Isäni on samanlainen hiljainen tavismies kuin minä, mutta silti hän onnistui perustamaan perheen.
Koko työuransa teki erilaisia duunaritöitä. Äitini on myös samaa kastia. Luonteeltaan vaatimaton työläisnainen, joka on arvostanut sitä että mies on luotettava eikä mikään rymyeetu. Kumpikaan ei ole tavoitellut taivaita mutta kuitenkin perustivat perheen ja ovat eläneet yhteistä elämää yli 40 vuotta.
Enää tuo ei tälläiselle tavismiehelle ole useinkaan mahdollista. Normaali työmies ei kelpaa normi työssä käyvälle naiselle, vaan pitäisi olla jossain menestyvässä kovapalkkaisessa työssä. Pitäisi olla paljon rahaa että voitaisiin matkustella on ostella kaikkea hienoa mitä esitellä somessa. Normaali elämä ei nykynaisia kiinnosta. Poikkeuksia varmasti on mutta suurta osaa ei kiinnosta. Tästä syystä itseltä jäänee perhe elämä kokematta. Niin muuttuu maailma...
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Heh naiset itse työntyvät miehille ja sitten ilkkuvat. Naisten perseiden katseleminen on jokapäiväistä inhoa kasvattavaa toimintaa naisilta. Naiset työntyvät ja sitten ollaankin syytteitä nostamassa oikeuslaitoksiin. Saavat siten rahaa.
Kas tässä esimerkki miehestä, joka on harhainen, jonka sanavarasto on max. 200 sanaa, joka ei tajua eroa omien tunteidensa ja naisen vartalon välillä ja joka kuvittelee, että rikosuhri saa jotain mystistä rahaa kottikärrylasteittain jostain silloinkin kun raiskaaja on työtön juoppo peruspentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä voi lukea että ap katselee vain instamalleja. Nämä kun ovat niitä jotka esittelevät kotejaan ja matkojaan Suomessa. Ei tavalliset, hiljaiset naiset niin tee.
Kyllä kuule ihan tavalliset naiset kiinnostaisi. Minä vaan en kiinnosta heitä koska olen perusduunari, ei oikein statusta, en ole järin sosiaalinen enkä mikään supliikkimies. Niin enkä ole rikas.
Ap
Aika hyvin kartoitettu. Olen perusnainen, mutta itsesäälissä rypevät, kontaktikyvyttömät tuppisuut ja uhriutujat ei kiinnosta. Ne ratkaisee pelin. Persoona on tärkein. Ammatti ja varakkuus sivuseikkoja. Kunhan on työ ja tulee toimeen.
Mulle kelpais just tuollainen tahtonainen =)<
Pölhö! Ei yhhoo olekaan mikään tavis nainen sehän on paljon tavisnaisen alapuolella.
Lavatansseissahan oikeasti käy nykyään enemmän naisia kuin miehiä. Monet on toki varattuja, mutta sinkkujakin on joukossa. Vanhoja hyviä aikoja kaipaavat voisivat siis ulinan sijaan ryhdistäytyä, opetella tanssimaan ja käyttäytymään herrasmiesmäisesti ja lähteä tansseihin. Jos ei kumppania löydy niin ainakin pääsee lähikontaktiin naisten kanssa ja saa harjoitusta sosiaalisiin taitoihin.
Nää samat argumentit on kirjoitettu tänne jo noin 5 miljoonaa kertaa. Ja taas... taas....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä voi lukea että ap katselee vain instamalleja. Nämä kun ovat niitä jotka esittelevät kotejaan ja matkojaan Suomessa. Ei tavalliset, hiljaiset naiset niin tee.
Kyllä kuule ihan tavalliset naiset kiinnostaisi. Minä vaan en kiinnosta heitä koska olen perusduunari, ei oikein statusta, en ole järin sosiaalinen enkä mikään supliikkimies. Niin enkä ole rikas.
Ap
Jännä juttu. Ite oon kouluja käymätön duunarinainen, miesvaltaisella metallialan tehtaassa töissä. Työkaverit ihan tavallisia 20-50v duunarimiehiä, osa jopa hullunkurisen näköisiä tai muuten omituisia persoonaltaan, mutta kaikki kivoja tyyppejä. Kuitenkin kaikilla on puoliso ja useimmilla lapsiakin, paitsi parilla miehellä, jotka ovat täysin tuppisuita, joten ei mikään ihme.
Ja tietysti ne vaimotkin on vastaavasti sitten ihan tavallisia tylsän näköisiä duunareita, eikä mitään matkustelevia malleja valkoisine näyttelysohvineen. Ei näillä palkoilla matkustella ja sohvankin pitää kestää jatkuvaa käyttöä, siksi se meilläkin vuorataan peitoilla, kun vähän väliä on jonkun kokislasi nurin.
Sä elät jossain ihan omassa maailmassasi, haluat tavismiehenä mallivaimon pönöttämässä iltapuku päällä jonkun tuhansia maksavan sohvan vieressä, jossa ei voi edes istua kuin puku päällä. Totuus on, että et ole edes tavismies.
