Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni ensimmäinen Dom

Vierailija
22.02.2025 |

Kaksi viikkoa sitten tutustuin tähän mieheen. Ihanaa, kun voi vielä tässä vaiheessa elämäänsä kokea jotain uutta ja kiehtovaa. Sellaista, joka on ollut piilossa jopa vähän itseltänikin. Olen aivan pyörryksissä häneen.

Olisi kiva kuulla muiden tuntemuksista ekoista dom/sub-kokemuksista ja miten on kehittynyt siitä eteenpäin. 

N50

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla ap! Itse 47-vuotiaana elämänmittaisen salaa haaveilun jälkeen löysin miehen, joka on luonnostaan sellainen hellä dom. Olen todellakin itsekin vieläkin aivan pyörryksissä, vaikka suhde jo muutaman vuoden vanha. Hyvää seksiä olen saanut elämässäni paljon, mutta aina tuntui jotain puuttuvan. Ja se on ilmeisesti ollut tämä puoli. Osuu johonkin niin syvälle ytimeen!

Vierailija
2/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana löytää tällainen. Minusta tuntuu, että täällä puuttuu vastaava palikka. Samaa ikäluokkaa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moisen löysit?

Vierailija
4/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moisen löysit?

Tinderistä löytyi

N50

Vierailija
5/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuminen miehelle kiehtoi pitkään, niin henkisesti kun fyysisesti. Bdsm palstalta sitten löytyi oma dom ja nyt elän 24/7 palvellen domiani. Hän päättää kaikesta pukeutumisesta lähtien piiskaakin saan säännöllisesti ja rangaistuksia esim: nurkassa seisominen.

Vierailija
6/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moisen löysit?

Tinderistä löytyi

N50

Sama täällä 😊

T. #1

Vierailija
7/35 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa deittaillessa törmäsin yhteen tyyppiin, jolla oli tällaista kokemusta. En tiennyt, että juuri sellaista kaipasin, sillä en ollut kiinnostuntu asiasta aiemmin, mutta huh, kuinka kivaa on ollut... Hän on siis yleensä dom mutta minun kanssani sub, ja on ollut aivan ihanaa opetella olemaan domina hänelle, vaikka ei meillä romanttista suhdetta olekaan. Todella stimuloivaa henkisesti, ja olen kateellinen hänelle hänen kyvyistään ja itsevarmuudestaan, vaikka näenkin noista puolista vain osan. Hän on ihmisenä todella mielenkiintoinen, ja sellainen haluan itsekin olla. Hän on kuin pikku muusa minulle :)

N30

areusubmissive
8/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Dom henkinen mies 44v ja edellinen pitempiaikainen koulutussuhde oli 54v naisen kanssa. Kyseessä oli oikeastaan omistussuhde, kävin vierailemassa silloin kun mieleni teki ja käytin kuten kulloinkin tykkäsin. Nainen oli elänyt läpi elämänsä vaniljaisessa avioliitossa, eikä kokenut muuta kuin rakastelua. Toki haaveillut ja salaa lueskellut tuhmempia tarinoita, eronsa jälkeen keskustellen myös kinkyistä fantasioistaan. Suhteemme oli alusta alkaen luonnollinen, luottamus löytyi nopeasti ja aloitimme kevyemmistä jutuista. Pikkuhiljaa naisen suostumuksella ja hänenkin fantasoihin nojaten lähdin laajentamaan kokemusten kirjoa, mukaan tuli sitominen, piiskaaminen (joka koveni yhteisten hetkien myötä), kurkkuun naiminen, pissojen juottaminen suoraan kalusta (hän toivoi ja saikin tätä toistuvasti), pillu totutettiin isoihin leluihin ja aloitin säännölliset fistaamiset, penetraatioseksi siirtyi pelkkiin anaalipanoihin (molemmat rakastivat sitä), hankin mukaan vanhemman miehen joka pani ja käytti kanssani naista.

Tämä nainen alistui minulle täysin nöyräksi ja tottelevaiseksi, omistuksessani olevaksi käyttöleluksi. Lopulta suhde päättyi naisen halutessa löytää parisuhteen "siviilielämästä", jonka vuoksi palasi seuranhakuun. Kokemuksena parasta mitä olen saanut kokea, tuosta on nyt melkein 2v eikä uutta 50+ sub henkistä, vaniljaista elänyttä naista ole toistaiseksi löytynyt. 

