Miksi naiset ei kiinnostu köyhistä miehistä?
Kommentit (84)
Jos olet komea maahan muuttaja, niin köyhyydelläsi ei ole mitään väliä.
Jos olet tavallinen pottunenä, niin köyhyytesi on suuri punainen lippu, koska muuta arvoa sinulla ei ole kuin mahdollinen statuksesi.
Näin lyhyesti.
Köyhä on yleensä myös ruma ja lyhyt. Haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä miehillä ei oo varaa isoon asuntoon, mökkiin, ulkomaanmatkoihin, timanttisormuksiin jne. Elävät vuokralla kädestä suuhun. Ovat usein vielä rumia.
😂😂😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂😅🤣😂😂🤣😅🤣😂🤣😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🖕🏼
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tavallinen pottunenä, niin köyhyytesi on suuri punainen lippu, koska muuta arvoa sinulla ei ole kuin mahdollinen statuksesi.
Näin lyhyesti.
Näin. Ma tullahan on aina se Kela Gold...
Köyhyys ei ole miehessä positiivinen ominaisuus koska feminiiniset naiset haluavat miehen joka pystyy provaidaamaan ja tuomaan leivän pöytään perheelle 🤥
Ja tämä ei tarkoita että miehen pitäisi olla joku miljonääri lentäjä-pankkiiri. Ei todellakaan.
Riippuu miehen ulkonäöstä, onko köyhyydellä merkitystä. Ulkonäkö on myös valuuttaa.
Rumalla köyhällä miehellä ei mitään valuuttaa, ei rahaa eikä ulkonäköä.
Komeus hyvittää köyhyyden, jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys ei ole miehessä positiivinen ominaisuus koska feminiiniset naiset haluavat miehen joka pystyy provaidaamaan ja tuomaan leivän pöytään perheelle 🤥
Ja tämä ei tarkoita että miehen pitäisi olla joku miljonääri lentäjä-pankkiiri. Ei todellakaan.
Entä jos tykkää maskuliinisista naisista?
Itse oon nainen ja oon lukenut RedPill kirjallisuutta ja siinä sanottiin että pitää ottaa vähintään 2 tasoa korkeampi mies eli jos oon ite 9/10 nainen niin otan 11/10 miehen.
N
Kiinnostun miehistä, jotka ovat älykkäitä, kiinnostuneita itsensä kehittämisestä, kunnianhimoisia, sanavalmiita, hauskoja ja energisiä. Varsinkin tuo energiataso täytyy olla omaani vastaava. Hyytynyt ihminen hidastaa minuakin, enkä halua sellaista.
Jos ihminen ei kouluttaudu tai muutenkaan paranna tilannettaan, tai on ihan tyytyväinen työssä, josta ei makseta paljon mitään tai tyytyväinen työttömänä, en vaan sovi yhteen sellaisen ihmisen kanssa. Sellainen alistuva suhtautuminen elämään ei vaan oikein sovi elämään minun kanssani.
Ponnistelutkaan ei tietenkään aina johda hyvään rahatilanteeseen, mutta luovuttamaan ei aleta. Usein se rahatilanne kuitenkin kehittyy suotuisasti kun tekee oikeasti parhaansa, ei vaan sen verran mitä just nyt huvittais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hetero mies? Sitten sinussa taitaa olla ripaus bi-seksuaalisuutta tai olet itse feminiininen, passiivinen mies 🤥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lyhyesti.
Näin. Ma tullahan on aina se Kela Gold...
Olet varmaan kyllä jo tosi köyhä, jos kelaelätti on kadehtimasi varakas henkilö. Kannattaa varmaan hakea itsekin niitä tukia.
Koska haluan harrastaa ja tehdä miehen kanssa muitakin asioita kuin maata sohvalla raapimassa persettä. Saan itse kolme kertaa köyhyysrajaa enemmän palkkaa. Rikas ei tarvitse olla, köyhän kanssa ei elämäntilanne sovi yhteen.
Jospa alkaisit katsella normaali kyntisiä ilman tekoripsiä olevia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hetero mies? Sitten sinussa taitaa olla ripaus bi-seksuaalisuutta tai olet itse feminiininen, passiivinen mies 🤥
Ei kai tuo tähän liity. Jos kerran feminiiniset naiset valitsevat miehen pelkästään materialistisilla perusteilla, niin lienee parempi itse valita maskuliininen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan harrastaa ja tehdä miehen kanssa muitakin asioita kuin maata sohvalla raapimassa persettä. Saan itse kolme kertaa köyhyysrajaa enemmän palkkaa. Rikas ei tarvitse olla, köyhän kanssa ei elämäntilanne sovi yhteen.
Vaikutat empaattiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Näin lyhyesti.
Kieltämättä tällainen fiilis mulle on jäänyt tavismiehenä.
Monesti naiset kysyy ammattia deittisovelluskeskusteluissa ja nopeasti tuon jälkeen ne keskustelut joko loppuu heti tyrehtyy myöhemmin.
Jos nainen kysyy ammattia ja sen jälkeen kysyt tuota naista treffeille niin sieltä tulee jonkinlainen selitys että:
"ensi viikonloppuna on töitä ja arkena on töitä ja sitä seuraavana viikonloppuna oon matkoilla!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä empatialla on parinvalinnan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatiaa voi osoittaa jossain muualla, vaikka lahjoittamalla nälkäpäiväkeräykseen, mutta säälin perusteella ei mennä parisuhteeseen.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo tähän liity. Jos kerran feminiiniset naiset valitsevat miehen pelkästään materialistisilla perusteilla, niin lienee parempi itse valita maskuliininen nainen?
Älä nyt ota nokkiisi vaan kehitä suhdettasi rahaan 🤨
Se on sinänsä rennompi tapa elää, kun ei joudu niin stressaamaan siitä, tykkääkö joku takaisin vai ei. Silloin on onnellisuus ennemminkin itsestä kiinni.