Elämäni ensimmäinen Dom
Kaksi viikkoa sitten tutustuin tähän mieheen. Ihanaa, kun voi vielä tässä vaiheessa elämäänsä kokea jotain uutta ja kiehtovaa. Sellaista, joka on ollut piilossa jopa vähän itseltänikin. Olen aivan pyörryksissä häneen.
Olisi kiva kuulla muiden tuntemuksista ekoista dom/sub-kokemuksista ja miten on kehittynyt siitä eteenpäin.
N50
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana löytää tällainen. Minusta tuntuu, että täällä puuttuu vastaava palikka. Samaa ikäluokkaa olen.
Tässä olisi sinulle Master jos olet vielä kiinnostunut ja aktiivinen. Kaikki tapahtuu sinun toiveiden mukaan joten kerro mitä haluat kokeilla niin päästään alkuun
"Onko siis sellaisia subeja, jotka saavat suurimman tyydytyksensä siitä, että heitä käytetään miten halutaan?"
On, esimerkiksi minä. Minulla on sadistinen ja itsekeskeinen mies jota ei voisi vähempää kiinnostaa saanko orgasmin. Hän myös suhtautuu mihinkään bdsm-skeneen yhtä nihkeästi kuin minäkin. Ei siis tuomitsevasti vaan ei millään tavalla resonoi olla osa yhteisöä.
Minulle tuottaa henkistä nautintoa, fyysistä kiihottumista ja suurta turvallisuuden tunnetta se, että mies tekee mitä tekee ja että minun ainoa tehtäväni on käyttää turvasanaa jos en kestä. Ainoa muutos mikä on alun jälkeen tehty, on että kun muutettiin yhteen eli siis minä muutin miehen taloon niin pyysin jonkinlaista session jälkeistä hellimistä koska olen sitten sillä tavalla vähän nössö että saatan muuten tuntea, että minua oikeasti vihataan. Mies ei saa mitään nautintoa siitä, että virheellisesti kuvittelisin etten ole hänen tärkein resurssinsa ja hyvinkin rakastettu, joten on pitänyt huolen siitä että nappaa kainaloon tai syliin paijattavaksi tai kantaa olkkarin sohvalle ja tuo siihen jotain herkkuja ja kahvit tekee :3
En ole ikinä saanut miehen kanssa orgasmia paitsi vahingossa ja ilman kosketusta. Miestä kiinnostaa lähinnä rankka piiskaaminen ja sitten käsihoito tai suihinotto hänelle, tosin usein sessioiden ulkopuolella. Hän on joskus sanonut että nyt kun asutaan yhdessä niin voin ihan hyvin myös pyytää että hän koskee minuun jos tarvitsen sitä, mutta en oikeastaan tarvitse. On mukava ja turvallinen olo että mies on niin välinpitämätön eikä lässytä mitään turhia tai kiihotu minun nautinnostani. Tosin kerran hän vähän yllättäen sormetti minua ja se olikin ainoita kertoja kun käytin turvasanaa :D
Pidän erityisesti siitä, ettei minun tarvitse varoa tai pelätä mitään, että mies on vastuussa minusta tietyiltä osin myös arjessa ja että jos en halua, minun ei tarvitse edes tehdä töitä tai käydä ikinä kaupassa. Minua ei haittaisi myöskään pidemmälle viety omistussuhde ja nautin siitä, että saan auttaa ja palvella miestä ja voin tarjota hänelle sellaista mitä moni muu ei voi. Ja sama toki toisin päin.
Aiemmin minulla oli dom-henkinen miesystävä jolle naisen orgasmi oli tärkeintä ja joka koki ahdistusta ja inhoa minun mieltymyksiäni kohtaan. Rakastimme toisiamme mutta emme sopineet seksuaalisesti yhteen eikä hän koskaan ymmärtänyt miten ikävä asetelma se orgasmien tuottaminen oli, se sai miehen vaikuttamaan silmissäni enemmän alistuvalta että hän tyydytti minua.
