Isäni on samanlainen hiljainen tavismies kuin minä, mutta silti hän onnistui perustamaan perheen.
Koko työuransa teki erilaisia duunaritöitä. Äitini on myös samaa kastia. Luonteeltaan vaatimaton työläisnainen, joka on arvostanut sitä että mies on luotettava eikä mikään rymyeetu. Kumpikaan ei ole tavoitellut taivaita mutta kuitenkin perustivat perheen ja ovat eläneet yhteistä elämää yli 40 vuotta.
Enää tuo ei tälläiselle tavismiehelle ole useinkaan mahdollista. Normaali työmies ei kelpaa normi työssä käyvälle naiselle, vaan pitäisi olla jossain menestyvässä kovapalkkaisessa työssä. Pitäisi olla paljon rahaa että voitaisiin matkustella on ostella kaikkea hienoa mitä esitellä somessa. Normaali elämä ei nykynaisia kiinnosta. Poikkeuksia varmasti on mutta suurta osaa ei kiinnosta. Tästä syystä itseltä jäänee perhe elämä kokematta. Niin muuttuu maailma...
Kommentit (225)
Pitääpä maanantaina sanoa tehtaan miehille, että ovat jotain alfayksilöitä kun ovat vaimon löytäneet. Ihme homma, miten voikin duunaria noin onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, ota itsetuntosi käyttöön ja jossain odottaa hyvä nainen joka kanssasi puhaltaa yhteiseen hiileen. Kunnon työmies on hyvä ihminen, vaikka jotkut ajattelevat toisin. Ihan oli tavallisia työmiehiä ja ammattimiehiä meidän tuttavat ja sukulaiset, ja kyllä olivat hyviä ihmisiä. Olisin minäkin ottanut kunnon työmiehen jos olisi tullut vastaan.
Mutta suomalaiset miehet/naiset ovat kovasti ujoja, ja kontaktiin on huono ryhtyä. Opettele katsomaan ujoja naisia silmiin ja katsotaan miten alat onnistua.
Ei kaikki ole paksuhuulisia sutturoita ja pitkäkyntisiä, jotka eivät halua tehdä töitä.
Kannattaa jättää ihan suosiolla ja paksuhuuliset ja pitkäkyntiset rauhaan ja katsella sellaisia luonnollisemman näköisiä perusnaisia. Heitä kyllä riittää ja mitä nyt vaikka nuoria työkavereita/opiskelijoita kuuntelee niin ihan on tavispoikia heidän poikaystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisille kelpasi tavalliset miehet. Riitti kun lavatansseissa joku tuli hakemaan.
Milloin oli ennen? Mitä sinä entisajoista tiedät? Et voi tietää ellet ole iältäsi 70+.
Minä menin naimisiin 1981. Miehen löysin kapakasta jossa molemmat olimme ryyppäämässä. Luulin ettei ollut tavallinen mies mutta olikin.
Äitisi oli varmasti tasoa miss bikini fitness ja vieläpä lääkäri, kun isäsi oli matalapalkkainen ja perunanenäinen kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
ennen ei ollut feminismiä ja metoota.
silloin oli paljon rakkautta ja läheisyyttä toisin kuin nykyään. naiset suosivat silloinkin väkivaltaisia miehiä, joten perheväkivaltaakin esiintyi niiden naisien kohdalla, jotka saivat halutuimmat miehet, mutta erona nykyaikaan oli se, että ne väkivallattomat kilttimiehetkin kelpasivat alemman luokan naisille
Harhaista paskaa. Poistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta mutta valitettava tosiasia on myös että ajat on muuttuneet huonompaan suuntaan 40 vuodessa. Erityisesti viimeiset 10 vuotta ollaan tultu syöksykierteellä alas ja huonommaksi menee. Ennen ei ollut sosiaalista mediaa, Tinderiä ja internetiä. Naisilla ei ollut 10 000 miestä jonossa vaan oman kotikylän Pekka tai Janne sai kelvata ja hyvin kelpasikin. Nykypäivänä nainen ei tarvitse miestä mihinkään ei edes jörnimiseen. Naisilla on laaja ystäväpiiri joka on korvannut puolison kokonaan. Naiset vetää yhtä köyttä ja puolustaa kanssasiskoaan verissä suin vaikka kanssasisko olisi Virpi Buttin kaltainen mielenvikainen paloittelusurmaaja. Maailmassa on aina ollut voimassa kysynnän ja tarjonnan lait ja ne pätee edelleen modernissa yhteiskunnassa. Seuraavien 40 vuoden aikana perinteiset parisuhteet on poikkeuksellista koska naiset valitsevat toiset naiset mieluummin kuin miehen.
Heh naiset itse työntyvät miehille ja sitten ilkkuvat. Naisten perseiden katseleminen on jokapäiväistä inhoa kasvattavaa toimintaa naisilta. Naiset työntyvät ja sitten ollaankin syytteitä nostamassa oikeuslaitoksiin. Saavat siten rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli kovempi sosiaalinen ja taloudellinen paine muodostaa pari. Siksi monet naiset ovat menneet naimisiin em. syistä, vaikka nykyään voisivat ihan hyvin valita olla yksin.
Ennen ei ollut olemassa miljoonaa eri kuplaa ja alakulttuurin alakulttuuria. Kaikki ihmisten mielenkiinnon kohteet ja arvot ovat niin pirstaloituneita, että kenenkään on vaikeaa löytää samanhenkisiä ihmisiä niiden pirstaleiden seasta. Ennen Suomessa oli yhtenäiskulttuuri, jonka sisällä oli paljon helmpompaa muodostaa pari, mutta tähän ei ole enää paluuta.
Lakkaa sinäkin saatana jankuttamasta ja käyttämästä sanaa ENNEN, kun et silloin elänyt. Esim. 70-luvulla dokattiin ja pantiin paljaltaan ja paskat välitettiin parinmuodostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Vihreitä kannattava nainen. Mun mies on paatunut salaliittoteoriitikko. Molemmat meistä rakastaa kummituksia ja kinkyilyä. Itse äänestää oikeaa. Eletään etäsuhteessa. Valkoihoinen länsimaalainen. Jos tämä kariutuu jatkan yksinäni. Ps. Panostan kauneudenhoitoon ja pidän nahkakenkiä.
Huh nahkakengät ovat eläimennahkaa. No olet tosi huvittava - provosoiva.
Haluan kyllä sanoa, että vihreistä ja niiden aatteista ei ole maata kasvattamaan.
Teen litkijöitä ja sairaskasvoisia kalpeita vihreitä. Jättäkää miehet nämä nuoret pois laskuista. Ovat itsekkäitä.
Teet mitä? Eikä kyseessä ollut provo. Sua vain syö ettei sua suostuta katsomaan muuten paitsi rahasta.
Ei stana tää on K-kaupasta potkut saanut kassa joka ahdisteli naisia hyllyjen välissä.. "Heh naiset itse työntyvät miehille ja sitten ilkkuvat. Naisten perseiden katseleminen on jokapäiväistä inhoa kasvattavaa toimintaa naisilta. Naiset työntyvät ja sitten ollaankin syytteitä nostamassa oikeuslaitoksiin. Saavat siten rahaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisille kelpasi tavalliset miehet. Riitti kun lavatansseissa joku tuli hakemaan.
Niin muuttuu maailma, Eskoseni.
Kulttuuri muuttuu, arvot muuttuu, työelämä muuttuu, naiset muuttuu. Miksei miehet muutu?
Ei tarvi tykätä muutoksista, ne vaan on tosiasia.
Myönnät siis, että naiselle ei kelpaa nykyään tavismies?! Ap on siis oikeassa.
Tavis on kansankielinen nimitys keskiarvolle tai tyyppiarvolle. Miehistä suurin osa on toki kykeneviä kehittymään, mutta hajonta kasvaa joten te "taviksina" itseänne markkinoivat luuserit olette todellisuudessa yhä kauempana mieskeskiarvon alapuolella. Pitäisi katsos osata lukea ja kirjoittaa ja omata yli 15000 sanan sanavarasto, olla harjoitellut loogista ajattelua ja empatiaa ja vastuunkantoa lapsesta saakka ja olla itsetunnoltaan normaali, mutta mikään tästä ei esimerkiksi sinun kohdallasi pidä paikkaansa.
Olet tunteidesi vietävä impulssikontrolliin kykenemätön erittäin matalan tason mies, jonka sanavarasto on suppea, empatia puuttuu ja vastuunkantosi ei riitä edes roskapussin viemiseen riittävän usein, ettei kämppäsi haisisi ja haju tarttuisi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ilmeisesti ei itse tarvitse tehdä mitään vaan odotetaan, että puoliso ilmestyy jotenkin automaattisesti jostain.