Ennen oli normi, että kaikki katsoivat itselleen puolison, mentiin naimisiin ja pukattiin kläppejä maailmaan. Oman ja naapurikylän tarjonta oli mitä oli, mutta niukasta tarjonnasta koitettiin löytää se sopiva. Ei ollut ehkä kaksinen, mutta paras tarjous kuitenkin.
Se mitä ihmiset ennen kokivat ja sai heitä yhteen oli koettu fyysinen kemia. Vaikka ulkonäkö ei ollut ihan 5/5, rakastuttiin silti. Hyvä luonne, hauskat jutut, iloinen elämänssenne, flirttiä silmäkulmassa, kiinnostusta, pitkiä katseita.
Nykypäivänä ei ole normien mukaan enää väliä, vaikka eläisi sinkkuna koko elämänsä. Ihmiset eivät myös liiku ihmisten ilmoilla, puolisoa etsitään kuvien perustella netistä, jolloin vain parhaimmalta näyttävät ja kiinnostavimmat saavat seuraa.
Mutta kumma kyllä, me normitaviksetkin saadaan jollain ihmeen kaupalla seuraa ja lisäännytään. Menehän lauantaina prismaan katsomaan pariskuntia. Ei olla missejä eikä laatikkoleukoja, ei ole merkkilaukkuja eikä instapersettä somekontentiksi. Duunaripalkoilla tehdään elämästä hyvää ja merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis on jo väärin, että naisella on kavereita :D
Kuka niin sanoi? Kavereita saa ja pitää olla nyt ja aina. Naisille vaan kaverit ovat korvanneet 2020-luvulla miehet täysin. Te vedätte punkkua ja juustoja naamariin kun kuuntelette jotain naisten voimabiisejä samalla kun haukutte miehiä ja ylistätte naisten paremmuutta joka asiassa. Sit meette baariin tanssimaan ja kiroatte sitä kun joku mies lähestyi
Ainahan se on noin ollut? Me tehtiin tota sinkkukavereitten kanssa jo 2000-luvun alussa. Tietenkään ketään mistään baarista mukaan otettu, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aivan sama mikä ja millainen siellä kuolinkopissasi olet, kun kukaan ei olemassaolostasi edes tiedä. Jos et pysty etkä halua oppiakaan edes ihmisten välisen kommunikaation alkeita vaan ainoastaan hommata itsellesi ilmaisen kodinkoneen runkkurei'illä, kannattaa katsella leukakiikun paikkaa, koska haave on mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisille kelpasi tavalliset miehet. Riitti kun lavatansseissa joku tuli hakemaan.
Parikymppisten, eli nykyisten lisääntymisikäisten, vanhemmat on tavanneet joskus ysärillä. Silloin missään lavatansseissa käyty, vaan kännimokasta sai moni alkunsa. Suurin osa näistä pareista on jo toisella kierroksella. Siis eronneita.
Vähän romantisoitu käsitys sulla muutenkin.
Mun vanhemmat tapasivat opiskelijabileissä kasarilla. Heidän vanhempansa tapasivat toisensa lavatansseissa. Minä ja mieheni tavattiin 15v sitten opiskelujen ja yhteisten kavereitten kautta.
Itse löysin mieheni töistä. Ei kollega. Omat vanhempani tapasivat baarissa, isovanhemmista äidinpuoliset kavereitten kautta ja isänpuoliset opinnoissa. En tunne ketään suvusta, joka olisi koskaan käynyt lavatansseissa. Enemmänkin ns teatteriväkeä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin sanoi? Kavereita saa ja pitää olla nyt ja aina. Naisille vaan kaverit ovat korvanneet 2020-luvulla miehet täysin. Te vedätte punkkua ja juustoja naamariin kun kuuntelette jotain naisten voimabiisejä samalla kun haukutte miehiä ja ylistätte naisten paremmuutta joka asiassa. Sit meette baariin tanssimaan ja kiroatte sitä kun joku mies lähestyi
Ainahan se on noin ollut? Me tehtiin tota sinkkukavereitten kanssa jo 2000-luvun alussa. Tietenkään ketään mistään baarista mukaan otettu, hyi.
Me kyllä ryypättiin ihan sekaporukoissa, se oli kätevää kun kaverimiehet auttoi vähän pitämään pahimmat perseenpuristelijalääppijät loitolla. Toisaalta niissä kaveripiireissä syntyi sitten niitä parisuhteitakin. Amiksissa ei toki varmaankaan ole samaan tapaan opiskelijabileitä kuin korkeakouluissa ja alatkin ehkä voimakkaammin sukupuolittuneita, että ehkä sellaisia samanlaisia seka-kaveriporukoita ei niin tule.
Oletko miettinyt että koittaisit afrikasta kotoisin olevia naisia, ovat muutenkin paljon eloisampia kuin thai- tai suomalaisnaiset
Kiva, että joku mun kaltainen tahtonainen kelpaisi.