Nyt tultiinkin olennaisten asioiden äärelle, se mikä toimii yhdelle subille ei välttämättä toimi toiselle. Aivan sama koskee Domia tai Dominaa. Oleellista on selvittää etukäteen keskusteluin onko niissä yhteistä rajapintaa ja tutkittavaa. Kun päästän livesessiointiin kokeilut olisi hyvä aloittaa kevyemmästä päästä ja edetä syvempään päätyyn vasta kun alkaa varmistua, että kummankaan osapuolen ei tarvitse ylittää omia rajojaa ja syntyy yhteinen luottamus. Itse olen Dom ja olennainen osa nautintoani on subieni taivuttelu ja kouluttaminen mieleisekseni, jonka vuoksi koen samoin kuin aiemmin kommentoinut Dom, ettei valmiiksi kaikki syvänpään jutut kolunnut sub toisi juuri tästä mielihyvää ja kiihotusta itselleni. Ei tietenkään ole mitään sellaisia Domeja/Dominoita vastaan, jotka haluaa kaikkeen mahdolliseen heti valmiita subeja sessiointikumppanrikseen, onneksi meitä dominoivia kuten alistumishaluisia on moneen lähtöön, niin ei käy elämä tylsäksi kellekään. En ymmärrä lainkaan tuota jonkun tarjoamaa "subin turmelu" -kommenttia, kun eihän me ketään olla turmelemassa vaan tarjoamassa subeillemme keinoja elää todeksi alistumiseen liittyviä fantasioitaan ja saadaan tietysti itsekin samalla toteuttaa omiamme. Jotkut voi tietenkin nauttia käyttöön ja käytetyksi tulemiseen liittyvistä jutuista ja sekin on ok, kunhan se mitä tehdäänkään, tapahtuu niin ettei toistensa rajoja rikota.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana löytää tällainen. Minusta tuntuu, että täällä puuttuu vastaava palikka. Samaa ikäluokkaa olen.
Täällä olisi Dom sinulle jos sinua kiinnostaa, kerro mitä haluaisit tehdä niin toteutan sinun toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ mies dom. Minussa ei ole tippaakaan sadistia. Tuotan nautintoa, johon liittyy vähäistä kipua, sitomista, kovaa panemista. Kiihotun asetelman leikistä, estetiikasta ja subin kiimasta. Kahdesta subista kokemusta.
Sijainti pks jos joku kiinnostui
Jos nautit kivun tuottamisesta kumppanillesi, hänen sitomisestaan, nöyryyttämisestään tai ylipäänsä millään tavoin hänen hallitsemisestaan, olet nimenomaan sadisti. Sadismi kun ei tarkoita sitä, että seksikumppani saadaan matkaan tyrmäystipoilla, naidaan halki ja jätetään kurkku auki viillettynä lähimpään katuojaan.
