Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni on samanlainen hiljainen tavismies kuin minä, mutta silti hän onnistui perustamaan perheen.

Vierailija
22.02.2025 |

Koko työuransa teki erilaisia duunaritöitä. Äitini on myös samaa kastia. Luonteeltaan vaatimaton työläisnainen, joka on arvostanut sitä että mies on luotettava eikä mikään rymyeetu. Kumpikaan ei ole tavoitellut taivaita mutta kuitenkin perustivat perheen ja ovat eläneet yhteistä elämää yli 40 vuotta.

Enää tuo ei tälläiselle tavismiehelle ole useinkaan mahdollista. Normaali työmies ei kelpaa normi työssä käyvälle naiselle, vaan pitäisi olla jossain menestyvässä kovapalkkaisessa työssä. Pitäisi olla paljon rahaa että voitaisiin matkustella on ostella kaikkea hienoa mitä esitellä somessa. Normaali elämä ei nykynaisia kiinnosta. Poikkeuksia varmasti on mutta suurta osaa ei kiinnosta. Tästä syystä itseltä jäänee perhe elämä kokematta. Niin muuttuu maailma...

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää on niin vieras asia teille vieläkin?

Ensinnäkin ennen vanhaan naiset joutuivat hankkimaan aviomiehen selviytyäkseen elossa. Kun asiat hiukan alkoivat muuttumaan jäi tuo ajatus avioliitosta vielä muutamaksi vuosikymmeneksi elämään. Nykyään nainen ei tarvitse miestä käytännössä mihinkään, joten mikään tavallinen hissukka ei kelpaa mieheksi. Mitä miehellä on naiselle enää annettavaa? 

Jos hissukka ei kelpaa, niin miksi kelpaa sellainen "anti-hissukka", joka paneskelee samaan aikaan muitakin naisia?

Vierailija
182/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen naisille kelpasi tavalliset miehet. Riitti kun lavatansseissa joku tuli hakemaan. 

Parikymppisten, eli nykyisten lisääntymisikäisten, vanhemmat on tavanneet joskus ysärillä. Silloin missään lavatansseissa käyty, vaan kännimokasta sai moni alkunsa. Suurin osa näistä pareista on jo toisella kierroksella. Siis eronneita.

Vähän romantisoitu käsitys sulla muutenkin. 

Mun vanhemmat tapasivat opiskelijabileissä kasarilla. Heidän vanhempansa tapasivat toisensa lavatansseissa. Minä ja mieheni tavattiin 15v sitten opiskelujen ja yhteisten kavereitten kautta. 

Itse löysin mieheni töistä. Ei kollega. Omat vanhempani

Tarkoittaako "ei-kollega" parempituloista miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ennen vanhaan naiset joutuivat hankkimaan aviomiehen selviytyäkseen elossa. Kun asiat hiukan alkoivat muuttumaan jäi tuo ajatus avioliitosta vielä muutamaksi vuosikymmeneksi elämään. Nykyään nainen ei tarvitse miestä käytännössä mihinkään, joten mikään tavallinen hissukka ei kelpaa mieheksi. Mitä miehellä on naiselle enää annettavaa? 

Mitä annettavaa naisella on miehelle vai saako sitä edes kysyä?

Vierailija
184/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen naisille kelpasi tavalliset miehet. Riitti kun lavatansseissa joku tuli hakemaan. 

Parikymppisten, eli nykyisten lisääntymisikäisten, vanhemmat on tavanneet joskus ysärillä. Silloin missään lavatansseissa käyty, vaan kännimokasta sai moni alkunsa. Suurin osa näistä pareista on jo toisella kierroksella. Siis eronneita.

Vähän romantisoitu käsitys sulla muutenkin. 

Mun vanhemmat tapasivat opiskelijabileissä kasarilla. Heidän vanhempansa tapasivat toisensa lavatansseissa. Minä ja mieheni tavattiin 15v sitten opiskelujen ja yhteisten kavereitten kautta. 

Itse löysin mieheni töistä. Ei kollega. Omat vanhempani tapasivat baarissa, isovanhemmista äidinpuoliset kavereitten kautta ja isänpuoliset opinnoissa. En tu

Voiko se "ei-kollega" olla sinua huonopalkkaisempi? Vai ihanko sattumalta te aina rakastutte itseänne kovempiplakkaisempiin?

Vierailija
185/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa naisella on miehelle vai saako sitä edes kysyä?

Sitä, mitä te apinan tasolla olette aina havitelleet.

Vierailija
186/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PItäisi olla komea miljonäärikiekkoilija

Ai niitäkö ne Prisman perheenisät olikin..?

Vierailija
187/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turhaa kertoa omista yksilön kokemuksista kun tilastot kertoo rajusta muutoksesta kokonaiskuvassa.

Muutos on tottakai todellinen. Nykyään yhä suuremmalla osalla ihmisiä on oikeassa elämässä täysin olemattomat sosiaaliset taidot. Palstoille kyllä kirjoitetaan jos jonkinlaista tuubaa, mutta oikeassa elämässä ei osata kommunikoida. Tämä vaikeuttaa paitsi pariutumista, myös työllistymistä ja urakehitystä. 

Vierailija
188/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse tykkään telttailla ja unelma olisi asua söpössä tiny housessa tai edes matkailuautossa jossain lämpimämmässä ilmastossa. Koska on kaksi pientä lasta niin näiden unelmien pitää odottaa. Mies taas unelmoi statuksesta ja talosta jossa on parempi sijainti. 

