Kenet viimeksi näit alasti vahingossa tai tarkoituksella?
Kenet muun tutun tai tuntemattoman kuin puolison olet nähnyt alasti tahattomasti tai tarkoituksella? Millainen tilanne oli?
Kommentit (154)
Toisen potilaan tarkkailussa. Lääkäri unohti vetää verhon kiinni.
Anopin pari kuukautta sitten. Dementikko, niin otti vaipanvaihdon yhteydessä jostain syystä myös paidan pois.
Lasketaanko uimahallin suihkut? Siellä näkyi useampi alaston uimari vai tarkoitettiinko vastakkaista sukupuolta?
Vierailija kirjoitti:
Peilistä näin itseni.
Vahingossa. Melkein oksensin.
Naapurin rouvan. 4 vuotta asuttu tässä ja yhden kerran heiltä jäänyt kylpyhuoneen kaihtimet auki. Heti tärppäsi. Nätti oli, ei paikat roiku.
Mä olen hoitoalalla töissä, että ei enää jaksa hetkauttaa alastoman ihmisen näkeminen töissä.
Alastoman talossa on kuulemma pitkäveteinen kirja.
Vierailija kirjoitti:
Alastoman talossa on kuulemma pitkäveteinen kirja.
Se on "Alastoman salissa".
Kaverini vaimon kun hän tuli suihkusta ja käveli avoimen oven ohi ilman pyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko uimahallin suihkut? Siellä näkyi useampi alaston uimari vai tarkoitettiinko vastakkaista sukupuolta?
Vastakkaista sukupuolta tarkoitettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusi vuotta sitten kesällä kun oltiin naisen kanssa naku uinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanottiin?
Tyttäreni näin nakuna eilen. Käytiin yhdessä ssunasss.
Hyvä kysymys, laittaa oikein miettimään. Minulla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa saunotaan lähes viikottain, mutta se on melkein verrattavissa puolisoon. Jos yhden illan juttuja ei lasketa, niin on mentävä varmaan 15 vuotta ajassa taaksepäin. Silloin tuttavien mökillä vanhempi naisväki kävi ilkosillaan uimassa ja satuin olemaan tahattomasti näköetäisyydellä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on lesbo/bi?
Saunassa näin 19v tytön.
Arvaa meinasiko alkaa seisomaan?
M58
Kotibileissä veljen kaveri tuli alasti saunasta eikä varmaan tajunnut et sivuhuone oli täynnä porukkaa :D Tästä on kyl jo sata vuotta aikaa. En normaalisti tapaa alastomia ihmisiä vahingossa. Enkö kyllä tarkoituksellakaan 🙈
Tämä oli aikoja sitten jolloin asuin kommuunityyppisessä opiskelija-asunnossa, oli poikia ja tyttöjä. Kerran jonkun vieraana oli venäläinen kaveri, nuori mies. Saunan jälkeen hän vilvoitteli estoitta kuljeskellen nakuna keittiössä ja olkkarissa. Oli hänellä kyllä mitä näyttää....
Kerran tuli näytettyä vahingossa ja tarkoituksella terkkarissa n. 45v naislekurille ja kahdelle nuoremmalle naishoijalle.
Vahingossa siksi että oli tarkoitus kartoittaa mitä luomia leikataan pois. Kerran on jo poistettu melanooman alku. Oli talvi aika mulla oli pitkät kalsarit jalassa ja seisoin ilman paitaa lekurin tarkastuksessa. Sitten tuli mieleen, että pitäisikö samalla katsoa jalat ja muutkin paikat. Sitä sitten ehdotin lekurille ja hän sanoin, että kun mulla on pitkät kalsarit. Sanoin, että ei haittaa voin ottaa poiskin. Pieni piru iski mieleen, kun mulla on iso lepomitta kullissa. No näin sitten reippaana tein ja lekurin eteen. Kun lekuri oli edessä polvistuneena, naama kaluni edessä tunsin kullissa painoa, eli varmaankin vähän turposi ja venähti. En uskaltanut katsoa. Lekuri oli vähän ehkä vaivaantuneen näköinen. Sitten käännyin ympäri ja huomasin, että molemmat hoitsut tuijotti kulliani. Tokkopa on terkkarilla ihan jokapäiväinen näky. Sitten tarkastus oli ohi ja kun vedin kalsareita jalkaan, niin pikkaisen vielä hidastelin ja seison etupuoli naisiin päin. Vaivihkaan vilkaisin, niin kaikki 3 tuijottivat raskaana roikkuvaa kulliani. Joten tokkopa oli liikaa seksuaalista häirintää. Jos oli niin anteeksi vaan. Tilaisuus teki varmaan ja toisekseen tuli luomet tarkastettua ja merkattua mitkä meni poistoon.
Miesystävän. Käytiin saunassa. Sitä edellisen kerran oman tyttäreni. Käytiin saunassa. Siis kyllähän Suomessa näkee jatkuvasti alastomia ihmisiä, kun saunassa käydään monta kertaa viikossa.