Olen aina ollut ja tiennyt olevani sub, mutta pitkän liiton aikana en ikinä päässyt toteuttamasn sitä puolta itsessäni, enkä edes tiennyt mistä oikeastaan pidän. Se avioliitto sitten päättyi, ja nyt uudessa suhteessa olen tylsästi sanottuna löytänyt itseni, koska naisystäväni osoittautui dommaksi. Aloitettiin aika varovasti pienillä käskyttämis- ja piiskaamisleikeillä, mutta vuosien varrella ollaan edetty aika pitkälle. En ole masokisti enkä pidä kivusta lainkaan. Mun juttuni on nöyryytetyksi ja alistetuksi tuleminen, ja onneksi kumppani tykkää vallasta eikä satuttamisesta. Nautin valtavasti kun hän sitoo minut ja nai armotta sträppärillä, ivaa ja solvaa sanallisesti, ns. pakottaa antamaan suuseksiä ja nuolemaan peppua saamatta mitään vastapalvelusta, tai lähettää töihin siveysvyössä ja omat käytetyt pikkuhousunsa ylläni. Otan jopa pissit kiltisti kasvoilleni ja suuhun käskettäessä, ym ym. Mitä nöyryyttävämpää, sen parempi. Lähes kaikkea netistä löydettyä ja itse keksittyä ollaan kokeiltu, mutta yksi vielä puuttuu. Haluaisin ostaa dommalleni uudet seksyt alusvaatteet, ajella hänet ja lähettää sitten toisen miehen luo nauttimaan. Sen jälkeen haluaisin joutua kuulemaan kaiken yksityiskohtaisesti, ja saattaisin jopa haluta että hänelle tulisi miesyövieras meille. Eli toisin sanoen haluaisin laajentaa leikkejämme aisurinöyryytyksen puolelle. Partnerini ei vain ole tähän valmis, enkä usko että hän muuttaa mieltään. No, jotkut asiat pysynevät fantasiatasolla, ja kyllä olen enemmän kuin tyytyväinen nykytilanteeseenkin.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ mies dom. Minussa ei ole tippaakaan sadistia. Tuotan nautintoa, johon liittyy vähäistä kipua, sitomista, kovaa panemista. Kiihotun asetelman leikistä, estetiikasta ja subin kiimasta. Kahdesta subista kokemusta.
Jos nautit kivun tuottamisesta kumppanillesi, hänen sitomisestaan, nöyryyttämisestään tai ylipäänsä millään tavoin hänen hallitsemisestaan, olet nimenomaan sadisti. Sadismi kun ei tarkoita sitä, että seksikumppani saadaan matkaan tyrmäystipoilla, naidaan halki ja jätetään kurkku auki viillettynä lähimpään katuojaan.
No tuohan juuri sanoi että ei ole tippaakaan sadistia ja että tuottaa nautintoa johon liittyy "vähäistä kipua". Mielestäni kyseessä on juurikin kuten hän itse sanoi, mies joka kiihottuu tuosta asetelmasta ja *subin kiimasta*.
Minä olen masokisti ja mieheni on sadisti, hän kiihottuu minun satuttamisestani, silloinkin kun kyseessä on suoraan lyöminen tai retuuttaminen, hän kiihtyy siitä että itken tai että ulisen.
Oman kokemukseni mukaan aivan valtaosa domeista jotka kiihottuvat juurikin siitä asetelmasta ja nautinnon tuottamisesta, ehkä kämmenellä pyllylle piiskaamisesta, eivät todellakaan ole kivikovana pelkästä ilman kontekstia kivun tuottamisesta tai nöyryytyksestä. On ollut melko mahdotonta myös löytää sopiva mies joka kiihottuu tästä ja on todellakin sadisti.
Moni voi kiihottua kevyestä bdsm-henkisestä toiminnasta jo ihan sosiaalistuksen voimin, ei siihen tarvitse liittyä varsinkaan nykyään voimakasta sadismia tai masokismia. Sen enempää kuin että jokainen jotain seksiasua joskus pitävä olisi hc fetisisti.
Miksi ihmeessä pitää alkaa aina tämän tyyppisissä avauksissa markkinoida heti seuraansa, eikö voisi pitää ihan vaan keskusteluna näitä? Onko tosiaan noin vaikeaa löytää seuraa sitä varten perustetuista palveluista? Aika säälittävää tuollainen etenkin Domiksi itseään kuvittelevilta poikasilta.