Samalla hoetaan, että naiset haluavat komean ja rikkaan miehen...
Niin, nykyään pitäisi saada tilattua se nainen Tinderistä kotiin kuten Woltista ruokaa ja Temusta halpaa krääsää. Liian vaikeaa jos pitäisi ihan lähteä jonnekin ja puhua ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaitoja voi opetella ihan samalla tavalla kuin montaa muutakin asiaa.
Varmaan niin mutta kaikki eivät ole puheliaita tai keskustelia tyyppejä. Vanhempani ovat molemmat hiljaisia, eivätkä turhia jupise. Silti ovat toisensa löytäneet. Kai hiljaisia naisiakin on olemassa? Ai niin mutta kun heilläkin pitäisi olla edustava ja hyvätuloinen mies. Hiljainenkin haluaa edustavia perhekuvia someen jossa näkyy kauniin valkoiset nahkasohvat
Ap
Niin. Ennen vanhaan sai myös haudata roskat takapihalle, käyttää DDT:tä, piiskata lapsia ja rais kata vaimonsa. Maailma muuttuu.
Mutta miehet ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen Vihreitä kannattava nainen. Mun mies on paatunut salaliittoteoriitikko. Molemmat meistä rakastaa kummituksia ja kinkyilyä. Itse äänestää oikeaa. Eletään etäsuhteessa. Valkoihoinen länsimaalainen. Jos tämä kariutuu jatkan yksinäni. Ps. Panostan kauneudenhoitoon ja pidän nahkakenkiä.
Just tämä. Nykyään naisilla on vapaus valita, miten elää ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä maanantaina sanoa tehtaan miehille, että ovat jotain alfayksilöitä kun ovat vaimon löytäneet. Ihme homma, miten voikin duunaria noin onnistaa.
Sama. Meilläkin töissä joka kaikkein pienipalkkaisimmat talkkarit ovat naimisissa. Enpä olisi uskonut, että meidän työpaikan pihalla lumia lykkii varsinaiset valioyksilöt.
Minulla on ihan tavallinen, työssäkäyvä mies. Ei pidä mitään melua itsestään. Yksi hänen viehättävimpiä piirteitään on se, että hän ei roiku netissä. Tälläkin hetkellä, kun minä vauvapalstailen, hän desinfioi lasipurkkeja keittiössä säilykkeitä varten. Tekevä, asiallinen mies ja vasta vähän päälle parinkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Mikä tästä tekee trollin? Sekö ettei naisen mies istu paperille? Välillä rakkaus sokaisee, ja jos kumpikin tykkää niin antaa mennä!
Vierailija kirjoitti:
ennen ei ollut feminismiä ja metoota.
silloin oli paljon rakkautta ja läheisyyttä toisin kuin nykyään. naiset suosivat silloinkin väkivaltaisia miehiä, joten perheväkivaltaakin esiintyi niiden naisien kohdalla, jotka saivat halutuimmat miehet, mutta erona nykyaikaan oli se, että ne väkivallattomat kilttimiehetkin kelpasivat alemman luokan naisille
Feminismiä on ollut 1700-luvun lopulta alkaen, joten aika kauas haikailet.. tuohon aikaan sitä vasta pitikin olla pätäkkää, että oli varaa hankkia nainen. Sulla ei olis ollut edes äänioikeutta!
Tässä esimerkki "diskohumpasta", mutta soitossa ja melodiassa kuuluu klassisen musiikin perinne vuosissatojen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin mahtoi olla tämä sinun entisaikasi? Minulla on kokemusta nuoren aikuisen elämästä 70-luvulta, eikä ainakaan silloin riittänyt, että "lavatansseissa joku tuli hakemaan". Vaikka en ole lavatansseissa pyörinyt, niin kyllä sen "jonkun" on 70-luvullakin pitänyt itseä miellyttää, ennen kuin siitä mitään sen kummempaa syntyi. Itse seurustelin läpi 70-luvun monen eri tyypin kanssa, ennen kuin lopulta löysin hänet, jota oikeasti rakastin/rakastan.
Huh nahkakengät ovat eläimennahkaa. No olet tosi huvittava - provosoiva.
Haluan kyllä sanoa, että vihreistä ja niiden aatteista ei ole maata kasvattamaan.
Teen litkijöitä ja sairaskasvoisia kalpeita vihreitä. Jättäkää miehet nämä nuoret pois laskuista. Ovat itsekkäitä.