Orgasmiton seksi
Onko yleistä, ettei kumpikaan saa? Tai jäätkö usein ilman, vaikka haluaisit? Mitä syitä orgasmittomuudelle?
Kommentit (37)
Minusta tuo on hukkaan heitettyä aikaa, itse käyttäisin tuon ajan esim. nukkumiseen tai halkojen hakkaamiseen.
Tyhjäpään ulvahdus taas. Ei ole olemassa sellaista kuin "orgasmiton seksi".
Edellisessä pitkässä suhteessa (n. 10 v) keinojen löydyttyä ainakin viimeiset viisi vuotta kumpikin tuli joka kerta, jos vaan fiilis ei kadonnut kesken kaiken tai tullut häiriöitä.
Lyhyemmissä jutuissa orkut ovat olleet harvinaisempia. Se, ettei tunne toista tai kehtaa pyytää esim. käsitöitä. Itse jos joudun pidättelemään, johtaa se yleensä siihen, että hetki menee "ohi" ja myöhemmin on vaikea saada tulemaan muuten kuin käsin. Sitä monet naiset tuntuvat olevan haluttomia ainakaan oma-alotteisesti tekemään. Itse pyrin naiselle aina tekemään orgasmin, jos nainen ei ilmoita sen olevan miltei mahdotonta, kuten meneillään olevassa jutussa.
Meillä on ollut seksiä 4-5 kertaa ja tuloksena molemmille yhteensä yksi orgasmi. Nainen haluaisi, että tulen hänen sisään, mutta ei siinä oikein ole mieltä jo viiden minuutin kohdalla. Voimien loputtua seksi muuttuu hyväilyksi ja suuseksin antamiseksi naiselle, josta hän kyllä kovasti pitää ja sen jälkeen hän kokee olevansa "valmis" ja etsitään jo vaatteita. Mutta meillä on silti ollut nautinnollista seksiä ja hyvät fiilikset on aina jääneet molemmille. Uskon, että jos kuvio vain jatkuu, löytyy yhteinen sävel ajan myötä. En tiedä oliko tämä nyt sitten avautuminen vai mikä :D
Ap, M40
Ei tässä liitossa oikeastaan koskaan, sillä mies osaa hommansa.
Aika harvinaista on se, ettei kumpikaan saa. Sitä sattuu sillointällöin, ettei toinen saa.
Meilläkin on yleisempää se, etten minä (mies) saa. Syy on tuo mihin itsekin viittasit. Minä periaatteessa olen hyvin herkkä tulemaan. Voisin usein tulla ihan muutamalla työnnöllä, varsinkin jos edellisestä kerrasta on aikaa tai olen muuten vaan hyvin kiihottunut.
Tietysti sitä yrittää itseään pidätellä ja usein se johtaa juuri tuohon ilmiöön, että munasta häviää lähes kaikki tunto ja sen jälkeen tuleminen muuttuu joko vaikeaksi, tai joskus mahdottomaksi.
M41
Nuorena ei koskaan, nyt 55+ ikäisenä silloin tällöin. Nuorena tämä olisi häirinnyt suuresti, mutta nyt se ei haittaa kun tietää että niitä orgasmeja kyllä vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
👌
Yhden yön jutuissa ja muissa säädöissä on käynyt monet kerrat, että on ollut alkuun lupaavasti yhdyntää ja sitten on pohdittu mitä/missä asennossa seuraavaksi. Se seuraava vaihe on sitten usein ollutkin suihku tai kotiinlähtö ja molemmat ovat jääneet ilman. Yhdellä kerralla on ihan ok, pidemmän päälle saman kumppanin kanssa turhauttaa, jos paineet jää usein pusseihin.