Vierailija
189/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Varaa aika lääkäriin. Sinulla on ongelmia. 

Pika apu: Mene mihin tahansa Prismaan ja näet valtavasti ihan tavallisia duunaripareja.  

Ongelmasi on korvien välissä, ei muissa. 

Vierailija
190/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Varaa aika lääkäriin. Sinulla on ongelmia. 

Pika apu: Mene mihin tahansa Prismaan ja näet valtavasti ihan tavallisia duunaripareja.  

Ongelmasi on korvien välissä, ei muissa. 

En tiedä pitäisikö sen nostaa itsetuntoa kum tajuaa ettei ole edes prismaisien tasolla tai lähelläkään.. he ovat kuitenkin naiselle kelvannee t

Vierailija
191/225 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla, jossa vuosikymmeniä ollut samassa työyhteisössä paljon rekkakuskeja, varastomiehiä ja korjaamohenkilökuntaa. Kyllä vähintään 8 tapauksessa 10:stä näillä tuikitavallisilla duunariäijillä on kokemukseni mukaan ollut puoliso, tyttöystävä tai muu deitti esim. firman juhlissa mukana. Kaikissa näissäkin duuneissa tosin nykyään tarvitaan edes kohtuulliset sosiaaliset taidot. Eivät voi olla vain netissä vinkumassa ja ihmettelemässä...asioihin pitää tarttua ja mukavakin ois hyvä olla.

N52

Vierailija
192/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kuvittelet tämän vauvapalstalla ulisemisen parantavan tilannettasi? 

Vierailija
193/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Sinä et ole tavallinen tai normaali mies. Heistä nimittäin suuri osa on parisuhteessa tai jopa perheellisiä. Heitä on viikonloppuisin Prismat ja cittarit puolillaan. Normaaleja pareja ja perheitä, jotka muodostaa normaalit naiset ja miehet. Netissä päivät pitkät jankuttava katketoinut vanhapoika ei ole normaali mies. Miksi kukaan nainen haluaisi suhteeseen kanssasi? Kuunnellakseen livenä samaa valitusta? 

Vierailija
194/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö ja aloitekyvytön mies toimii, kun ja jos tielle osuu nainen joka tekee aloitteen ja tuuppii toimimaan. 

Vierailija
195/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kannattaisi käydä joku lauantaipäivä vaikka prismassa ja katsella ympärilleen, näitä tavispariskuntia on mielestäni 12 tusinassa. Jostain nekin ovat toisensa löytäneet, eivätkä varsin vaikuta miltään raharikkailta.

Vierailija
196/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Kannattaisi käydä joku lauantaipäivä vaikka prismassa ja katsella ympärilleen, näitä tavispariskuntia on mielestäni 12 tusinassa. Jostain nekin ovat toisensa löytäneet, eivätkä varsin vaikuta miltään raharikkailta.

Eivät nämä ulisijat käy prismassa. Hakevat mikropizzoja ja megaforcea lähi Alepasta ilta kymmenen jälkeen. 

Vierailija
197/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea samaistua tähän ajattelutapaan viisikymppisenä naisena vaikka yritän.

Olen elänyt valtaosan aikuiselämästäni pitkissä parisuhteissa. Sinkkuaikoina en ole ikinä syytellyt miehiä siitä, että olen yksin.

Ei sellainen ole käynyt mielen vieressäkään. En muutenkaan jaottele ihmisiä kahteen vastakkaiseen leiriin. Ihmiset ovat yksilöitä.

Oma sinkkuuteni on toki ollut poikkeuksellinen asiaintila itselleni. Myönnän, etten tajua ikisinkun kokemusta.

Mutta joka tapauksessa olen eron jälkeen ensin halunnutkin olla yksin ja sitten ei ole heti osunut kohdalle sopivaa miestä. 

Jos nyt jotakuta sinkkuudestani olisin syyttänyt, niin mieluummin itseäni.

Mutta en ole tehnyt sitäkään, koska juuri ne miehet, joista olen itse tykännyt, ovat tykänneet minusta. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. 

PS Mieheni ovat olleet työssäkäyviä taviksia kuten itsekin olen.

Vierailija
198/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajaakim pystyy ymmärtämään. Usein ihmettelen itsekin että miten kaikilla vankilavenkulan näköisillä nilkeillä on aina nätti nainen kainalossa ja samaan aikaan palstat on täynnä näitä tarinoita joissa perus äijä ei löydä naista ei sitten millään. Jokainen saa tietty itse valita mut silti välillä ihmetyttää

Vierailija
199/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aloittajaakim pystyy ymmärtämään. Usein ihmettelen itsekin että miten kaikilla vankilavenkulan näköisillä nilkeillä on aina nätti nainen kainalossa ja samaan aikaan palstat on täynnä näitä tarinoita joissa perus äijä ei löydä naista ei sitten millään. Jokainen saa tietty itse valita mut silti välillä ihmetyttää

No kyllä on hyvin vaikea ymmärtää. Samaa todellisuudesta vieraantunutta ulinaa päivästä toiseen.

Vierailija
200/225 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani jokainen tavisduunari on pystynyt pariutumaan. Ehkä heille on kelvannut ihan tavisnainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi