Erektio ja puolierektio?
En tiedä oonko ainut, mutta mua kiihottaa enemmän nähdä mies puoliseisokissa kuin täydessä. Tiedän, että se tuntuu tietysti poikaystävästä hyvältä olla täyskovana, mutta mua jotenki kiihottaa enemmän se miten penis vaappuu ja heiluu kävellessä ja tulee mua kohti sillai suoraan eteenpäin ojossa. Ihan vaan mielenkiinnosta, onko teidän miehillä usein puolikovana vaikkette tee mitään kiihottavaa ja missä vaiheessa elämää se loppuu? En haluisi kyllä ajatella sitä vielä. Siis, että vaan naisen lähellä ollessakin alkaa kohoamaan. Toi on minust ihanaa! N25
Kommentit (7)
Joo penis suoraan ojentuneena on ihana ja ihanaa on sekin miten helposti saan sen täyteen komeuteensa nousemaan pystyyn. Meillä ollaan vielä alkuvaiheessa suhteessa ja tuntuu, ettei muuta tehdäkään kuin seksiä. Nauttikaa tosiaan toisistanne!!
Ei ole vielä loppunut puolikovuus. Enemmän on puolikovana kuin kovana.
m63
Ai ai, puolijäykkä on upea näky, kunhan on keskivertoa vähän isompi, se kun alkaa täyttämään suuta, oi oi!
Miehellä joskus puolikova kun tulee suihkusta saunaan, yleensä silloin illalla on seksiä tiedossa. Ikää 63v
Itsellä iso lepomitta normaali lämmössä, eli yli 15cm ja jo vähänkin turpoo niin roikkuu jo 17cm mitassa ja heilahtelee raskaasti. Mutta kun on puolikovana niin on sellaisessa puolikaaressa kuten mustilla miehillä ja koko ja pituutta samoin kuin hk-n sinisellä, eli kaluni pisimmillään häpyluusta mitaten 21cm. Siten heiluu jo raskaasti puolelta toiselle. Vaimon lemmikki puoliseisokissa. Usein silittelee ja hyväilee nukkumaaan menessä puoliseisokkiin, vaikkei olisikaan seksiä. Vaimoni rakastanut aina kulliani ja isoja kassejani. Kokeillut "täyttöastetta" ja tyhjännyt tarvittaessa. Jäi siksikin ainoaksi naisekseni, kun muutenkin sydän on puhdasta kultaa.
Jotenkin se on vaan piirtynyt verkkokalvoille miten nuoruuden rakkauteni saapui suihkusta keittiöön härnäämään ja pusuttelemaan mua puolijäykkänä ja sit pian siin oltiinkin jo täydessä pystyssä. Tulee mua kohti sillain penis aivan täysin suoraan eteenpäin ojentuneena kävellen kylpytakki auki vaan muina miehinä. Toi on oikeasti niin maskuliinista ja kiihottavaa naisen näkökulmastani. Ajattelin miten herkkä mies on kun tollai alkaa seisottelemaan pelkkä paikkojen kuivaaminen pyyhkeeseen ja miten se kasvaa kokoa siinä löysän ja puolistondiksen välillä.
Kyllä se ihan hyvältä tuntuu olla puolikovanakin ja vielä paremmalta jos nainen tykkää siitä ja ihailee mua. Oletan että olette nuoripari, siis että miehesikin on nuori. Tommoinen herkkyys ei välttämättä katoa kovin helposti vielä neliviitosenakaan. Nauttikaa, olet selkeästi kundikaverisi mielestä viehättävä.