Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko pakkeihin vastata?

Vierailija
21.02.2025 |

Pyysin naista treffeille viikonlopuksi mutta se kieltäytyi ja toivotti kivasti onnea jatkoon. En vastannut enää mitään siihen.

Olisiko pitänyt vastata? En halunut häiritä enempää.

En haluaisi jättää töykeää kuvaa itsestäni vaikka tulikin kielteinen vastaus,. mutta en tiedä mitä kuuluu vastata tuossa tilanteessa.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä kysy pakkien syitä. Ei sikis, että se korjaisi enää suhdetta pakin antajaan, vaan siksi, että voi korjata tyyliään seuraavien kanssa.

Ei missään nimessä. Se että sinä olet kiinnostunut ei velvoita toista tuottamaan sulle analyysiä syistä miksi hän ei ole kiinnostunut. Syitä voi olla lukuisia, eikä välttämättä sun tyylillä ole asian kanssa tekemistä.

Vierailija
62/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vastata peniskuvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa lähdettäisiin siitä että pakkeja ei anneta viestissä. 

M35

Eli jos mies pyytää treffeille tekstarilla, niin mun pitää selvittää missä se on ja mennä naamatusten sanomaan, että "Ei kiitos. Mutta hyvää jatkoa!"?

Eli tiedät tekstarin perusteella miehestä kaiken. Ok. 

#naiset

Se naisen erehtymätön intuitio. 🤣

Vierailija
64/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat edellä. Minusta olisi outoa jättää vastaamatta. Antaisi kuvan, että ottaa pakit huonosti. Antaisi siis vähän pelottavan kuvan, miettisin, että mitäköhän tästä seuraa vielä.

Asiallinen kiitos, tai ok, hyvää jatkoa olisi minusta paikallaan.

Yyyhyy pelottaa yyyhyyy😭

Pelko on hyödyllinen tunne. Sitä kannattaa kuunnella, niin välttyy mm. kaltaisiltasi. 

Mainitse muutamia asioita joit et pelkää?

En pelkää suurinta osaa ihmisistä, koska he ovat täysijärkisiä. Anteeksi, että intuitioni on tavallista parempi.

Intuitio, tuo älyn kehno korvike. 

Intuitio, tuo ilkiön pahin vihollinen.

Vierailija
65/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Eli jos mies pyytää treffeille tekstarilla, niin mun pitää selvittää missä se on ja mennä naamatusten sanomaan, että "Ei kiitos. Mutta hyvää jatkoa!"?

#naiset

Okei, eli jos oletetaan, että en tiedä miehestä mitään, mutta hän pyytää mua treffeille tekstarilla, niin ei kiinnosta. En ole lähdössä treffeille random miehen kanssa. Jos taas tuttu mies pyytää ulos tekstarilla, niin olettaen että en oe hänestä kiinnostunut, niin mä myös annan pakit tekstarilla. Mikä tässä on vaikea hahmottaa?

Vierailija
66/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Intuitio perustuu kaikkeen tietoon, minkä aivosi kerää, kun et itse tietoisesti huomaa. Intuitiota ei voi hämätä, vaikka kuinka yrittäisit. Lue aiheesta, niin viisastut. Melko tyhmää niputtaa se huuhaaksi tai liittää naisiin. Kuuluisin aihetta käsittelevä kirja on miehen kirjoittama.

Vierailija
67/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Täti sulkee jo sen pöytäkoneen, kello on paljon ja sinun nukkuma-aikasi meni jo."

Taisi osua tuo tapakasvatus kohta. Tiedäthän, että paljastat paljon itsestäsi ja perheoloistasi, pääsi sisällöstäsi sanattomasti, aina liikkuessasi ihmisten ilmoilla? Eri

Jep, et tietenkään sulje vaan naputtelet siellä toinen toistaan pidempiä ja paskempia jankutuksia. Huoh. 

Vierailija
68/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, hyvää jatkoa on tyypillinen naisten passiivisaggressiivinen Haistvìttu. 

