Kenet viimeksi näit alasti vahingossa tai tarkoituksella?
Kenet muun tutun tai tuntemattoman kuin puolison olet nähnyt alasti tahattomasti tai tarkoituksella? Millainen tilanne oli?
Kommentit (154)
Viimeksi näin alasti vakipanon ja ihan tarkoituksella totta kai. Mies on kyllä puoliso, mutta ei mun puoliso. Itse olen sinkku.
Tyttäreni ja poikani, kun kylvetin heitä
Naapurimökin rouva meni ( taas) tänään aamu-uinnille luonnonasussa. Hän on pullukka mutta mielelläni katselen hänen kauniita suuria rintoja ja pehmyttä takapuolta. Ilmeisesti hän ei tajua kuinka hyvin meidän mökiltä näkyy heidän rantaan tai sitten hänellä on taipumusta vilautella.
Vierailija kirjoitti:
Toissailtana mökillä näin vaimoni vanhemman siskon alasti kun hän tuli saunasta. Rinnat heilahteli ihanasti kävellessä.
Onko hyvät tissit
Naapurin mies oli muutama vuosi sitten ovi selällään rappukäytävään ja suihkun ovi myös auki. Eli suorat näkymät oli. Hyvännäköinen, pitkä mies, pakarat jäi mieleen. :D
Eilen näin ihanan pronssinruskean ehkä pangladeiläisen tai sieltä päin.
Töydellinen kroppa ja ihana musta kihara alapäässä, pillu oli outie.
Eilen näin oman vaimon alasti. Jos tätä ei lasketa, niin kesäkuussa firman kesäpäivissä näin naispuolisen kollegan alasti, kun hän oli vaihtamassa vaatteita. Naisten käyttämän pukuhuoneen ovi oli jäänyt puoliksi auki ehkä edellisen sieltä poistuneen jäljiltä ja kävelin siitä ohi poistuessani saunatiloista. Kaunis vartalo, pysyt kookkaat rinnat ja karvaton alapää. Toisaalta hän 25 vuotias, joten tuon ikäisellä paikat ovatkin vielä kohdillaan ja rinnat pystyssä. Olisin mielelläni jäänyt katsomaan pidemmäksi aikaa, mutta eihän sitä voinut.
Pari päivää sitten olin koiraa ulkoiluttamassa klo 23 jälkeen. Ihan kävelytien varressa on uusia rivitaloja, joissa isot seinän kokoiset lasi-ikkunat kävelytien puolelle. Ulkona jo hämärää, hyvin näkyi sisään asuntoihin. Nainen käveli alasti yhden kämpän olohuoneessa, jossa oli valot päällä. Oli hieman pullea ja iso rinnat, iäksi veikkaisi ehkä 40-45v. Eilen illalla tein koiralenkin samalle alueella, mutta kyseisessä kämpässä oli pimeää. Mutta nyt on ainakin koiralenkeille uusi kiintopiste lukittuna. Täytyy tosin ilman vaimoa käydä niillä suunnilla, muuten menee hauskuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissailtana mökillä näin vaimoni vanhemman siskon alasti kun hän tuli saunasta. Rinnat heilahteli ihanasti kävellessä.
Onko hyvät tissit
Ikäisekseen on todella hyvät. Vaikka ovat kookkaat eivät roiku paljoakaan.
Eilen illalla oman kumppanin ja on kaunis😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvät tissit
Ikäisekseen on todella hyvät. Vaikka ovat kookkaat eivät roiku paljoakaan.
Onko siskoksilla saman kokoiset tissit ja nännit
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin oman vaimon alasti. Jos tätä ei lasketa, niin kesäkuussa firman kesäpäivissä näin naispuolisen kollegan alasti, kun hän oli vaihtamassa vaatteita. Naisten käyttämän pukuhuoneen ovi oli jäänyt puoliksi auki ehkä edellisen sieltä poistuneen jäljiltä ja kävelin siitä ohi poistuessani saunatiloista. Kaunis vartalo, pysyt kookkaat rinnat ja karvaton alapää. Toisaalta hän 25 vuotias, joten tuon ikäisellä paikat ovatkin vielä kohdillaan ja rinnat pystyssä. Olisin mielelläni jäänyt katsomaan pidemmäksi aikaa, mutta eihän sitä voinut.
Kyllähän tuollaista näkyä mielellään katselisi...
Pursiseuralla näin kun rouvat Vaihtoivat uikkarit päälleen saunaa ja uintia varten kun olin sitä saunaa luvannut heille lämmittää. Huomasivat että näin mutta eivät tehneet asiasta numeroa. Toinen pyöreä ja runsas, iloisen puhelias, toinen vähän nuorempi. Yritin kovasti olla katsomatta koska olen itse ns. setämies mutta kun puhutellaan niin käännyn kohti ja katsoin silmiin.
Salarakkaani muutama päivä sitten. On mies, ja hänessä onkin nähtävää.
n.
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaani muutama päivä sitten. On mies, ja hänessä onkin nähtävää.
n.
Kerro lisää!
Enpä ole nähnyt ,ja nudistipuolella pitäis miehellä olla iso kalu, joten luovutan sovinnolla
Mieskaverini, kun hän tuli alasti viereeni. Aah...ensi viikolla taas.
Näillä helteillä uimaranta taitaa olla aika tyypillinen paikka nähdä vilautus. Niin kävi minullekin.
Kysymyksessä voisi olla jotain järkeä sinkuille.
Minä kun olen nähnyt tänäänkin oman puolison alasti sekä vahingossa että tarkoituksella kuten jokseenkin joka päivä niin kauan kuin ollaan oltu yhdessä.