Mullakin on oma velaton kämppä yms. Mökin perin vaariltani ja pistätin ajan tasalle. Palkkakin mulla lähes sama kuin sulla, muutaman satasen parempi. Lapsia ei vielä ole, erosin kolme vuotta sitten. Nyt aion viettää vapaan naisen elämää ainakin seuraavat viisi vuotta. En sitoudu mihinkään ja teen mitä huvittaa. Matkustelen ainakin ja käyn salilla. Haluan huolehtia itsestäni, ulkonäköäkin on kehuttu
Jos tosiaan joku mun kaltainen kelpaa ja täytät normikriteerit, meitä on paljon. Jotkut, toisin kuin minä, saattaa jopa haluta sitoutua.
Onnea yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, miksi yksikään nainen ei ole kiinnostunut ap:n kaltaisesta ulisijasta ja valittajasta. Naisilla on nykyään täysi vapaus olla solmimatta parisuhdetta ja elää itsenäisesti; entisinä aikoina se on ollut vaikeampaa.
Ennen naiset eivät päässeet armeijaan, nyt he tosiaan saavat itse päättää, menevätkö vai eivät. Lisäksi verovaroin tuodaan heteroseksikumppanit heille tänne. Ihana tasa-arvo!
Itse äänestit PS. Niiden hallituskausien aikana on ollut suurimmat muuttovyöryt. Verovaroin hakee Satonen nytkin väkeä mutta väki ei halua tulla. Ovat kuulleet ja lukeneet Suomessa ihan liian yleisestä naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja nasujen hallituksessa olosta.
Rohkeimmat miehet hakevat ihan itse omalla kustannuksellaan työ- ja yrittämismahdollisuuksia vaikka toisesta maanosasta. Ovat sinua useammin työllisiä ja parisuhteessa, koska henkilökohtaiset ominaisuudet päihittää somessa pillittäjät 6-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä ryypättiin ihan sekaporukoissa, se oli kätevää kun kaverimiehet auttoi vähpitämään pahimmat perseenpuristelijalääppijät loitolla. Toisaalta niissä kaveripiireissä syntyi sitten niitä parisuhteitakin. Amiksissa ei toki varmaankaan ole samaan tapaan opiskelijabileitä kuin korkeakouluissa ja alatkin ehkä voimakkaammin sukupuolittuneita, että ehkä sellaisia samanlaisia seka-kaveriporukoita ei niin tule.
No vaikea kommentoida sun amiskokemusta, kun itsellä akateeminen opiskelutausta, mutta näin se nyt kuitenkin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika hyvin kartoitettu. Olen perusnainen, mutta itsesäälissä rypevät, kontaktikyvyttömät tuppisuut ja uhriutujat ei kiinnosta. Ne ratkaisee pelin. Persoona on tärkein. Ammatti ja varakkuus sivuseikkoja. Kunhan on työ ja tulee toimeen.
Miehen logiikalla töissäkäyvä, yksin lapsistaan huolehtiva nainen on huono nainen eli ilmeisesti pitäisi olla lapsensa niiden isille hylkäävä työtön jännäjenna :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki "diskohumpasta", mutta soitossa ja melodiassa kuuluu klassisen musiikin perinne vuosissatojen takaa.
Lavatansseihin?
Turhan nopea, ei tuo sovellu kuin diskossa huojuttavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tuossa on mielestäsi väärin, ottaen huomioon sinun vittumaisen asenteesi ja huonon käytöksesi? Onko joku valehdellut sulle, että sulla on oikeus tökkiä kikkeliä toiseen ihmiseen vain siksi että haluat tehdä niin?
Teko on rikoslain mukaan raiskaus. Sinä olet raiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki "diskohumpasta", mutta soitossa ja melodiassa kuuluu klassisen musiikin perinne vuosissatojen takaa.
Lavatansseihin?
Turhan nopea, ei tuo sovellu kuin diskossa huojuttavaksi
... niin ja tanssin itse myös kilpatansseja lavatanssien lisäksi, mutta tuo ei houkuta tanssimaan
Vierailija kirjoitti:
Ennen käytiin tanssimassa ja tavattiin muita nuoria. Tansseja oli jopa kolme kertaa viikossa ja siellä kävi kaikki. Kyllähän siellä äkkiä tutustuu.
Oma sukupolveni kävi diskoissa.
Nykyään kukaan ei käy missään ja käytöstavat ovat unohtuneet.
Naiset kyllä käyvät töissäkin. Siellä osataan ja on pakko osata käytöstavat. Ilmeisesti nämä incelit ovat paitsi kouluttamattomia myös työttömiä miehiä. Ja ihan oma syy, ettei kouluttautuminen maistu, että työnhaku takkuaa, että persuillaan kaljapurkki kourassa päivästä toiseen ja lietsotaan poikaporukassa naisvihaa.
Ei me naiset ehditä eikä haluta juopotella teidän kanssa, meillä on työt ja koulut ja lapset ja vanhemmat hoidettavana. Yhteiskunta pysähtyy jos naiset ottaa rokulia ja alkaa rallatella joutilaina raitilla. Esim. sun etuuksien maksu lakkaa välittömästi. Esim. kaupat pysyy kiinni, myös apteekit ja viinakaupat.
Lavatansseihin?