Olisin hyvin valmis uuteen tuollaiseen omistus suhteeseen, jos yhtä rajattomasti pääsisi laajentamaan nautintoja. 

Sanottakoon, että jo valmiiksi Ds dynamiikassa kokenut vanhempi nainen ei sytytä minua ollenkaan. 

Jos siis kuvaukseen sopiva ja aiheesta kiinnostunut 50+ nainen pks eksyy lukemaan tätä, niin olisin hyvin kiinnostunut tutustumaan.

T: 44v Dom Vantaalta

Vierailija
9/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Olen Dom henkinen mies 44v ja edellinen pitempiaikainen koulutussuhde oli 54v naisen kanssa. Kyseessä oli oikeastaan omistussuhde, kävin vierailemassa silloin kun mieleni teki ja käytin kuten kulloinkin tykkäsin. Nainen oli elänyt läpi elämänsä vaniljaisessa avioliitossa, eikä kokenut muuta kuin rakastelua. Toki haaveillut ja salaa lueskellut tuhmempia tarinoita, eronsa jälkeen keskustellen myös kinkyistä fantasioistaan. Suhteemme oli alusta alkaen luonnollinen, luottamus löytyi nopeasti ja aloitimme kevyemmistä jutuista. Pikkuhiljaa naisen suostumuksella ja hänenkin fantasoihin nojaten lähdin laajentamaan kokemusten kirjoa, mukaan tuli sitominen, piiskaaminen (joka koveni yhteisten hetkien myötä), kurkkuun naiminen, pissojen juottaminen suoraan kalusta (hän toivoi ja saikin tätä toistuvasti), pillu totutettiin isoihin leluihin ja aloitin säännölliset fistaamiset, penetraatioseksi siirtyi pelkkiin anaalipanoihin (molemmat rakastivat sitä), hankin mukaan van

Olisin kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia. Tavoittaako sut jotenkin?

Vierailija
10/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Tein sähköpostiosoitteen, jonne voi laittaa meiliä. 

Postaukseni ylälaidassa on nimimerkkini, jonka vaihdat tuohon alla olevaan meiliosoitteeseen "nimimerkkini" tilalle: 

nimimerkkini@protonmail.com

Pahoittelut tällaisesta virittelystä, en halua että mainosbotit alkavat heti täyttämään postilaatikkoa.

Kiitos! Laitan meiliä.

Vierailija
11/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta heitän nyt kylmää vettä  asiasta haaveilevien niskaan ja totean sellaisen faktan, että selväpäisiä sadisteja on valitettavan vähän. Aika monella on narsistisia piirteitä ja subit ovat käyttöesineitä. Tällaista domia ei haittaa jos tartuttavat esim herpeksen partneriinsa vaadittuaan suojaamatonta seksiä. Eli malttia matkaan ja se vanha totuus pätee tässäkin: Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole koko totuus. 

Vierailija
12/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Olen Dom henkinen mies 44v ja edellinen pitempiaikainen koulutussuhde oli 54v naisen kanssa. Kyseessä oli oikeastaan omistussuhde, kävin vierailemassa silloin kun mieleni teki ja käytin kuten kulloinkin tykkäsin. Nainen oli elänyt läpi elämänsä vaniljaisessa avioliitossa, eikä kokenut muuta kuin rakastelua. Toki haaveillut ja salaa lueskellut tuhmempia tarinoita, eronsa jälkeen keskustellen myös kinkyistä fantasioistaan. Suhteemme oli alusta alkaen luonnollinen, luottamus löytyi nopeasti ja aloitimme kevyemmistä jutuista. Pikkuhiljaa naisen suostumuksella ja hänenkin fantasoihin nojaten lähdin laajentamaan kokemusten kirjoa, mukaan tuli sitominen, piiskaaminen (joka koveni yhteisten hetkien myötä), kurkkuun naiminen, pissojen juottaminen suoraan kalusta (hän toivoi ja saikin tätä toistuvasti), pillu totutettiin isoihin leluihin ja aloitin säännölliset fistaamiset, penetraatioseksi siirtyi pelkkiin anaalipanoihin (molemmat rakastivat sitä), hankin mukaan van

Kiinnostaisi kuulla oletko sellainen dom, joka keskittyy tuottamaan naiselle nautintoa, mutta tekee sitä noilla alistamisen elementeillä maustettuna? Oletko siis kiinnostunut naisen nautinnosta ja orgasmeista, ja haluat syventää ymmärrystäsi noiden saavuttamisessa? Vai onko antisi pelkkä ottaminen sinun ehdoillasi?

