Jos joku mies katsoo tms minua, niin mieheni
Eli olen huomannut toistuvan kaavan.
Jos joku tuijottaa minua esim kaupungilla pitkään, mies yrittää mitätöidä jollain tapaa. Esim sanoo, että johtuu siitä että minulla on eri takki kun yleensä. Tai että koska minulla on kiva kampaus.
Jos joku tulee sanomaan että olen kaunis, niin mies yrittää senkin mitätöidä Minulle. Esim sanoo pisteliäästi 5 minuutin päästä jonkun muka hauskan vitsin ulkonäöstäni.
Onko mies narsisti??
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sun luo oikeasti joku tuntematon kehumaan sua kauniiksi? Ja vielä niin että sulla on oma mies vieressä? Omituista, todella omituista.
Tai keksittyä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toi kun se mitätöi MUA eikä niitä miehiä jotka katsoo, niin tekee tosta mun mielestä omituista.
Haluaa selvästi etten myöskään "luulisi itsestä liikoja". Olen monen mielestä kuitenkin todella kaunis nainen.
Minusta tämä viesti kertoo melko paljon.
Ole huoletta ap! Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.
Tuollaisten suhdepulmien käsittelyssä on apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut. Tutki niitä ja toimi. Älä jää tuleen makaamaan.
Kyseessähän on ilmeisesti samanlainen (ellei suorastaan sama) tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Vierailija kirjoitti:
Ole huoletta ap! Ap:n tilanne ei ole millään lailla epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.
Tuollaisten suhdepulmien käsittelyssä on apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut. Tutki niitä ja toimi. Älä jää tuleen makaamaan.
Kyseessähän on ilmeisesti samanlainen (ellei suorastaan sama) tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla
Olen niin kiitollinen, että mummo jaksoi monta vuotta jakaa hyviä neuvojaan tälläkin palstalla. Surullista, että hänet on jo ylennetty kirkkauteen Herran tykö. Tai onnihan se tietysti asianomaiselle itselleen on, mutta me, jotka tätä maallista vaellusta jatkamme, jäämme kaipaamaan mummoa ja hänen hyviä neuvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta toi kun se mitätöi MUA eikä niitä miehiä jotka katsoo, niin tekee tosta mun mielestä omituista.
Haluaa selvästi etten myöskään "luulisi itsestä liikoja". Olen monen mielestä kuitenkin todella kaunis nainen.
Epävarmuuttaan. Pelkää menettävänsä sinut, ja lopulta myös menettääkin.
Tämä. Heikkoitsetuntoinen ja pelkäävä mies lyttää naistaan tuolla tavalla.
Mies ei arvosta sinua, ei pidä minään, mutta hän ei myöskään arvosta itseään. Hän kuitenkin tietää vähätellessään sinua, että olet liian hyvä. Hän ei voi sietää, että joku kehuu sinua. Hän on kateellinen ja epävarma mies.
Minusta olisi erittäin omituista, jos miehet tulisivat kehumaan kauniiksi puolison läsnä ollessa.
Ap taitaa nauttia miesten katseista?
Onhan se ihan kivaa jos näyttää hyvältä muiden silmissä.
No kiva. Hakkaa lisää päätäsi seinään ja ihmettele miten päähän sattuu.