Orgasmiton seksi
Onko yleistä, ettei kumpikaan saa? Tai jäätkö usein ilman, vaikka haluaisit? Mitä syitä orgasmittomuudelle?
Kommentit (37)
Jaaha, jollain meni tunteisiin. Ensin soittaa suutaan ja sitten ei kestä pää.
Vierailija kirjoitti:
turpakiinni läski mamma sua ei nussi kukaan oot niin lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
turpakiinni läski mamma sua ei nussi kukaan oot niin lihava.
:)))))))) Sähän se meedio oot tietämään kuka kirjoittaa mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä liitossa oikeastaan koskaan, sillä mies osaa hommansa.
Osaatko sinä mitään muuta kuin maata ja odottaa, että mies hoitaa orgasmin itselleen runkkaamalla sinuun? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua papparainen, kun sekotat taas ihmiset keskenään. No semmosta joskus sattuu vanhemmille ihmisille. Niillä ei enää muisti ole kaikkein terävimmillään.
Mutta muistatko vielä, miltä se luonnollisen kiimainen ja liukas pillu tuntui? Miltä tuntui nuolla sellaista? Sellaista mikä ei maistunut liukkarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua papparainen, kun sekotat taas ihmiset keskenään. No semmosta joskus sattuu vanhemmille ihmisille. Niillä ei enää muisti ole kaikkein terävimmillään.
Mutta muistatko vielä, miltä se luonnollisen kiimainen ja liukas pillu tuntui? Miltä tuntui nuolla sellaista? Sellaista mikä ei maistunut liukkarille.
sillille ja muulle märäntyneele kalalle ne tein toosat haisee muistan vieläkin yök yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on hukkaan heitettyä aikaa, itse käyttäisin tuon ajan esim. nukkumiseen tai halkojen hakkaamiseen.
eipä tossa mene kuin 3 minuuttia hukkaa aikaa kun emännän tiukkaan pimppaan muna laukee.
Tässähän keskusteltiin orgasmittomasta seksistä ja tilanteesta, ettei kumpikaan saa.
saatanan kusipää mulkku siinähän keskustelit.
Sinullahan taitaa olla hermoissa vikkaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on hukkaan heitettyä aikaa, itse käyttäisin tuon ajan esim. nukkumiseen tai halkojen hakkaamiseen.
eipä tossa mene kuin 3 minuuttia hukkaa aikaa kun emännän tiukkaan pimppaan muna laukee.
Tässähän keskusteltiin orgasmittomasta seksistä ja tilanteesta, ettei kumpikaan saa.
niin on tuki turpas jo homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hou, hou, hou ja jee, jee, jee!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hou, hou, hou ja jee, jee, jee!!!
turpa kiinni pentu
Meillä mies saa, minä en. Koskaan. Kyseessä ei ole minkäänlainen vaikeus saada orgasmia, en vain halua nykyisen mieheni kanssa. En oikeastaan enää nykyään edes masturboi paitsi jos mies on jossain reissussa, vaikka omat makuuhuoneetkin on. Mies tosiaan saa aina kun haluaa, tilanne mennyt umpisolmuun niin kauan sitten ja niin monen puheyrityksen jälkeen että olkoot sitten sitä "kunhan mies ja muna nauttii"-seksiä. Hoidan mielelläni homman käsin tai suulla ettei minuun varmasti kosketa millään tavalla mihin liittyisi tunteita.
Meillä tuo on ihan normaalia, taisin saada viimeksi 3-4 vuotta sitten yhteisessä seksissä. Mies saa oikeastaan aina.
Johtuu luultavasti siitä etten nuorena kehdannut pyytää mitään mieheltä ja ajattelin että ainoa oikea tapa saada on yhdynnässä, ja siihen en vain pystynyt. Siinä vaiheessa kun tajusin että se ei tule ikinä onnistumaan ja tilanne alkoi oikeasti harmittaa, oltiin oltu jo niin kauan yhdessä että kaiken kääntäminen ylösalaisin tässä vaiheessa tekisi seksistä vain kiusallista ja tarpeettoman vaikeaa.
Useinkin. Olen mies. Kumppanilla 4 lasta. Ei se nyt vaan ole tuntumatta. Ikävä sanoa, mutta onhan se löysä.vaikka muuten näyttävä nainen onkin.
Meillä tämä on mennyt niin, että nuorena mä (mies) laukesi joka kerta mutta puoliso ei. Siinä 40v korvilla homma kääntyi toisinpäin ja nykyään puoliso saa useita orgasmeja ja nauttii paljon - vaikka rakastelemme tunteja, ja kalu on kivikova - en itse laukea kuin ehkä joka kolmas kerta
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat itseäsi?
Jos tämä kysymys oli minulle eli aiemmalle viestille niin aion kyllä lähteä kunhan saan taloudelliset asiani järjestykseen. Olen ollut mieheni kanssa muutaman vuoden ja tiedän etten ole hänelle mieluisan näköinen (en ole ruma, en vain ole kehotyyppiä josta hän pitää, minkä hän kertoi vasta kun asuttiin jo yhdessä). Mieheni ei myöskään tykkää koskea naisiin :')
Siis sellaisiinkaan unelmiensa naisiin. Hänen mielestään hyvää seksiä on nainen kiimoissaan munan kimpussa ja nainen keikistelemässä. Hän armollisesti voisi sormettaa tai nuolla, siis ilmaisee sen noin että "voin jos välttämättä haluaisit". Noh, ei hätää, en ole koskaan halunnut koska hän osoittaa avointa inhoa yrittäessään ja sanoo että pillu on vain jotenkin ikävä märkänä. Nykyään seksimme on vain että runkkaan häntä tai imen munaa. Samalla pitää voihkia tai mieheltä menee fiilis. Vihaan joka hetkeä mutta mitäs läksin, en halua mitään konfliktia varsinkaan nyt kun molemmat työskentelee kotoa.
Aiemmassa pitkässä suhteessa seksi oli upeaa ja molemminpuolista, en päässyt tällaista pskaa kokemaan kuin vasta nyt kolmikymppisenä ja en kyllä aio tähän jäädä :D
Enkä varmaan enää ikinä halua miestä.
Orgasmiton seksi ei tietysti ole ajan myötä tyydyttävää, mutta ei se tarkoita, että aina pitäisi saada. Itse olen huolehtinut aina naiseleni orgasmin ja usein sen jälkeen jään itse ilman. Se on aivan ok, jos tiedän, että seuraavaan kertaan ei ole pitkä aika. Usein lauettuaan naiselle tulee kiire yrittää saada myös mies laukeamaan ja se jos mikä vie tunnelman.