Ymmärtäisi pidemmän ja toimivan 1:1 keskustelun päätteeksi todeta, että on asiallista vaihtaa yhteystietoja ja siirtyä jatkamaan keskustelua privana eikä häiritä muita henkilökohtaisella keskustelulla, mutta tällainen ekaan avaukseen itsensä tarjoaminen kertoo kyseessä olevan luuserin jolle ihan mikä vaan sukupuolielimet omaava käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan juuri sanoi että ei ole tippaakaan sadistia ja että tuottaa nautintoa johon liittyy "vähäistä kipua". Mielestäni kyseessä on juurikin kuten hän itse sanoi, mies joka kiihottuu tuos
Samaa mieltä kanssasi tuosta, ettei subin kiimasta kiihottuminen edes tätä satuttaessa ole vielä kovinkaan sadistista.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan juuri sanoi että ei ole tippaakaan sadistia ja että tuottaa nautintoa johon liittyy "vähäistä kipua". Mielestäni kyseessä on juurikin kuten hän itse sanoi, mies joka kiihottuu tuosta asetelmasta ja *subin kiimasta*.
Minä olen masokisti ja mieheni on sadisti, hän kiihottuu minun satuttamisestani, silloinkin kun kyseessä on suoraan lyöminen tai retuuttaminen, hän kiihtyy siitä että itken tai että ulisen.
Oman kokemukseni mukaan aivan valtaosa domeista jotka kiihottuvat juurikin siitä asetelmasta ja nautinnon tuottamisesta, ehkä kämmenellä pyllylle piiskaamisesta, eivät todellakaan ole kivikovana pelkästä ilman kontekstia kivun tuottamisesta tai nöyryytyksestä. On ollut melko mahdotonta myös löytää sopiva mies joka kiihottuu tästä ja on todellakin sadisti.
Moni voi kiihottua kevyestä bdsm-henkisestä toiminnasta jo ihan sosiaalistuksen voimin, ei siihen tarvitse liittyä varsinkaan nykyään voimakasta sadismia tai masokismia. Sen enempää kuin että jokainen jotain seksiasua joskus pitävä olisi hc fetisisti.
Sadismi, niin kuin monet muutkaan ominaisuudet, ei ole joko-tai, vaan piirre, joka muodostaa jatkumon. Osa ei saa mitään kiksejä toisen satuttamisesta, nöyryyttämisestä tai hallitsemisesta, jolloin heissä ei ole "tippaakaan" sadismia, ainakaan tiedostetulla tasolla.
Se, joka ajatuksenkin tasolla syttyy hallinta-asetelmasta, on määritelmällisesti sadisti. Kaikki eivät toteuta näitä fantasioitaan, mikä ei poista sitä tosiasiaa, että ne ovat luontojaan sadistisia. Ja mitä toteuttamiseen tulee, miksi kukaan luvalla sitoisi tai satuttaisi seksikumppaniaan, jos ei itse siitä nauttisi? Varmasti joku voi sen ihan toisen nautinnonkin takia tehdä, mutta silloin asiasta tuskin toitotetaan täällä, saati etsitään alistuvaa kumppania.
Sadismissa ei ole mitään pahaa erotiikan mausteena tai edes pääasiallisena sisältönä, jos toimintaan on molempien suostumus ja molemmat siitä pitävät. Pidän ihmeellisenä sitä, miten sanalla sadismi/sadisti on niin negatiivinen klangi. Sadismia voi kohdistaa toiseen joko sallitusti ja hallitusti tai sitten rikollisesti. Sadisti ei ole synonyymi sarjamurhaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadismi, niin kuin monet muutkaan ominaisuudet, ei ole joko-tai, vaan piirre, joka muodostaa jatkumon. Osa ei saa mitään kiksejä toisen satuttamisesta, nöyryyttämisestä tai hallitsemisesta, jolloin heissä ei ole "tippaakaan" sadismia, ainakaan tiedostetulla tasolla.
Se, joka ajatuksenkin tasolla syttyy hallinta-asetelmasta, on määritelmällisesti sadisti. Kaikki eivät toteuta näitä fantasioitaan, mikä ei poista sitä tosiasiaa, että ne ovat luontojaan sadistisia. Ja mitä toteuttamiseen tulee, miksi kukaan luvalla sitoisi tai satuttaisi seksikumppaniaan, jos ei itse siitä nauttisi? Varmasti joku voi sen ihan toisen nautinnonkin takia tehdä, mutta silloin asiasta tuskin toitotetaan täällä, saati etsitään alistuvaa kumppania.
