Oliko Armi Aavikon kuolema luonnollinen?
Tajusin outoja juttuja Armi Aavikon kuolemaan liittyen.
Väitetään että hän kuoli keuhkokuumeeseen.
1. Miten siis Armi muka jaksoi soitella ja toivotella läheisilleen hyvää uutta vuotta illalla?
2. Miten niin sairaana hän muka jaksoi penkoa vaatekaappiaan ja laittaa vaatteitaan kolmeen jätesäkkiin illalla?
( Antoi ne ystävälleen)
Hän oli illalla pitänyt parvekkeen ovea auki hengenahdistuksen takia.
Jos näin oli,
3.
miksi hän ei mennyt lääkäriin tai miksi kukaan ei ohjannut häntä sinne?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhdistää tuollaisen sairauden päihteisiin, viinaan, krapulaan tai lääkkeisiin/huumeisiin, se on aina hengenvaarallinen. Silti siihen kuoleminen katsotaan sairauteen kuolemiseksi, vaikka kuolemaa ei olisi tullut ilman päihteitä. Tiedoksi haaskalinnut ja juoruämmät.
Pakkoko se oli ryypätä?
Suomen kieliopin mukaan lauseeseesi ei tule "se" sanaa. Tuota rakennelmaa käytetään ruotsissa ja englannissa, muttei Suomessa. Eli suomeksi: "pakkoko oli ryypätä?"
No kiitos tiedosta. Kirjoitan puhekielenomaisesti tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo selitykset eivät ole uskottavia.
Itselläni oli 27 - vuotiaana keuhkoputkentulehdus.
Vaikka olinkin nuori ja muuten minulla oli tosi hyvä terveys, oli liian raskasta jopa kävellä.
Jalat eivät meinanneet enää liikkua.
Siinä kunnossa ei tyhjennetä vaatekaappia eikä soitella puhelimella
Ap
Olitko myös terminaalivaiheen alkoholist
-----
Olin absolutisti tuolloin ja olen ollut koko elämäni.
Ap
Aina on koskettanut tuo Armin kohtalo. Oli liian kiltti ja hyväuskoinen viihdebisnekseen. Rakastui väärään mieheen. Kaunis sielu.
Meinaatko että terminaalivaiheen alkoholisti soittelisi illalla läheisilleen ja vielä samana iltana tyhjentäisi vaatekaappinsa?
Enpä usko.
Ap
Yllättävän monilla on piileviä sydänvikoja. Sydäntähän ei juurikaan tutkita ennen vanhuusikää.
Vierailija kirjoitti:
Aina on koskettanut tuo Armin kohtalo. Oli liian kiltti ja hyväuskoinen viihdebisnekseen. Rakastui väärään mieheen. Kaunis sie
----
Kyllä.
Erittäin kaunis tyttö ja erittäin kaunis sielu.
Ap
Mikä terminaalivaiheen alkoholisti? Eikö tuota terminaali-sanaa käytetän vain syövän yhteydessä?
Noh, tietämättä tarinasta mitään, niin voisihan se olla että on antanut vaatteet pois, laittanut itselleen turkin päälle (muistelen että löytyi turkki päällä sängyltään) ja ottanut liikaa lääkkeitä tms. ja menehtynyt. Jos ketään ulkopuolista kuolemaan ei suoraan liity, niin on omaisten oma asia mitä haluavat kertoa julkisuuteen. Mitä sillä on sinulle ap väliä, mihin Armi kuoli. Kaikkinensa aika surullinen tarina ja omaisille varmasti liikaa monin kohdin.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tietämättä tarinasta mitään, niin voisihan se olla että on antanut vaatteet pois, laittanut itselleen turkin päälle (muistelen että löytyi turkki päällä sängyltään) ja ottanut liikaa lääkkeitä tms. ja menehtynyt. Jos ketään ulkopuolista kuolemaan ei suoraan liity, niin on omaisten oma asia mitä haluavat kertoa julkisuuteen. Mitä sillä on sinulle ap väliä, mihin Armi kuoli. Kaikkinensa aika surullinen tarina ja omaisille varmasti liikaa monin koh
----
Sille on väliä, koska siinä ei ole l o g i i k k a kohdallaan.
Sillä on minulle väliä siksi, että Armin kohtalo koskettaa vieläkin.
Ei se ole väärin, jos ihmisten kohtalot koskettavat.
Ap
1. Vaatekaapin tyhjentäminen niin sairaana.
Soitteleminen läheisille niin sairaana.
Kahvinjuonti ja rupattelu ystävän kanssa niin sairaana.
2. Vaatteiden vieminen samana yönä pois ja kukaan ei näe, saati ihmettele.
Tuo vaivaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankkaat ja jaanaat, a
----
Siksi koska asia välähti minulle ja se painostaa ja vaivaa minua
Ap
Oikein Neiti Etsivö, ryhdy yksityisetsiväksi, niin saat mieluisaa tekemistä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tietämättä tarinasta mitään, niin voisihan se olla että on antanut vaatteet pois, laittanut itselleen turkin päälle (muistelen että löytyi turkki päällä sängyltään) ja ottanut liikaa lääkkeitä tms. ja menehtynyt. Jos ketään ulkopuolista kuolemaan ei suoraan liity, niin on omaisten oma asia mitä haluavat kertoa julkisuuteen. Mitä sillä on sinulle ap väliä, mihin Armi kuoli. Kaikkinensa aika surullinen tarina ja omaisille varmasti liikaa monin koh
----
Sille on väliä, koska siinä ei ole l o g i i k k a kohdallaan.
Sillä on minulle väliä siksi, että Armin kohtalo koskettaa vieläkin.
Ei se ole väärin, jos ihmisten kohtalot koskettavat.
Ap
Armi ei herää henkiin vaikka se kuinka sua vaivaisi. Anna jo levätä rauhassa, ja hanki oma elämä 🙏
Kuolema on luonnollinen asia.
T: Urpo
Lääkärin puute , antibiootti hoito olisi auttanut heti. Älkää nyt viivytelkö jos on tulehduksia.
Vierailija kirjoitti:
Armi kuoli Aavikolla janoon.
ENtäs jos sun sukulaisen kuolemasta naureskeltaisi noin.
Ja trooppiset parasiitit paranee antibiooteilla kuin loishäätö lääkkeillä. Etsi kunnon lääkäri . Sukupuoli taudit on parannettavissa lääkkeillä . Myös tuberkuloosi nykyään. Parasiitit voi aiheuttaa ihan astman oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi ei ollut Marilyn. Kuolemaan ei liity suurta salaliittoa.
Jos jotakuta voidaan syyttää niin se oli Danny ja rikos sydämen särkeminen.
Eikös se Armi ihan itse ängennyt suhteessa elävän miehen elämää
----
Vaikeaa syyttää änkeytymisestä 18 - vuotiasta.
Armi oli liian kiltti ja vielä lapsen iässä.
Dannyn olisi pitänyt vanhempana ukkomiehenä kantaa vastuu perheestään ja Armista.
Jättää Armi rauhaan.
Ap
Ap, mt -ongelmainen: jätä Armi rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä terminaalivaiheen alkoholisti? Eikö tuota terminaali-sanaa käytetän vain syövän yhteydessä?
Ketä kiinnostaa. Meni samaa tietä kuin muutkin juopot.