Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni oli mulle tosi inhottava, vaikka oli ekaksi mukava, ja nyt

Vierailija
22.02.2025 |

pitää nähdä häntä varmaan jälleen ensi viikolla. Oon nyt perjantaina ja viikonloppuna itkenyt silmät päästäni, ja jopa pelottaa nähdä häntä, en tiedä miten olisin kun kumminkin varmasti nähdään. 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa oli mukavaa, nyttemmin olen lähinnä vihattu hylkiö. En tunnista mitään konkreettista tapahtumaa tai keskustelua, mistä olisi saanut alkunsa. Miksi???????? Hän ei suostu puhumaan minulle, enkö saa koskaan selville?

Mies 55+

Hän peittää ihastumisensa liian tehokkaasti? Mahdoton asetelma?

Asetelma kieltämättä hankala, vaikka sinkku olenkin. Ehkä ei löydy yhteisiä polkuja kuitenkaan riittävästi. En kuitenkaan haluaisi olla hyljeksitty ja vihattu.

Vierailija
22/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa oli mukavaa, nyttemmin olen lähinnä vihattu hylkiö. En tunnista mitään konkreettista tapahtumaa tai keskustelua, mistä olisi saanut alkunsa. Miksi???????? Hän ei suostu puhumaan minulle, enkö saa koskaan selville?

Mies 55+

Asetelma kieltämättä hankala, vaikka sinkku olenkin. Ehkä ei löydy yhteisiä polkuja kuitenkaan riittävästi. En kuitenkaan haluaisi olla hyljeksitty ja vihattu.

Vihaako ja hyljeksiiko hän oikeasti, vai tulkitsitko mahdollisesti vain niin? Eri asia toki, jos olet ollut hänelle ilkeä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on sulle inhottava, ja sua itkettää ja pelottaa nähdä häntä, niin eiköhän siitä voi päätellä jotakin. Tuolta ei todellakaan tunnu silloin kun tutustumista kannattaa jatkaa. 

Vierailija
24/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiselle käytökselle ei ole mitään tekosyytä. Jotkut tekee tahalteen tota että on aluks mukavia, sitten kun on saatu seksiä niin ignorataan. Ja puhutaan kaveteille vielä pahaa selän takana. Sillä onkin tarkoitua murtaa sut. Toi on niin evil. Nyt keräät itsesi ja puhut ja kerrot jollekkin luotettavalle tästä heti.

Vierailija
25/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistiselle käytökselle ei ole mitään tekosyytä. Jotkut tekee tahalteen tota että on aluks mukavia, sitten kun on saatu seksiä niin ignorataan. Ja puhutaan kaveteille vielä pahaa selän takana. Sillä onkin tarkoitua murtaa sut. Toi on niin evil. Nyt keräät itsesi ja puhut ja kerrot jollekkin luotettavalle tästä heti.

Ottamatta kantaa sen kummemmin, niin millä perusteella teit diagnoosin että on narsisti eikä esim. kusipää?

Vierailija
26/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ihastus teki?

Ekaksi jutteli ja oli mukava, sitten yllättäen alkoi ignooraamaan ja kun yritin tervehtiä perjantaina, kun hän jutteli kavereittensa kanssa, niin hän vain pudisti päätään. Lähdin sitten vain pois. Ihan kummallista käytöstä häneltä.

Eli sillä hetkellä ei sopinut ja hän viestitti sen sinulle. Miksi itkit?

Koska naiset on säälittäviä reppanoita. "Vahvat itsenäiset" naiset itkee päiväkausia kun mies ei morjesta. 😂

Vierailija
27/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on inhottava, se ei välitä pätkääkään sinusta. Kannattaa uskoa hyvissä ajoin, tai voi päätyä suhteeseen, missä mies on vain seksin takia, ja manipuloi sinua kiukunpuuskilla.

Vierailija
28/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ihastus teki?

Ekaksi jutteli ja oli mukava, sitten yllättäen alkoi ignooraamaan ja kun yritin tervehtiä perjantaina, kun hän jutteli kavereittensa kanssa, niin hän vain pudisti päätään. Lähdin sitten vain pois. Ihan kummallista käytöstä häneltä.

Eli sillä hetkellä ei sopinut ja hän viestitti sen sinulle. Miksi itkit?

Lisään vielä, että toki jos hän oli sinulle jossain vaiheessa oikeasti inhottava eikä vain viestittänyt, että nyt ei sovi, niin se on raskauttavaa. -sama

Vierailija
29/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt keräät itsesi ja puhut ja kerrot jollekkin luotettavalle tästä heti.

