Miksi linnun mikroon laittanutta psykopaattimuijaa ei laiteta pakkohoitoon?
Tää on kyllä sairas maa, kun tuollaiset saavat kulkea vapaana. On vain ajan kysymys, kun se tekee jollekin pahaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17f4a7ad-41e9-4d45-a2a1-9ca9304f348c
Kommentit (113)
Saman kohtalon ansaitsee tuo nainen kuin lintu. Ällöttävä eukko, yäk
Miten voi olla noin sairas ja hullu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eläintenpitoon pitää laatia psykologinen koe ja myös kuukausien lupamenettely. Aselaista mallia.
Sama lasten hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska
1. Se on vain typerä lintu
2. Lintu hyökkäsi kimppuun
3. Lintu meni itse mikroon
4. Käytin paljon marihuanaa. Sitä on Helsingissä, joka puolella
Kännissä se oli, kuten valtaosa kahjoista tässä maassa.
Ohis mutta suurin osa edes juopoista ei tee kännissä noin sadistisia tekoja. Pitää olla pahasti häiriintynyt muutenkin.
kuuluu näkkälän tukijoukkoihin. he kun risteytyvät tulee oikein super demareita.
Monesti jos itsellä on paha olla. Niin haluaa, että muutkin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Paistoihan se nuorisovaltuutettu mimmi koiraa(nsa) mikrossa ja latasi videon nettiin. Asia painettiin villaisella.
Jonnet ei vaan muista.
Kuka ja milloin?
Miten lintu voi selvitä hengissä mikrosta?
Eläinrääkkääjät pitäisi tappaa.
Olen nyt vähän ajan sisällä törmännyt niin moneen eläimiin kohdistuneisiin pahoin/kaltoinkohteluihin, että en enää edes pysty käsittämään näkemiäni asioita. Miten ihmiset ovat niin tunteettomia ja epäinhimillisiä? Mikä saa ihmisen tekemään pahuutta täysin puolustuskyvyttömille eläimille? Toivon, että tuokin akka joutui itse kärsimään mahdollisimman paljon. En enää sääli ihmisiä, koska monet ihmiset ovat todellakin pahoja ja eivät kunnioita eläinten elämää.
Onkohan SDP:n puoluesihteerin kavereita?
Mieshän se vielä vuosi kaks sitten oli. Rahat loppuneet kesken muutoksen, tirsk.