Vierailija kirjoitti:
Näin ollut meilläkin. Panosti jo ekalla kerralla tyttöystävän, nykyisen vaimon tyydyttämiseen pitkällä esileikillä. Naisen orgasmista ei silloin ollut vielä mitään kokemusta. Kun sitten sai jo ekalla kerralla rajusti, niin kokemus oli niin maaginen, että sitä kokemusta piti saada jatkossakin. Siitä alkoi koko elämän mittainen opistelu, jotta vaimo saisi aina. Sitä jatkunut nyt 49 vuotta ja yhä mennään sillä. Häneltä jäänyt pitkässä juoksussa ehkä 1/100 kertaa saamatta, eli hyvin on onnistunut rentoutumaan ja nauttimaan. Siiten vaimon orgasmista nauttiminen ollut oikeastaan tärkeämpää kuin omasta. Toki aina hänen orgasminsa jälkeen käynyt itsekin niin kuumana, että ollut herkässä omakin. Naidessa tullut yleensä aina samaan aikaan, koska ei ole voinut mitenkään kestää pillun puristeluja orgasmissa. Mutta näkisin, että suurin syy vaimon orgasmeihin on hyvä luottamus jo heti alusta ja täydellinen antautuminen minun vietäväksi.
Hyvin yleistä huonon rakastajan kanssa. Ja nykyisen hyvän kanssa saan useita orkkuja samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ollut meilläkin. Panosti jo ekalla kerralla tyttöystävän, nykyisen vaimon tyydyttämiseen pitkällä esileikillä. Naisen orgasmista ei silloin ollut vielä mitään kokemusta. Kun sitten sai jo ekalla kerralla rajusti, niin kokemus oli niin maaginen, että sitä kokemusta piti saada jatkossakin. Siitä alkoi koko elämän mittainen opistelu, jotta vaimo saisi aina. Sitä jatkunut nyt 49 vuotta ja yhä mennään sillä. Häneltä jäänyt pitkässä juoksussa ehkä 1/100 kertaa saamatta, eli hyvin on onnistunut rentoutumaan ja nauttimaan. Siiten vaimon orgasmista nauttiminen ollut oikeastaan tärkeämpää kuin omasta. Toki aina hänen orgasminsa jälkeen käynyt itsekin niin kuumana, että ollut herkässä omakin. Naidessa tullut yleensä aina samaan aikaan, koska ei ole voinut mitenkään kestää pillun puristeluja orgasmi
Loistavaa Pate, loistavaa!
Alat vihdoinkin päästä eroon valehtelun kierteestäsi. Et enää väitä vaimosi saavan aina.
Vielä ei silti ole aika alkaa ylpeilemään saavutuksella, koska tunnustamattomia valheita on kaapissa vielä ainakin kopallinen jäljellä.
Mutta ongelman myöntäminen on ensi askel parantumista kohti.
Mutta sitten yksi vakavampi asia. Jos vaimosi sai ekalla kerralla ja sinä et siinä vaiheessa tiennyt naisen orkuista yhtään mitään, niin et voi ottaa siitä kunniaa. Paitsi, jos aiot kuitenkin jatkaa valehtelulinjallasi.
Monestikin. Joskus vaan panettaa ja väsättää molempia. Naidaan hetken aikaa ja sit kyljelleen nukkumaan sisäkkäin. On tosi upeelta sit seuraavalla kerralla. Tai viikonloppuaamuna naidaan hetki ja lähdetään aamukahville. Viedään homma loppuun sit päivällä tai illalla kun ollaan kunnolla herätty. Suosittelen kokeilemaan, joskus on vaan kiva olla sisäkkäin ja nauttia toisen vartalosta.
Jos miehellä seisoo, niin onko mahdollista olla saamatta orgasmia? Itse olen saanut joka kerta orgasmin, kun kalu on kovana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on hukkaan heitettyä aikaa, itse käyttäisin tuon ajan esim. nukkumiseen tai halkojen hakkaamiseen.
eipä tossa mene kuin 3 minuuttia hukkaa aikaa kun emännän tiukkaan pimppaan muna laukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä tossa mene kuin 3 minuuttia hukkaa aikaa kun emännän tiukkaan pimppaan muna laukee.
Tässähän keskusteltiin orgasmittomasta seksistä ja tilanteesta, ettei kumpikaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän keskusteltiin orgasmittomasta seksistä ja tilanteesta, ettei kumpikaan saa.
