Kenet viimeksi näit alasti vahingossa tai tarkoituksella?
Kenet muun tutun tai tuntemattoman kuin puolison olet nähnyt alasti tahattomasti tai tarkoituksella? Millainen tilanne oli?
Kommentit (154)
Näin meidän tuttavaperheen isännän ihan alasti, eikä se todellakaan ollut mikään pikavilkaisu. Olimme mökillä porukalla, ja aamulla menin laiturille juuri kun hän tuli alastomana järvestä. Ei pyyhettä, ei kiirettä ja sanotaan nyt suoraan: en ollut koskaan nähnyt mitään noin isoa livenä. Siinä tuli kyllä vähän vaivaantunut olo mutta ei pelkästään siksi että tilanteessa olisi ollut jotain väärää 😏 Kyllä se näky jäi mieleen ja taisi vähän hymyilyttää pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän tuttavaperheen isännän ihan alasti, eikä se todellakaan ollut mikään pikavilkaisu. Olimme mökillä porukalla, ja aamulla menin laiturille juuri kun hän tuli alastomana järvestä. Ei pyyhettä, ei kiirettä ja sanotaan nyt suoraan: en ollut koskaan nähnyt mitään noin isoa livenä. Siinä tuli kyllä vähän vaivaantunut olo mutta ei pelkästään siksi että tilanteessa olisi ollut jotain väärää 😏 Kyllä se näky jäi mieleen ja taisi vähän hymyilyttää pitkin päivää.
Itse en miehenä miehiä katsele
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika tulla ulos kaapista Raimo.
Täällä joku lapsellinen ei muuta osaa kun kysyä tisseistä.
Parempi jättää vastaamatta, niin josko lopettaisi.
Tuntemattoman naisen ja miehen jotka oli alastonuinnilla syrjäisellä montulla. Ajelin viime kesänä maastopyörällä iltalenkillä montun kautta niin näin asuntovaunun kanssa puskaparkkiin jääneen pariskunnan menevän nakkena uimaan. Nainen oli pyöreähkö hyvällä tavalla ja mies atleettinen ja hyvin varusteltu. Olivatkohan touhunneet vaunussa jotain kun mies näytti olevan vähintään puoleksi juhlakunnossa.
Samanlaisia kokemuksia on mullakin teinipoikana. Setäni vaimo aiheutti tukalia tilanteita runsaine muotoineen kun mökillä kaikki tapasi olla alasti. Jälkeenpäin ajateltuna asetelma oli vähän outo kun teini altistettiin kiusalliseen tilanteeseen.
Vastapäisen kerrostalon nuoren naisen. Oli upea näky
Vaimoni näen alasti päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni näen alasti päivittäin.
Kenen vaimon? Aloitushan rajasi jo pois oman puolison...
Äsken kaksi uimaria. Istuskelen usein yleisen rantasaunan grillikatoksessa aamuisin. Pukuhuoneet on lukittu, joten naiset vaihtavat vaatteet saunan edessä. Ihanaa.
Ottiko kölisi pohjaan uidessa.?
Vierailija kirjoitti:
Äsken kaksi uimaria. Istuskelen usein yleisen rantasaunan grillikatoksessa aamuisin. Pukuhuoneet on lukittu, joten naiset vaihtavat vaatteet saunan edessä. Ihanaa.
Missä tuo sauna on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä mielenkiintoista, että aina kun nämä palstan miehet esiintyvät naisina, niin sillä vastapuolen miehellä on mielettömän iso. Mikä miesten fantasia tämä oikein on?
Vaimon pikkusiskon kun puki päälle suihkun jälkeen. Ei ole koskaan ujostellut sen enempää ja en nyt varsinaisesti kiinnitä häneen liikaa huomiota muutenkaan. Itsekin olen hänen edessään alasti ollut. On muutenkin vähän kuin oma sisko, joten ei siinä viisari värähdä vaikka kaunis vartalo hänellä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon pikkusiskon kun puki päälle suihkun jälkeen. Ei ole koskaan ujostellut sen enempää ja en nyt varsinaisesti kiinnitä häneen liikaa huomiota muutenkaan. Itsekin olen hänen edessään alasti ollut. On muutenkin vähän kuin oma sisko, joten ei siinä viisari värähdä vaikka kaunis vartalo hänellä onkin.
Oletteko siskonne kanssa useinkin alasti keskenänne nyt aikuisina?
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen näitä miehiä joilla ei viisari värähdä kun näkevät kauniin vartalon alasti.Outoa ettei kiihotu naisvartalosta.Itse kun näen vaikka vain tissit niin varmasti viisari värähtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen näitä miehiä joilla ei viisari värähdä kun näkevät kauniin vartalon alasti.Outoa ettei kiihotu naisvartalosta.Itse kun näen vaikka vain tissit niin varmasti viisari värähtää
Mummosi, äitisi tai tyttäresi myös?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti pitäis viisarin värähtää....
Anopilla näytti olevan vielä isommat mutta luonnollisesti vähän roikkuvammat. Kauniit ja isot ne oli kuten on vaimollakin.