Sadismissa ei ole mitään pahaa erotiikan mausteena tai edes pääasiallisena sisältönä, jos toimintaan on molempien suostumus ja molemmat siitä pitävät. Pidän ihmeellisenä sitä, miten sanalla sadismi/sadisti on niin negatiivinen klangi. Sadismia voi kohdistaa toiseen joko sallitusti ja hallitusti tai sitten rikollisesti. Sadisti ei ole synonyymi sarjamurhaajalle.
Tässäpä olet todella oikeassa.
Perinteisenä jännämiehenä kuulostaa ihan typerältä tuollaiset leikit. En vain ymmärrä mitä lisäarvoa naisen keinotekoinen alistaminen tuo. Nainen saa orgasmin ihan normaalissa seksissä, kun on alfa-mies hoitelemassa hommia. Nyt beta-miehet on keksineet tuollaisen huijauskeinon. Sivusta katselen ja ihmettelen, eikä tosin edes olla samoilla apajilla muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisenä jännämiehenä kuulostaa ihan typerältä tuollaiset leikit. En vain ymmärrä mitä lisäarvoa naisen keinotekoinen alistaminen tuo. Nainen saa orgasmin ihan normaalissa seksissä, kun on alfa-mies hoitelemassa hommia. Nyt beta-miehet on keksineet tuollaisen huijauskeinon. Sivusta katselen ja ihmettelen, eikä tosin edes olla samoilla apajilla muutenkaan.
Mutta kun en saa vaikka olisi miten itsevarma, komea ja jännä seikkailuAlffa.
Tykkään vain väkivallasta ja nöyryytysleikeistä ja joistain höpsöistä roolileikeistä joita ei tavallinen panomies jaksa leikkiä koska on, tosiaan, aivan eri asian perässä.
Yhteiskunnallisesti se hyvä dom voi olla jännä, tylsä, klassisen komea, yleisillä mittareilla ruma, laiha, läski jne.
Minullakin omat preferenssini eikä todella tule osaavat alistajamiehet aina itselle mieluisassa paketissa että melkoista hajontaa on fysiikan ja statuksen osalta....
Tässä Ap:n päivitys tämän hetken tilanteesta elämäni ensimmäisen Domin kanssa. Ensimmäisestä tapaamisesta on nyt kulunut 2 kk.
Mikä uskomattoman ihana uusi maailma onkaan jo tähän asti minulle avautunut! Pikkuhiljaa olen uskaltautunut kokeilemaan sellaisia asioita, joista en aiemmin ole edes osannut haaveilla. Heittäytyä täysin omaan rooliini subina, kun luottamus häntä kohtaan koko ajan kasvaa.
Yllättäen merkityksellisin kokemus itselleni oli lähteä ravintolaan syömään yhdessä panta kaulassani. Tyylikäs, eikä mitenkään alleviivaava, mutta kuitenkin näkyvä. Olin jotenkin ylpeä siitä, että uskalsin toteuttaa näin itseäni välittämättä muiden katseista tai ajatuksista; kiihottua Domin kansa yhdessä siitä, että minä osoitin olevani hänen ja hän osoitti omistavansa minut.
D/s-leikkimme lisäksi olemme tutustuneet myös syvällisemmin toisiimme; viihdymme erittäin hyvin toistemme seurassa. Meillä on säännöllisesti myös ihanan hellää ja läheistä yhdessäoloa, teemme erilaisia asioita yhdessä, paljon muutakin kuin seksiä. Olemme löytäneet toisemme monella tasolla, ja tätä en koskaan olisi osannut etukäteen odottaa. Ja mikä parasta: uskon, tai tiedän, että paljon on vielä kokematta yhdessä.
N50