Miksi naiset ei kiinnostu köyhistä miehistä?
Kommentit (84)
"Eli masokistinen tai bi-henkinen mies on onnekas, koska hän ei joudu kärsimään materialistisen feminiinin naisen kanssa? (Tässähän alkuperäinen väite oli, että feminiiniset naiset välittävät vain rahasta.)"
Ei kai masokisti ole kärsimyksen puutteeseen tyytyväinen? Bi-henkinen mies taas on tyytyväinen, kun saa naisessa vähän miehisyyttäkin. Raha ei siis liity tähän kuvioon mitenkään. Itse ainakin kärsin mieluummin feminiinisen naisen rahan kärttämisestä kuin miehekkäästä naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset tykkää 🚵🏂🧗🏄🏊💃🏖🦞🍸🍹
Eikä köyhä mies voi niitä tarjota.
Ei tarvitse tarjota, mutta kun itselläkään ei ole vara tarjota noita toiselle ja olisi kiva kuitenkin tehdä asioita yhdessä. Suotavaa olisi että mies pystyisi omat kulunsa kattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on joku tukien varassa eläjä, en kiinnostu koska minun odotettaisiin elättävän sellaista yhdessä asuessamme. Luottohäiriöinen ei käy, koska siinä menee samalla minunkin haaveeni omistusasunnosta.
Tämä.
Haaveilen omistusasunnosta, uudesta sähköautosta ja etelän matkoista kolme kertaa vuodessa
Tulevan puolison rooli on täyttää minun haaveeni.
Tuleva puoliso toivon mukaan haaveilee samoista asioista ja tuo oman puolikkaansa pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset tykkää 🚵🏂🧗🏄🏊💃🏖🦞🍸🍹
Eikä köyhä mies voi niitä tarjota.
Mitäs kun tykkään noista ja olen hankkinut itselleni opiskelemalla ja työskentelemällä tulotason, jolla voi noita harrastaa? Mitä se minun köyhä mieheni tekisi sillä aikaa, kun minä harrastan noita asioita? Mitä minä kostuisin hänen kanssaan olemisestaan?
Täällä on aiemmin ruikutettu naisten perään, että pitäisi empatian perusteella antaa seksiä myös rumille ja kaljuille miehille.
Nyt vingutaan jo rahakkaita naisia köyhillekin.
Seuraavaksi pitää varmaan lähteä ressukkamiesten puolesta sotimaan.
Hyi helvata mitä menoa!
Vierailija kirjoitti:
"Eli masokistinen tai bi-henkinen mies on onnekas, koska hän ei joudu kärsimään materialistisen feminiinin naisen kanssa? (Tässähän alkuperäinen väite oli, että feminiiniset naiset välittävät vain rahasta.)"
Ei kai masokisti ole kärsimyksen puutteeseen tyytyväinen? Bi-henkinen mies taas on tyytyväinen, kun saa naisessa vähän miehisyyttäkin. Raha ei siis liity tähän kuvioon mitenkään. Itse ainakin kärsin mieluummin feminiinisen naisen rahan kärttämisestä kuin miehekkäästä naisesta.
Ja sitten kuitenkin valittelet, kuinka kamalia feminiiniset naiset ovat, kun valitsevat miehiä rahan perusteella? Asialle voisi itse tehdä jotain. Älä vain valitse feminiinistä naista. (Feminiinisellähän tarkoitat nimenomaan lokkia.)
KUN TAPAAT NAISEN, KERROTKO IHAN EKANA OLEVASI KÖYHÄ ? Voi olla hengen köyhyyttäkin se.
Koska nainen on itse köyhä ja viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys ei ole miehessä positiivinen ominaisuus koska feminiiniset naiset haluavat miehen joka pystyy provaidaamaan ja tuomaan leivän pöytään perheelle 🤥
Ja tämä ei tarkoita että miehen pitäisi olla joku miljonääri lentäjä-pankkiiri. Ei todellakaan.
Entä jos tykkää maskuliinisista naisista?
Olet hetero mies? Sitten sinussa taitaa olla ripaus bi-seksuaalisuutta tai olet itse feminiininen, passiivinen mies 🤥
Ei kai tuo tähän liity. Jos kerran feminiiniset naiset valitsevat miehen pelkästään materiali
No niin. Olet triggeröitynyt aiheesta koska olet selkeästi köyhä mies.
Kanssasi ei pysty käymään aiheesta keskustelua 🤥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on joku tukien varassa eläjä, en kiinnostu koska minun odotettaisiin elättävän sellaista yhdessä asuessamme. Luottohäiriöinen ei käy, koska siinä menee samalla minunkin haaveeni omistusasunnosta.
Tämä.
Haaveilen omistusasunnosta, uudesta sähköautosta ja etelän matkoista kolme kertaa vuodessa
Tulevan puolison rooli on täyttää minun haaveeni.
Huvittavaa, Suomessa naiset käyvät töissä eikä kukaan odota miehen yksinään täyttävän mitään haaveita. Ja maistuisi se omistusasunto ja varsinkin uusi sähköauto miehillekin. Eikö tuo etelänmatkailu ole alemman keskiluokan huvi?
Kiinnostuu, jos se köyhä on hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet komea maahan muuttaja, niin köyhyydelläsi ei ole mitään väliä.
Jos olet tavallinen pottunenä, niin köyhyytesi on suuri punainen lippu, koska muuta arvoa sinulla ei ole kuin mahdollinen statuksesi.
Näin lyhyesti.
Isäs oli pottunokkana, kun sua teki ?
Minulle kelpaisi oikein hyvin. Kyseessä on silloin tapailusuhde, jonka ei ole tarkoitus mennä sitä pitemmälle.
Taas siellä on joku mies naisten rahojen perässä. Kysy mieluummin miksei miehet kiinnostu köyhistä naisista? Köyhissä sekä miehet, että naiset jäävät tilastollisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas, roskakuski voi tienata 3500 e kk ja kirjaston maisteri 2300 e kk.
Roskakuski on yksityisellä töissä ja kirjaston maisteri kunnalla.
Pidän reiluna palkkaeroa.
Naama edelleen mustana tiistain jälkeen voin sanoa että oispa oikea mies. Ei se miten rahaa on vaikuta muuhun kuin tyypin egoon.
Vierailija kirjoitti:
Köyhistä kiinnostumme kyllä, reppanoista kiukuttelijoista emme.
Tämä !
Kyllä ovat naiset kamalia, kun eivät raijaa köyhiä, kouluttamattomia, mt-ongelmaisia, likaisia, mykkiä ja rikkinäisissä vaatteissa hiihtäviä reppanoita luolistaan parisuhteeseen. Pelastavat mokomat rescue-koiria, mutta eivät näitä raukkoja rescue-miehiä.
Jännämies tai massia pitää olla. Joku huonoryhtinen köyhä hikipinko kuivattaa paikat pelkällä olemuksellaan.
t. Pirkko
"feminiiniset naiset haluavat miehen joka pystyy provaidaamaan ja tuomaan leivän pöytään perheelle 🤥"
Näin siinä sanottiin. Aika materialistiselta tuo kuulostaa. Jos tämä on ongelmana feminiinisissä naisissa, kannattaa alkaa katsella maskuliinisia naisia, eikä valittaa feminiinisistä naisista.