Siis jos olet esim sitonut naisen, ja teet hänelle asioita. Tähtäätkö naisen nautintoon ja orgasmiin? 

Aihe kiinnostaa ja en aivan ymmärrä tuota dynamiikkaa. Tuo naisen "käyttäminen" kalskahtaa juuri sellaiselta, jota en ymmärrä, ja mitä voisin kuvitella monen muunkin ymmärtävän tuossa kuviossa väärin. Onko siis sellaisia subeja, jotka saavat suurimman tyydytyksensä siitä, että heitä käytetään miten halutaan? Vai sisältääkö se aina sen, että sub kuitenkin saa aina orgasmeja?

areusubmissive
13/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, aina yhteisesti sovituin sävelin. Jokaisen kohdalla on omanlainen kuvio, osa pitää siitä että kielletään orgasmit. Toiset tykkää taas pakotetuista orkuista, pitkitetyistä, roiskuvista jne jne. Kaikkihan lähtee siitä, mikä tuottaa nautintoa. 

Yhden nautinto on toisen ehdoton ei, pitää löytää se yhteinen juttu. 

Ja subeja on laidasta laitaan, osa haluaa huomiota jatkuvasti sekä olla osallisena sessiota. Osa taas tykkää olla nukkemaisena käyttöleluna, kaikki yhtä ok niin kauan kuin leikit toteutuvat hyvässä hengessä ja yhdessä sovituissa puitteissa. Nautinto edellä, mielen ja kehon rentoutumista. 

Juttelen näistä mieluusti kahden kesken, mikäli aihe kiinnostaa. 

ps. Sen verran tuosta aikaisemmasta "kylmää vettä" kommentista. Järkeä saa käyttää, tuollainen Domien demonisointi on tosi surullista. Sellaiset joita aihe yleisesti kiinnostaa muttei ole kokemusta, löytävät mielensä hyvin äkkiä virheellisesti estyneenä eivätkä uskalla tutkia seksuaalisuuttaan. Vain, koska joku kertoo kovaan ääneen miten vaarallisia Dom miehet ovat ja tartuttavat tauteja yms. Joo, paskoja ihmisiä mahtuu niin kinky kuin vaniljaiseen maailmaan. Sitä ei voi kokonaan kitkeä pois, mutta kunnollinen juttelu ja tutustuminen rajaavat nopeasti pois vajaaälyiset tai pillun perässä juoksijat. 

Turvallisia seikkailuita itse kullekin, iloa ja nautintoa :)

Vierailija
14/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanottakoon, että jo valmiiksi Ds dynamiikassa kokenut vanhempi nainen ei sytytä minua ollenkaan." 

...Miksi? Olisin huolissani, jos domia kiinnostaa juuri se toisen kokemattomuus.

- Dom-nainen

areusubmissive
15/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kait minulla olla preferenssini, kuten varmasti sinullakin ?

Olen huomannut keskusteluissa urautuneiden subien kanssa, että asiat on jo koettuja ja ovat hyvin tietoisia mieltymyksistään. Missä on se jännitys kouluttamisen näkökulmasta tuollaisen kanssa ? Ei valitettavasti minua sytytä, heille löytyy varmasti omat Dominsa. Minulle jo pelkästään se, että saan tuottaa toiselle turvallisesti uusia kokemuksia ja näen miten toiselle aukeaa uusi maailma, se on itsessään erittäin palkitsevaa ja kiihottavaa. Voisi sanoa, että suola näissä leikeissä. 

