Oliko Armi Aavikon kuolema luonnollinen?
Tajusin outoja juttuja Armi Aavikon kuolemaan liittyen.
Väitetään että hän kuoli keuhkokuumeeseen.
1. Miten siis Armi muka jaksoi soitella ja toivotella läheisilleen hyvää uutta vuotta illalla?
2. Miten niin sairaana hän muka jaksoi penkoa vaatekaappiaan ja laittaa vaatteitaan kolmeen jätesäkkiin illalla?
( Antoi ne ystävälleen)
Hän oli illalla pitänyt parvekkeen ovea auki hengenahdistuksen takia.
Jos näin oli,
3.
miksi hän ei mennyt lääkäriin tai miksi kukaan ei ohjannut häntä sinne?
Kommentit (84)
Armilla oli ollut paha yskä, kun oli äitinsä luona ollut joulua viettämässä. Oli sanonut, että menee lääkäriin joulupyhien tai uudenvuoden jälkeen. Valitettavasti viivytteli liian pitkään.
Keuhkokuumeessa ei heiluta enää vaatekaapilla.
Jos hän oli niin sairas, että muutaman tunnin kuluttua kuoli keuhkokuumeeseen.
Minulla ei juuri ollut kuumetta, vaan keuhkoputken tulehdus. Lääkäri kielsi menemästä ulos. Olin tosi sairas.
Keuhkokuumeiset joutuvat olemaan sairaalassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinköhän hänelle ruumiinavaus?
Ap
Tehtiin ole huoletta.
Näkikö naapurit, että ystävä siirsi 3 mustaa jätesäkkiä autoon?
Eivätkö he ihmetelleet?
Outoa porukkaa siellä Espoossa.
En epäile ystäväänsä. Selitykset on voitu keksiä myöhemmin.
Ap
Anna jo olla, anna Armin omaisille jo rauha. Vainajasta puhuminen on sopimatonta. Ap hanki oma elämä!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei juuri ollut kuumetta, vaan keuhkoputken tulehdus. Lääkäri kielsi menemästä ulos. Olin tosi sairas.
Ap
Älä höpötä! Puolisollani on ollut keuhkokuume nyt yli kuukauden ja hän on kotihoidossa. Ei ole lääkärit edes ehdottaneet sairaaalahoitoa. Kotona antibioottia ja kortisonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä höpötä! Puolisollani on ollut keuhkokuume nyt yli kuukauden ja hän on kotihoidossa. Ei ole lääkärit edes ehdottaneet sairaaalahoitoa. Kotona antibioottia ja kortiso
----
En jankuta enempää.
Mutta eläessäni en ole kuullut, että kuukauden keuhkokuumeessa oleva on muka kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli alkoholisti.Verisuonet prak
----
En usko.
Armi oli vain 43 - vuotias.
Ap
"Sydän ja verenkiertoelimistön häiriöt
Alkoholi kohottaa verenpainetta ja lisää sydämen rytmihäiriöitä.
Humalajuomiseen liittyy merkittävä sydäninfarktin, äkkikuoleman ja aivoverenkierron häiriön vaara. Lisäksi pitkäaikainen runsas alkoholinkäyttö aiheuttaa sydänlihaksen rappeutumista."
Kyllähän hänestä viimeisinä vuosina näki että oli alkoholin suurkuluttaja. Varmaan sisäelimet olleet samassa kunnossa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
En usko.
Ap
Humalajuomiseen liittyy merkittävä sydäninfarktin, äkkikuoleman ja aivoverenkierron häiriön vaara. Lisäksi pitkäaikainen runsas alkoholinkäyttö aiheuttaa sydänlihaksen rappeutumi
----
Miksi sitten kuolinsyyksi ilmoitettiin keuhkokuume?
Ap
Mummon naapuri kuoli 70-luvun alussa keuhkokuumeeseen. Oli perusterve 27 v. Badding kuoli keuhkokuumeeseen ja alkoholi oli tietenkin heikentänyt yleiskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Näkikö naapurit, että ystävä siirsi 3 mustaa jätesäkkiä autoon?
Eivätkö he ihmetelleet?
Outoa porukkaa siellä Espoossa.
En epäile ystäväänsä. Selitykset on voitu keksiä myöhemmin.
Ap
----
Tuo oli suorastaan absurdi juttu.
Eivätkö naapurit nähneet mitään?
Jos näkivät, eikö kukaan ollenkaan ihmetellyt?
Ap
Kun yhdistää tuollaisen sairauden päihteisiin, viinaan, krapulaan tai lääkkeisiin/huumeisiin, se on aina hengenvaarallinen. Silti siihen kuoleminen katsotaan sairauteen kuolemiseksi, vaikka kuolemaa ei olisi tullut ilman päihteitä. Tiedoksi haaskalinnut ja juoruämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
En usko.
Ap
Humalajuomiseen liittyy merkittävä sydäninfarktin, äkkikuoleman ja aivoverenkierron häiriön vaara. Lisäksi pitkäaikainen runsas alkoholinkäyttö aiheuttaa sydänlihaksen rappeutumi
----
Miksi sitten kuolinsyyksi ilmoitettiin keuhkokuume?
Ap
Sama homma kuin Kikalla, jonka kuolinsyy oli muka sydäri. Kai se oli sydäri mutta sitä ennen oli vedetty kilokaupalla lääkkeitä nassuun...
Vierailija kirjoitti:
Kun yhdistää tuollaisen sairauden päihteisiin, viinaan, krapulaan tai lääkkeisiin/huumeisiin, se on aina hengenvaarallinen. Silti siihen kuoleminen katsotaan sairauteen kuolemiseksi, vaikka kuolemaa ei olisi tullut ilman päihteitä. Tiedoksi haaskalinnut ja juoruämmät.
Pakkoko se oli ryypätä?
Armi ei ollut Marilyn. Kuolemaan ei liity suurta salaliittoa.
Jos jotakuta voidaan syyttää niin se oli Danny ja rikos sydämen särkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Kun yhdistää tuollaisen sairauden päihteisiin, viinaan, krapulaan tai lääkkeisiin/huumeisiin, se on aina hengenvaarallinen. Silti siihen kuoleminen katsotaan sairauteen kuolemiseksi, vaikka kuolemaa ei olisi tullut ilman päihteitä. Tiedoksi haaskalinnut ja juoruäm
----
En ole haaskalintu enkä juoruämmä.
Livenäkään en mieti enkä seuraa ihmisten elämää, koska ei kiinnosta.
Armi Aavikon kuoleman oudot piirteet välähtivät minulle ja asia alkoi ihmetyttää ja painostaa.
Mielestäni on normaalia, jos tuollainen asia painostaa.
Ap
höoönlöpö, mulla on ollu keuhkoputkentulehduksia ja oon ollu töissä, vähän keuhkoihin sattuu!
terveyskirjasto:
"Äkillisen keuhkoputkitulehduksen tavallisia oireita ovat yskä ja yskösten erittyminen. Lisäksi voi esiintyä nuhaa, kurkkukipua ja äänen käheyttä. Kuumetta on vain harvoin.
Keuhkoputkitulehdus on yleensä virusinfektio, joka hoituu tavallisesti itsestään parissa kolmessa viikossa ilman antibioottia."