Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku mies katsoo tms minua, niin mieheni

Vierailija
22.02.2025 |

Eli olen huomannut toistuvan kaavan.

Jos joku tuijottaa minua esim kaupungilla pitkään, mies yrittää mitätöidä jollain tapaa. Esim sanoo, että johtuu siitä että minulla on eri takki kun yleensä. Tai että koska minulla on kiva kampaus.

Jos joku tulee sanomaan että olen kaunis, niin mies yrittää senkin mitätöidä Minulle. Esim sanoo pisteliäästi 5 minuutin päästä jonkun muka hauskan vitsin ulkonäöstäni.

Onko mies narsisti??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen. Ei halua jakaa sinua edes muiden katseltavaksi.

Narsismi vaatii ammattilaisten diagnoosit.

Vierailija
2/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miesesi on narsisti. Kaikki miehet ovat narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lähtökohtaisesti paha. Kaikkea mitä hän sanoo, on tulkittava raskaimman mukaan ja tuomittava helvettiin.

Vierailija
4/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mies ei ole mustasukkainen niin eihän edes noteeraa, että joku tounen mies katsoo sinua. Eikä ainakaan osoita mieltään siitä.

Eli mustis ja huono itsetunto siihen päälle. Narsismi on jotain ihan muuta.

Vierailija
5/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ulkonäöstä ei saa vitsailla. Silloin usein tulee ero.

Vierailija
6/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi kun se mitätöi MUA eikä niitä miehiä jotka katsoo, niin tekee tosta mun mielestä omituista.

Haluaa selvästi etten myöskään "luulisi itsestä liikoja". Olen monen mielestä kuitenkin todella kaunis nainen.

Vierailija
7/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tekee vielä itse sitä, että katselee muita naisia kaduilla ym.

Vierailija
8/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on, mutta jotain outoa tuossa käytöksessä on. Mitätöikö ja halveksuuko myös kaikkea muuta, jos saat kehuja tai saavutat jotakin hyvää elämässä? Yrittääkö estää sinua menestymästä töissä tai harrastuksissa? 

Vierailija
9/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toi kun se mitätöi MUA eikä niitä miehiä jotka katsoo, niin tekee tosta mun mielestä omituista.

Haluaa selvästi etten myöskään "luulisi itsestä liikoja". Olen monen mielestä kuitenkin todella kaunis nainen.

Epävarmuuttaan. Pelkää menettävänsä sinut, ja lopulta myös menettääkin.

Vierailija
10/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miehesi mielestä? Miten sai sinut suhteeseen kanssaan kehumatta ulkonäköäsi? 

Vierailija
11/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ainakaan niin paljoa tää korostu muissa asioissa.

Tosin kerran tajusin, että joka kerta ennen jumppatuntiani suuttuu jostain muusta pikkujutusta ja näin ollen saa fiilikseni huonoksi. Tajusin että tätä käynyt varmaan puoli vuotta ja sanoin siitä ja lopetti mielestäni. En ole varma oliko sattumaa.

Vierailija
12/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tekee vielä itse sitä, että katselee muita naisia kaduilla ym.

Jos tämä on ap:n viesti niin sanoisin että potkaise äijä pihalle. Terveessä parisuhteessa ei yritetä lytätä toista eikä puolisoille ole eri sääntöjä. Yleensä mustasukkaisimpia ja vainoharhaisimpia ovat ne ihmiset joiden oma toiminta ei kestä lähempää tarkastelua ja he kuvittelevat että kaikki muutkin ovat yhtä moraalittomia ja selkärangattomia kuin he itse ovat.

Vierailija
13/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammapalstan diagnoosi on ihan pätevä

Vierailija
14/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa mies ns negasi jo ennen suhdetta paljon, poikkeuksellisesti tutustuin. Ja siis kehuu kyllä kauniiksi ym.

Vierailija
15/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ainakaan niin paljoa tää korostu muissa asioissa.

Tosin kerran tajusin, että joka kerta ennen jumppatuntiani suuttuu jostain muusta pikkujutusta ja näin ollen saa fiilikseni huonoksi. Tajusin että tätä käynyt varmaan puoli vuotta ja sanoin siitä ja lopetti mielestäni. En ole varma oliko sattumaa.

Ei ole sattumaa. Ihan tarkoituksella sabotoi sinulle mieleisiä ja tärkeitä asioita jotta et pystyisi nauttimaan siitä. Tarkkaile miehen käytöstä tarkemmin jatkossa ja kiinnitä huomiota kuinka paljon tätä tapahtuu. 

Itse en viitsisi tuhlata elämääni manipuloivaan ankeuttajamieheen, mutta valinta on tietenkin sinun.

Vierailija
16/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hakkasi yhden miehen jo katsoi minua ohimennen. Mieheni juoksi miehen perään ja hakkasi miehen sairaalakuntoon.

Vierailija
18/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni hakkasi yhden miehen jo katsoi minua ohimennen. Mieheni juoksi miehen perään ja hakkasi miehen sairaalakuntoon.

Terveeltä kuulostaa.

Vierailija
19/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaat itseäsi niin paljon, että olet sinua mitätöivän ihmisen kanssa, niin älä ainakaan hanki sen kanssa lapsia. Niitäkin se dissaisi joka asiasta, joiden suhteen kokisi itse olevansa heikoilla. 

Sillä ei lopulta ole paljon väliä onko miehesi narsisti vai ei. Sillä on väliä miksi SINÄ et jätä ihmistä, joka vetää sinua alaspäin.

Miehesi todennäköisesti tietää, että olet hänelle liian hyvä ja yrittää saada sun itsetuntoa lytätyksi, jotta et jättäisi häntä. Sillä pelillä saa vaan sut jättämään hänet. Tyhmä mies. 

Vierailija
20/30 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sun luo oikeasti joku tuntematon kehumaan sua kauniiksi? Ja vielä niin että sulla on oma mies vieressä? Omituista, todella omituista.