailija kirjoitti:
Eläintenpitoon pitää laatia psykologinen koe ja myös kuukausien lupamenettely. Aselaista mallia.
Ja kaikki torimyyjät tarkistaisi luvat? Hehehehe.
Paistoihan se nuorisovaltuutettu mimmi koiraa(nsa) mikrossa ja latasi videon nettiin. Asia painettiin villaisella.
Jonnet ei vaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi uutisotsikoita luotettavan tieteellisen työn perusteina, sillä on paljon enemmän tapauksia, jotka eivät uutisotsikoihin pääse
Aaa. Naiset ajelee autolla väkijoukkoihin ja heiluu puukon kanssa tuolla, mutta NIISTÄ EI UUTISOIDA, koska "miesvihanäkyväksi" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopatiaa ei voi parantaa.
Jos psykopaattia kohdellaan hyvin, niin psykopaatti ei tee pahoja asioita muille. Minun kohdallani se on jo 30+ vuotta liian myöhäistä. ;)
Niin, jos lasta kohdellaan hyvin ja opetetaan, miten yhteiskunnassa kuuluu toimia. Kyseinen nainen on aikuinen, joten taitaa olla myöhäistä hänen kohdallaan. Paitsi, jos käytöksensä johtuu jostain muusta, kuten huumeiden käytöstä.
Koska
1. Se on vain typerä lintu
2. Lintu hyökkäsi kimppuun
3. Lintu meni itse mikroon
4. Käytin paljon marihuanaa. Sitä on Helsingissä, joka puolella
Siksi, että psykopatia ei ole sairaus. Ei se hoidolla parane. Lisäksi sairaatkin lähetetään nykypäivänä muutaman päivän tai viikon pakkohoidon jälkeen kotiin! Avohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pienenä tuo tyttö on väkivaltaisesti raiskattu ensimmäisen kerran kun siitä on kasvanut noin sairas yksilö?
Tuskin kertaakaan. Elänyt pumpulissa lapsuutensa turvassa. Naiset nyt vain nykyaikana tuppaavat kasvamaan kieroon
Minun kaverit on kaikki kasvaneet pumpulissa, eikä ne edelleenkään ole koskaan tehneet kenellekään pahaa.
Itse taas tunnen montakin sellaista. Sun kaverit vaan on liian pelkureita toteuttamaan syvinpiä haaveitaan
Kuvittelet, että kaikki ovat sellaisia kuin sinä.
Nyt mä näkisin tän tilanteen niin, että tyttö on uhri.
Vierailija kirjoitti:
tämä opsikelee. missähän töissä voimme tulevaisuudessa kohdata hänet?
luonteensa puolesta sopisi asianajajaksi, mutta todennäköisesti ei ole päässyt muualle kuin hoitajakoulutukseen. sinne tällainen aines yleensä päätyy.
Sosiaali- tai mielenterveystyö? Noissa taitaa saada eniten valtaa asiakkaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa. Naiset ajelee autolla väkijoukkoihin ja heiluu puukon kanssa tuolla, mutta NIISTÄ EI UUTISOIDA, koska "miesvihanäkyväksi" 😂
Naiset muun muassa ovat yhtä lailla henkisesti sekä fyysisesti väkivaltaisia ja tätä näkee julkisissa paikoissa. Naisten kouluampumisista uutisoidaan yhtä lailla. En ymmärrä miten sait tämänkin vedettyä johonkin miesviha-aiheeseen. Kaikki kritiikki ei ole vihaa, ja naisasianaisten paikka ei ole tässä keskustelussa
Lisäksi tuliaisina kuppa ja kuus muuta