Olipa siinä taas tervepäisen miehen kommentti. Et erota omia tunteitasi toisten tunteista ja sitten projisoit ne peräti koko naissukupuoleen.

Mulle hyvää jatkoa on täysin neutraali toivotus. Miksi minä pahoittaisin mieleni siitä, että joku ei minua halua, kun en ole raiskaaja?

Kuten sun asenteesta näkee, sinusta ei ole pitkä matka raiskaajaan ja naiset sen sinusta huomaavat. Miesten silmissä olet luuseri. Karkotat ihmiset luotasi.

Seksuaalirikolliset on itsetunnoltaan heikkoja, syrjäytyneitä, usein päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä. Vuorovaikutus on heille vaikeaa, koska he eivät ole opetelleet sitä olemalla ihmisten seurassa. Näin miehenä miehelle sanon, että opettele hyvä mies ajoissa asiallinen käytös ihmisten seurassa, ettei sun paloja tartte keräillä junaradalta ja pestä veturin rakenteista. Tunteisiin ei kuole, älä ryve niissä.

M44

Vierailija
69/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat edellä. Minusta olisi outoa jättää vastaamatta. Antaisi kuvan, että ottaa pakit huonosti. Antaisi siis vähän pelottavan kuvan, miettisin, että mitäköhän tästä seuraa vielä.

Asiallinen kiitos, tai ok, hyvää jatkoa olisi minusta paikallaan.

Yyyhyy pelottaa yyyhyyy😭

Pelko on hyödyllinen tunne. Sitä kannattaa kuunnella, niin välttyy mm. kaltaisiltasi. 

Mainitse muutamia asioita joit et pelkää?

En pelkää suurinta osaa ihmisistä, koska he ovat täysijärkisiä. Anteeksi, että intuitioni on tavallista parempi.

YYYHYYY JOKU INTERNETEIS ON ILKIÖ JA TUHMA😩

Vierailija
70/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, hyvää jatkoa on tyypillinen naisten passiivisaggressiivinen Haistvìttu. 

Olipa siinä taas tervepäisen miehen kommentti. Et erota omia tunteitasi toisten tunteista ja sitten projisoit ne peräti koko naissukupuoleen.

Mulle hyvää jatkoa on täysin neutraali toivotus. Miksi minä pahoittaisin mieleni siitä, että joku ei minua halua, kun en ole raiskaaja?

Kuten sun asenteesta näkee, sinusta ei ole pitkä matka raiskaajaan ja naiset sen sinusta huomaavat. Miesten silmissä olet luuseri. Karkotat ihmiset luotasi.

Seksuaalirikolliset on itsetunnoltaan heikkoja, syrjäytyneitä, usein päihde- ja mielenterveysongelmaisia miehiä. Vuorovaikutus on heille vaikeaa, koska he eivät ole opetelleet sitä olemalla ihmisten seurassa. Näin miehenä miehelle sanon, että opettele hyvä mies ajoissa asiallinen käytös ihmisten seurassa, ettei sun paloja tar

Huomenaamulla olet toivottavasti taas nainen. 

Vierailija
71/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvän jatkon toivottaminen miehelle, jolle on antanut pakit, on loukkaavaa."

Vai niin. Minä olen sen verran luolamies, että minulle pitää sanoa jotain oikeasti loukkaavaa, jos on tarkoitus loukata minua.

Et ole koskaan tainnut tuntea mitään ketään naista kohtaan. Olet sen verran luolamies.

Olen tuntenut paljonkin. Kyllä se luolamieheltä onnistuu.

Pisteet sulle, luolamies. Arvostan sitä että koulutat nuorta apinaa. Sulla vaikuttaa olevan arvot kohdallaan ja käytös asiallista. Noilta nulikoilta puuttuu isä.

N

Vierailija
72/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Täh? Yritätkö sanoa, että naisella ei ole oikeutta kieltäytyä treffeistä millä tahansa perusteella? Tottakai on, ihan niinkuin sinullakin. Miestä ei ole pakko tuntea. Toki ihan tuosta yhdestä lauseesta, minkä tuohon kirjoitit, minun intuitioni sanoo, että kaikkien naisten on paras pysyä sinusta kaukana. 

