Aloitteet seksiin parisuhteessa
Miten teillä puoliso/seurustelukumppani tekee aloitteen seksiin tai miten itse teet? Onko aloitteet sellaisia kuin itse toivot?
Toivon asiallista keskustelua aiheesta. Ehkä joku saa tästä vertaistukeakin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Itse ajattelin saunassa kysyä, jos ei vastausta niin loppuu yhdessä saunominenkin.
Yksin onkin paljon mukavampi saunoa.
Olisi kiva jos mies keksisi välillä muutakin kuin näitä "pillua mieleni tekevi" tai "oisko nyt äkkilähtö billundiin?" tai "Dickens on aika kova.. kirjailija". No ei ainakaan jää epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos mies keksisi välillä muutakin kuin näitä "pillua mieleni tekevi" tai "oisko nyt äkkilähtö billundiin?" tai "Dickens on aika kova.. kirjailija". No ei ainakaan jää epäselväksi.
Hyi, tää kuulostaa inhottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Halusit kuitenkin sen kanssa intopinkeenä mennä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän tyyppiser aloitteer saa miettimään ymmärtääkö se aloitteen tekijä yhtään mikä sytyttää..
No yleensä nukkumaan mennessä kun sängyssä halaillaan ja pussaillaan, niin siitähän se luontevasti lähtee. Sama viikonloppuaamuina.
Kun taloudessa on lapsia, niin ei tule keskellä päivää harrastettua seksiä.
Meillä se menee aika lailla niin, että näen miehen ilmeestä, että nyt tekisi mieli. Ei sen tarvitse kysyä, kun kerron siinä heti, että nyt ei ehdi tai vien mukanani makkariin.
Vierailija kirjoitti:
oletko jonkun kummelihahmon kanssa naimisissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit kuitenkin sen kanssa intopinkeenä mennä naimisiin?
Halusin, pikkuvikoja nämä. Käytiin jopa miehen aloitteesta katsomassa Saiturin joulu, joten ehkä tuo heitto on sitten ihan sallittu.
Yritin silitellä, suudella, pusutella. Exä suuteli vain silloin kun johti seksiin. Silitellä antoi myös vain silloin. Kun käsi meni edes lähelle intiimi alueita niin heti otti käden pois. Näistä tiesi milloin on se yksi kerta kk kun seksiä. Oppii tuntemaan kun noin 30 kertaa kk yrittää suudella ja toinen ei ole mukana. Aloitetta ei tehnyt koskaan, eikä kertonut että mieli tekisi.
Nyt ollut uudessa suhteessa noin kuukauden ja seksiä ollut sama määrä kuin puolessa vuodessa edellisestä suhteessa. Haluistakin kuullut ja itsetunto noussut kohisten.
KYLLÄ VAIHTAMALLA PARANEE!!!!
Tyhjän saa pyytämättä ja joku ottaa mieluummin munan kuin lelun😆
Vierailija kirjoitti:
No yleensä nukkumaan mennessä kun sängyssä halaillaan ja pussaillaan, niin siitähän se luontevasti lähtee. Sama viikonloppuaamuina.
Kun taloudessa on lapsia, niin ei tule keskellä päivää harrastettua seksiä.
Näinpä. Ja kyllähän miehen elkeistä jo päivällä huomaa milloin tekee mieli, tulee enemmän iholle, ja toisaalta niin teen kyllä itsekin. Siitä se sit illalla sänkyyn mennessä lähtee. Okei saatan ehdottaa päivän mittaan, että mennäänkö tänään ajoissa nukkumaan, mikä toki tarkoittaa että ajoissa sänkyyn että ehtii puuhailla ennen kuin väsyttää liikaa.
En enää ehdota itse ollenkaan, koska siitä tulee vain riita. Ihan sama, koska tai kuinka sen teen.
Vaimo sitten ehdottaa pari kertaa vuodessa.
No se tapahtuu ihan vaan kun tapahtuu eli spontaania. Tykkään hipelöidä ja pitkin päivää pussaan / halaan / kutitan jne ja sitten se siitä joko lähtee tai ei lähde ja sama toisinpäin.
Itse olen aina valmis seksiin, mutta en jaksa aina aloitetta tehdä, kun se ei sitten välttämättä mihinkään johda. Vaimo tekee aloitteen ehkä kerran kuussa ja silloinkin se on jotain runkkailua pimeässä peiton alla. Itse jos ehdotan jotain muuta niin ei kelpaa, joten en enää edes ehdota.
Ei mitenkään. Itse ajattelin saunassa kysyä, jos ei vastausta niin loppuu yhdessä saunominenkin.