Tuo on muuten tärkein neuvo aivan kaikissa ihmissuhteissa. Että alusta saakka on joku jolle rehellisesti voi kertoa mitä uuden ihmisen kanssa tapahtuu.

Mä olin vuosia aivan hirveässä parisuhteessa, kun alkuun en kehdannut kaverille sanoa ihan pikku jutuista jotka miehen käytöksessä pahoittivat mielen, ja sittenpä sitä piiloteltavaa tuli koko ajan lisää. Etenkin, jos mies (tai no, kumppani sukupuolesta riippumatta) on kaikille muille aivan mahtava tyyppi, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä altavastaaja ajattelee vain itse olevansa huono ja ansaitsevansa lopulta jopa väkivaltaa.

Sitä jää yksin jumiin kuplaan, jossa kumppanin sanat ja teot äkkiä määrittävät kuka minä olen. Vaikka ystävät ja läheiset tulisivat todellisuudessa pillit ulvoen pelastamaan, jos vähänkään tietäisivät mitä suhteessa tapahtuu. 

Vierailija
30/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksiset suhteet pitää väistää, oli sitten kyseessä naapuri tai aviomies. Kuitenkin haluaisin tietää ap:n tyypistä lisää: mitä hän varsinaisesti teki? Pään pudistelu moikatessa on ihan vain viestintää, että ei nyt.

Vierailija
31/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla teini ihastuksesta kyse. Ap kasva ensin aikuiseksi, ihastuksia tulee ja menee.

Vierailija
32/61 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla teini ihastuksesta kyse. Ap kasva ensin aikuiseksi, ihastuksia tulee ja menee.

Aikuinenkin voi olla pöhkö ihastuessaan, mutta olet oikeassa, aloituksesta tulee teinivibat.

Vierailija
33/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilogi

Näimme sattumalta ihan eri paikassa kuin yleensä, yritin tervehtiä, hän vain meni ohitseni. Kysyin sitten häneltä "et ilmeisesti halua jutella enää?". Hän: "en". Minä: "aa okei". Hän: "kiitos" (nauratti pikkuisen kyllä tuo kiitos) Ja sitten lähdin pois. Fin. Mietin häntä kyllä joskus edelleen, miten leikata nuo ajatukset silpuksi?

Vierailija
34/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epilogi

Näimme sattumalta ihan eri paikassa kuin yleensä, yritin tervehtiä, hän vain meni ohitseni. Kysyin sitten häneltä "et ilmeisesti halua jutella enää?". Hän: "en". Minä: "aa okei". Hän: "kiitos" (nauratti pikkuisen kyllä tuo kiitos) Ja sitten lähdin pois. Fin. Mietin häntä kyllä joskus edelleen, miten leikata nuo ajatukset silpuksi?

Hieno kotikasvatus ja upeat sosiaaliset taidot! Jäätkö kaipaamaan?

Vierailija
35/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 55+

Vihaako ja hyljeksiiko hän oikeasti, vai tulkitsitko mahdollisesti vain niin? Eri asia toki, jos olet ollut hänelle ilkeä tms.

Vastailee yhden sanan lauseilla, ei katso kohti, lähestulkoon huutaa töykeästi jos joutuu jotain pakollista asiaa kysymään. Poistuu välittömästi samasta tilasta, kiertää eri kautta jos uhkaa joutua vastaantulijaksi. Tuossa joitain esimerkkejä. En todellakaan ole ollut ilkeä, en ole ketään kohtaan, en edes häntäkään, vaikka olenkin joutunut kokemaan tällaista kohtelua.

Vierailija
36/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikan nimi on neggaus eli on ilkeä että saisi sinulta sex

Niin, ja lopulta saikin, kun muija kovasti kundin rahojen perässä oli.

Vierailija
37/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 55+

Vastailee yhden sanan lauseilla, ei katso kohti, lähestulkoon huutaa töyke

Miksi haet häneltä yhtään mitään?

Vierailija
38/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen narsisti. Ensin esitti mukavaa, mutta sitten maski lipesi ja todellinen minä paljastui. Miksi olet ihastunut?

Vierailija
39/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näkisit häntä? Ei ole pakko. 

Vierailija
40/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epilogi

Hieno kotikasvatus ja upeat sosiaaliset taidot! Jäätkö kaipaamaan?

Hänhän oli kohtelias, kun kiittikin. Ja vastasi sinulle, vaikkei haluakaan nähdä ja sinä et suostu sitä hyväksymään. Hän ei välttämättä alkuun tunnistanut sinua, kun oli kävelemässä ohi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi