Kuuluuko pakkeihin vastata?
Pyysin naista treffeille viikonlopuksi mutta se kieltäytyi ja toivotti kivasti onnea jatkoon. En vastannut enää mitään siihen.
Olisiko pitänyt vastata? En halunut häiritä enempää.
En haluaisi jättää töykeää kuvaa itsestäni vaikka tulikin kielteinen vastaus,. mutta en tiedä mitä kuuluu vastata tuossa tilanteessa.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat edellä. Minusta olisi outoa jättää vastaamatta. Antaisi kuvan, että ottaa pakit huonosti. Antaisi siis vähän pelottavan kuvan, miettisin, että mitäköhän tästä seuraa vielä.
Asiallinen kiitos, tai ok, hyvää jatkoa olisi minusta paikallaan.
Kiitos pakeista? Suhtautuvatko naiset niin miehiltä saamiinsa pakkeihin?
Huom. Tilanteessa, jossa toinen toivotti hyvää jatkoa, on ihan paikallaan sanoa kiitos.
Lue ensin, vastaa sitten.
Luin. "Hyvää jatkoa" ei tarkoita mitään.
Tarkoittaa hyviä käytöstapoja. Samoten kuin siihen vastaaminen, että "kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aikuinen mies vasta opettelee ihan peruskäytöstapoja?
Mitä sinä ap olet tehnyt koko tähänastisen elämäsi, kun olet onnistunut olemaan oppimatta niitä. Jossain laitoshoidossa pötkötellyt tokkuralääkittynä?
miehillä on usein muutakin elämää kuin vaihtaa jatkuvasti seurustelukumppania. naisten elämä keskittyy rikkaan tai jännän elättäjän hankkimiseen ja naiset luulevat että miehetkin tekevät vain sitä samaa
Ensinnäkin kävi selväksi, ettet ole mies vaan kakara. Toiseksi: käytöstapoja oppii olemalla tekemisissä ihmisten kanssa riippumatta näiden sukupuolesta, iästä ja munasi kutinasta. Tapakasvatus on yleensä vanhempien esimerkin omaksumista, eli paljastat aika ikäviä asioita omista kasvuolosuhteistasi ja vanhemmistasi.
Mutta toivotan onnea valitsemallasi törkeän häirikön uralla, joka tuskin johtaa onnistumisiin ihmissuhteissa, työelämässä tai naapurien kanssa.
Vain muita kunnioittaen ansaitsee muiden kunnioituksen, vain rakastamalla muita saa rakkautta itselleen.
Jopa lähdettäisiin siitä että pakkeja ei anneta viestissä.
M35
Miten se voi olla loukkaavaa, että toivottaa hyvää jatkoa. Ei kai se nainen ole miehen ainoa toivo, ja nyt kaikki hyvät jatkot menneisyyttä ja niiden toivottaminen pilkkaamista? Jos näin on, sitten on syytäkin antaa pakit, melko omituista. Hyväitsetuntoinen ja asiallinen mies toivottaa kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aikuinen mies vasta opettelee ihan peruskäytöstapoja?
Mitä sinä ap olet tehnyt koko tähänastisen elämäsi, kun olet onnistunut olemaan oppimatta niitä. Jossain laitoshoidossa pötkötellyt tokkuralääkittynä?
miehillä on usein muutakin elämää kuin vaihtaa jatkuvasti seurustelukumppania. naisten elämä keskittyy rikkaan tai jännän elättäjän hankkimiseen ja naiset luulevat että miehetkin tekevät vain sitä samaa
Ensinnäkin kävi selväksi, ettet ole mies vaan kakara. Toiseksi: käytöstapoja oppii olemalla tekemisissä ihmisten kanssa riippumatta näiden sukupuolesta, iästä ja munasi kutinasta. Tapakasvatus on yleensä vanhempien esimerkin omaksumista, eli paljastat aika ikäviä asioita omista kasvuolosuhteistasi ja vanhemmistasi.
Mutta toivotan onnea valitsemallasi törke
Täti sulkee jo sen pöytäkoneen, kello on paljon ja sinun nukkuma-aikasi meni jo.
"Hyvän jatkon toivottaminen miehelle, jolle on antanut pakit, on loukkaavaa."
Vai niin. Minä olen sen verran luolamies, että minulle pitää sanoa jotain oikeasti loukkaavaa, jos on tarkoitus loukata minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat edellä. Minusta olisi outoa jättää vastaamatta. Antaisi kuvan, että ottaa pakit huonosti. Antaisi siis vähän pelottavan kuvan, miettisin, että mitäköhän tästä seuraa vielä.
No se kiitos on vastaus siihen "onnea jatkoon" -kohtaan.
Kuinkahan joku nainen suhtautuisi, jos antaisin hänelle pakit ja sanoisin "Onnea jatkoon"...
Vierailija kirjoitti:
M35
Eli jos mies pyytää treffeille tekstarilla, niin mun pitää selvittää missä se on ja mennä naamatusten sanomaan, että "Ei kiitos. Mutta hyvää jatkoa!"?
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Minä olen sen verran luolamies, että minulle pitää sanoa jotain oikeasti loukkaavaa, jos on tarkoitus loukata minua.
Et ole koskaan tainnut tuntea mitään ketään naista kohtaan. Olet sen verran luolamies.
On hyvä kysy pakkien syitä. Ei sikis, että se korjaisi enää suhdetta pakin antajaan, vaan siksi, että voi korjata tyyliään seuraavien kanssa.
Jos nainen antaa pakit suoraan ja kohteliaasti, eikä ghostaa tai nöyryytä voi hyvin antaa kiitoksen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
M35
Pelkurit antaa eli muijat. Johan ne tuolla itkee että pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kiitos on vastaus siihen "onnea jatkoon" -kohtaan.
Kuinkahan joku nainen suhtautuisi, jos antaisin hänelle pakit ja sanoisin "Onnea jatkoon"...
Mä ajattelisin, että se on sellainen kohtelias latteus, jolla pyrkii viestimään että vaikka ei ole musta silleen kiinnostunut, niin ei halua kuitenkaan mitenkään pahalla muistella. Eihän se mikään vääryys ole jos toinen ei ole kiinnostunut.
Älkää nyt hyvänen aika menkö vastailemaan mitään naiselle jolta pakit saitte. Ja jos vahingossa jossain kaupassa tai salilla näkee, tulee suhtautua kuin kehen tahansa kiireessä tavattuun random-ihmiseen, eli ei ainakaan antautua pitkiin jutusteluihin. Mielellään ei huomioi mitenkään. Nimittäin nainen rakentuu järjenjuoksultaan siten, että pakkien jälkeen saattaa alkaa miettimään uudelleen. Mistä tiedätte jos onnistutte saamaan riesaksenne läänin pahimman soutajan ja huopaajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyyhyy pelottaa yyyhyyy😭
Pelko on hyödyllinen tunne. Sitä kannattaa kuunnella, niin välttyy mm. kaltaisiltasi.
Mainitse muutamia asioita joit et pelkää?
En pelkää suurinta osaa ihmisistä, koska he ovat täysijärkisiä. Anteeksi, että intuitioni on tavallista parempi.
Intuitio, tuo älyn kehno korvike.
"Täti sulkee jo sen pöytäkoneen, kello on paljon ja sinun nukkuma-aikasi meni jo."
Taisi osua tuo tapakasvatus kohta. Tiedäthän, että paljastat paljon itsestäsi ja perheoloistasi, pääsi sisällöstäsi sanattomasti, aina liikkuessasi ihmisten ilmoilla? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan tainnut tuntea mitään ketään naista kohtaan. Olet sen verran luolamies.
Olen tuntenut paljonkin. Kyllä se luolamieheltä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35Eli jos mies pyytää treffeille tekstarilla, niin mun pitää selvittää missä se on ja mennä naamatusten sanomaan, että "Ei kiitos. Mutta hyvää jatkoa!"?
Eli tiedät tekstarin perusteella miehestä kaiken. Ok.
#naiset
Kunnon katkeran vanhanpiian tekstiä 👍