saatanan kusipää mulkku siinähän keskustelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ollut meilläkin. Panosti jo ekalla kerralla tyttöystävän, nykyisen vaimon tyydyttämiseen pitkällä esileikillä. Naisen orgasmista ei silloin ollut vielä mitään kokemusta. Kun sitten sai jo ekalla kerralla rajusti, niin kokemus oli niin maaginen, että sitä kokemusta piti saada jatkossakin. Siitä alkoi koko elämän mittainen opistelu, jotta vaimo saisi aina. Sitä jatkunut nyt 49 vuotta ja yhä mennään sillä. Häneltä jäänyt pitkässä juoksussa ehkä 1/100 kertaa saamatta, eli hyvin on onnistunut rentoutumaan ja nauttimaan. Siiten vaimon orgasmista nauttiminen ollut oikeastaan tärkeämpää kuin omasta. Toki aina hänen orgasminsa jälkeen käynyt itsekin niin kuumana, että ollut herkässä omakin. Naidessa tullut yleensä aina samaan aikaan, koska ei ole vo
Loistavaa Pate, loistavaa!
Alat vihdoinkin päästä eroon valehtelun kierteestäsi. Et enää väitä vaimosi saavan aina.
Vielä ei silti ole aika alkaa ylpeilemään saavutuksella, koska tunnustamattomia valheita on kaapissa vielä ainakin kopallinen jäljellä.
Mutta ongelman myöntäminen on ensi askel parantumista kohti.
Mutta sitten yksi vakavampi asia. Jos vaimosi sai ekalla kerralla ja sinä et siinä vaiheessa tiennyt naisen orkuista yhtään mitään, niin et voi ottaa siitä kunniaa. Paitsi, jos aiot kuitenkin jatkaa valehtelulinjallasi.
Sinä puusilmä et edelleenkään osa lukea, etkä ymmärrä lukemaasi. Jatkat vain satujesi kirjoittamista, vailla tietoa.. Ensinnäkin, että saanut koko pitkän parisuhteen 99% :sti on käytännössä AINA. Enkä kerran vuodessa jäänyt ilman, eikä aina joka vuosi sitäkään. Muuta en ole väittänytkään kertonut saman ennenkin. Mutta viilaa sinä puusilmä vain pilkkuja.
Toisekseen ekakin kerta oli minun ansiota. Tein niinkuin oli lukenut, että kannattaa tehdä eli kiihoitin tyttöystävää kuukauden, lykkäämällä ekaa yhdyntää. Halusin hänet niin kiimaiseksi, ettei enää voi olla ilman kulliani. Mutta seurauksista ja hänen rajusta orgasmista minulle ei ollut hajuakaan. Ei naisen orgasmeista tai niiden voimakkuuksita kirjoitettu 70-luvulla, eikä oikein vieläkään. Itse ne pitää miehen kokea.
Kolmanneksi, ei ole ollut tarvetta valehdella tähänkään asti niin miksi aloittaisi. Sinun kirjoittamasi valheet ei mitenkään liity minuun tai vaimooni. Mutta sinulle molemmat taitaa olla jonkinmoinen punainen vaate, kun pitää jatkuvasti soittaa suutaan. Ahistaa ilmeisen pahasta vieläkin.
Neljänneksi, en oikeastaan vastaa sinua varten, vain muille tiedoksi että puhut paskaa ja valehtelet jatkuvasti. Mitä jos hankkisit oman seksielämän. Sinusta se on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ollut meilläkin. Panosti jo ekalla kerralla tyttöystävän, nykyisen vaimon tyydyttämiseen pitkällä esileikillä. Naisen orgasmista ei silloin ollut vielä mitään kokemusta. Kun sitten sai jo ekalla kerralla rajusti, niin kokemus oli niin maaginen, että sitä kokemusta piti saada jatkossakin. Siitä alkoi koko elämän mittainen opistelu, jotta vaimo saisi aina. Sitä jatkunut nyt 49 vuotta ja yhä mennään sillä. Häneltä jäänyt pitkässä juoksussa ehkä 1/100 kertaa saamatta, eli hyvin on onnistunut rentoutumaan ja nauttimaan. Siiten vaimon orgasmista nauttiminen ollut oikeastaan tärkeämpää kuin omasta. Toki aina hänen orgasminsa jälkeen käynyt itsekin niin kuumana, että ollut herkässä omakin. Naidessa
mä vedän perseesee sua saatanan apina.
En tiedä onko yleistä, meillä käy silloin tällöin.
Miehellä on syynä mielialalääke, joka vailuttaa tuohon. Itselläni on pari pv kuukaudessa, jolloin en saa, vaikka mutä tekisi. Liika alkoholi myös vie orkut molemmilta.