Arvelen, että vihjauksesi liittyy "käyttää tuoretta subia väärin, koska sub ei tiedä rajojaan. Red flag" ajatteluun. Noh, heitän pallon sinulle takaisin. Ovatko kaikki olleet alusta lähtien kokeneita subeja, vai ovatko hakeneet kokemuksensa kokemattomien domien kanssa ? Taas jälleen kerran paistaa läpi stereotypiat, joita halutaan vahvistaa jostain kumman syystä. Opetan aina subeilleni , kuinka luovia kinkymaailmassa turvallisesti. AINA. Opetatkos sinä, kerrotko subeillesi kaikki ikävyydet ja mitä ottaa kulloinkin huomioon, minkälaisiin asioihin kiinnittää huomiota. 

areusubmissive
16/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin mielenkiintoinen havainto, kuinka keskusteluun osallistutaan painottaen kaikkea negatiivista valta-asetelma nautintojen merkeissä. Missäs on näiden negatiivisia kommentteja (minuun kohdistettuja) viljelevien ohjeet kokemattomille, eipä hirveästi näy sellaisia. Mielummin tylytetään muita kirjoittajia ja maalaillaan piruja seinille, sen sijaan että mentoroitaisiin ja kerrottaisiin kokemuksista yms. Liekö kokemattomuutta vai näköalattomuutta ?

Vierailija
17/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Saa kait minulla olla preferenssini, kuten varmasti sinullakin ?

Olen huomannut keskusteluissa urautuneiden subien kanssa, että asiat on jo koettuja ja ovat hyvin tietoisia mieltymyksistään. Missä on se jännitys kouluttamisen näkökulmasta tuollaisen kanssa ? Ei valitettavasti minua sytytä, heille löytyy varmasti omat Dominsa. Minulle jo pelkästään se, että saan tuottaa toiselle turvallisesti uusia kokemuksia ja näen miten toiselle aukeaa uusi maailma, se on itsessään erittäin palkitsevaa ja kiihottavaa. Voisi sanoa, että suola näissä leikeissä. 

Arvelen, että vihjauksesi liittyy "käyttää tuoretta subia väärin, koska sub ei tiedä rajojaan. Red flag" ajatteluun. Noh, heitän pallon sinulle takaisin. Ovatko kaikki olleet alusta lähtien kokeneita subeja, vai ovatko hakeneet kokemuksensa kokemattomien domien kanssa ? Taas jälleen kerran paistaa läpi stereotypiat, joita halutaan vahvistaa jostain kumman syystä. Opetan aina subeill

Mutta se miesten preferenssi on aina jostain syystä jollain tavalla kokematon nainen. Sanoit itsekin, että tuo tietoisuus omista mieltymyksistä on turn-off. En voi ymmärtää, mistä syystä se voisi muuten olla, kuin siitä miesten egoistisesta ajatusmallista, jossa hänen täytyy olla ensimmäinen, joka jotenkin "turmelee" naisen. Tai joo, aina tuokin, että voi "näyttää toiselle kokonaan uuden maailman", siksihän miehet yleensä haluavat naisia, jotka eivät ole kokeilleet samoja asioita kuin he. Paistaa vaan se tyypillinen ylipaisunut mies-ego ja "minun täytyy olla sinun yläpuolellasi"-kompleksi niin kovasti läpi näistä. 

No, itse en oikeastaan ikinä luota mies-domeihin, sillä heillä näyttää usein olevan vähintäänkin vajaavainen käsitys seksiin liittyvistä dynamiikoista miesten ja naisten välillä noin yleisesti. (Enkä tarkoita nyt pelkästään jotain stereotyyppisiä rooleja, vaan esim. sitä, miten naiset on ylipäätään opetettu näkemään omat halunsa ja rajansa toissijaisina ja kuinka seksiin liityvät kokemukset ovat tavallisestikin usein jollain tavalla negatiivisia heille.) Miesdomeilla pitäisi olla oikeastaan tavallista parempi ymmärrys näistä asioista, mutta moni ei ajattele niitä kovin syvällisesti, koska naisten ongelmat eivät kosketa heitä itseään.

Ja tietysti keskustelen näistä asioista subien kanssa, vaikka melko aloitteleva dom olenkin. Mutta toivon toki, että subillani (joka on aina mies) on jo omat turvallisuusvarmistukset sekä rajansa ja mieltymyksensä tiedossa, sehän on vain hyvä asia ja tekee kaikesta parempaa minullekin.

Vierailija
18/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Varsin mielenkiintoinen havainto, kuinka keskusteluun osallistutaan painottaen kaikkea negatiivista valta-asetelma nautintojen merkeissä. Missäs on näiden negatiivisia kommentteja (minuun kohdistettuja) viljelevien ohjeet kokemattomille, eipä hirveästi näy sellaisia. Mielummin tylytetään muita kirjoittajia ja maalaillaan piruja seinille, sen sijaan että mentoroitaisiin ja kerrottaisiin kokemuksista yms. Liekö kokemattomuutta vai näköalattomuutta ?

Ei tässä ketjussa monikaan ole tuollaista maininnut, vaan kertonut omista positiivisista kokemuksistaan. Totta kai jotkut saattavat nähdä nuo sinun harjoittamasi asiat kyseenalaisina, varsinkin kun kommenttisi tarkoitus oli mainostaa itseäsi ja löytää uusia subeja käyttöösi, ja vielä tällaiselta tavis-keskustelupalstalta.

Ja miten täällä nyt voisi jotenkin mentoroida tuntemattomia ihmisiä? Kommentit ovat vain kommentteja.

Vierailija
19/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä821 kirjoitti:

Kuulostaa aika väkevästi siltä, että sulla on traumaattisia kokemuksia miehistä. Etenkin Dom miehistä...

Olen pahoillani jos näin on, toivottavasti et pura pettymystäsi ja vihaasi sub miehiä kohtaan. Useinhan Dommet tekevät juuri niin, tunnettua ihan kinkypiireissä että hyviä dommeja on vähän ja suurin osa dommeista kohdistaa miesvihaa subeihin. Sun kommenteista tulee mieleen koulukiusaaja tai armeijassa sellainen henkilö, jolle ei todellakaan olisi tullut antaa ryhmän/joukkueenjohtajan natsoja. Siis sellainen, joka ei ymmärrä syvintä ydintä sille miksi ihmisiä johdetaan ja mitä on hyvän näköinen valta. Se on toista arvostavaa ja kunnioittavaa, ei vihaan ja agressiiivisiin tuntemuksiin perustuvaa vallan käyttöä. Suosittelen miettimään, oletko sittenkään oikein perustein harjoittamassa valta-asetelma leikkejä. Hieman nousee punainen lippu kun luen kommenttejasi......

No just. Ihan vähän vaan projisoit nyt kyllä omia outoja ajatuksiasi minun erittäin terveeseen suhtautumiseeni miehiin ja omiin subeihini. Oman vihansa kohdentaminen subeihin on juuri niiden miespuolisten (feikki)domien juttu.

No eihän teillä miehillä muita kommenteja olekaan kuin tuo "kukas sinua satutti". Olen pahoillani että olet noin ahdasmielinen.

Ei minulla muuta, ettei keskustelu mene pelkäksi väittelyksi.

Vierailija
20/35 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kokemuksesta heitän nyt kylmää vettä  asiasta haaveilevien niskaan ja totean sellaisen faktan, että selväpäisiä sadisteja on valitettavan vähän. Aika monella on narsistisia piirteitä ja subit ovat käyttöesineitä. Tällaista domia ei haittaa jos tartuttavat esim herpeksen partneriinsa vaadittuaan suojaamatonta seksiä. Eli malttia matkaan ja se vanha totuus pätee tässäkin: Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole koko totuus. 

Mutta eiväthän kaikki domit ole sadisteja, se on vain joidenkin erityiskiinnostus. Jotkut ovat hyvinkin helliä, ja kyse on enemmän hallinnasta ja nautinnon tuottamisesta toiselle eri tavoin kuin tavanomaisessa seksissä. Mutta tottakai domia etsivän on oltava ennen kaikkea varovainen ja varmistettava, että hän tietää mitä tekee.

Jokin herpeksen tartuttaminen voi tapahtua tavallisessakin seksissä, joten toisen osapuolen aikeet ja mielenterveys kannattaa aina yrittää tarkistaa ennen kuin mihinkään ryhtyy.