Vierailija
73/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Intuitio perustuu kaikkeen tietoon, minkä aivosi kerää, kun et itse tietoisesti huomaa. Intuitiota ei voi hämätä, vaikka kuinka yrittäisit. Lue aiheesta, niin viisastut. Melko tyhmää niputtaa se huuhaaksi tai liittää naisiin. Kuuluisin aihetta käsittelevä kirja on miehen kirjoittama.

Ja se löytyy sieltä sinun läpikotaisin kuluttamasta Self help- ja Mielenterveys-hyllystä.

Vierailija
74/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saada syyte ja tuomio ahdistelusta. Poika hyvä, mene nukkumaan. Ei sinusta ole aikuisten asioihin.

Vierailija
75/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Täh? Yritätkö sanoa, että naisella ei ole oikeutta kieltäytyä treffeistä millä tahansa perusteella? Tottakai on, ihan niinkuin sinullakin. Miestä ei ole pakko tuntea. Toki ihan tuosta yhdestä lauseesta, minkä tuohon kirjoitit, minun intuitioni sanoo, että kaikkien naisten on paras pysyä sinusta kauk

Minusta on helppo pysyä kaukana sillä en käy koskaan siellä pohjoisessa Suomessa. 

Vierailija
76/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Intuitio perustuu kaikkeen tietoon, minkä aivosi kerää, kun et itse tietoisesti huomaa. Intuitiota ei voi hämätä, vaikka kuinka yrittäisit. Lue aiheesta, niin viisastut. Melko tyhmää niputtaa se huuhaaksi tai liittää naisiin. Kuuluisin aihetta käsit

Suosittelisin sullekin tutustumista mielenterveyteen ja self helpiin. Tai mihin tahansa helpiin, sillä vaikutat olevat aika hukassa. 

Vierailija
77/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Okei, eli jos oletetaan, että en tiedä miehestä mitään, mutta hän pyytää mua treffeille tekstarilla, niin ei kiinnosta. En ole lähdössä treffeille random miehen kanssa. Jos taas tuttu mies pyytää ulos tekstarilla, niin olettaen että en oe hänestä kiinnostunut, niin mä myös annan pakit tekstarilla. Mikä tässä on vaikea hahmottaa?

Tässä kohtaa on hyvä hahmottaa, että tyyppi, jolle vastailet, on enintään kahdensadan sanan sanavaraston omaava hidas tapaus, joten hän ei ymmärrä normaalia puhetta.

Tajusin eilen, että näillä ylilaudan länkyttäjillä on tuo ongelma. Ne puhuu hyvin alkeellista kieltä ja lukee vielä huonommin kuin ymmärtää.

Vaikea ymmärtää, kun oma aktiivinen sanasto on yli 18000 sanaa. Ajattelun kapeus johtuu kielellisestä kapeudesta ja tunne-elämän ongelmat pitkälti samasta asiasta.

Pojat ei tajuu kun pojat on tyhmii.

Vierailija
78/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saada syyte ja tuomio ahdistelusta. Poika hyvä, mene nukkumaan. Ei sinusta ole aikuisten asioihin.

https://www.xzxxtube.com/big-cock/?content=aD6AMj9zq70

Vierailija
79/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä kysy pakkien syitä. Ei sikis, että se korjaisi enää suhdetta pakin antajaan, vaan siksi, että voi korjata tyyliään seuraavien kanssa.

Ei ole. Naisilla voi olla mitä vain syitä, eikä ne kuulu sinulle. Ja naiset ovat yksilöitä. Minä annan pakit, jos olet lihaksikas urheiluhullu, etkä lue kirjoja, ja joku toinen haluaa sinut juuri sen takia. Ylipäätään pakkien jälkeen vain lyhyt hyvän jatkon toivotus, ja sitten toinen jätetään rauhaan. Syyn kysyminen on ahdistavaa jankutusta. 

Vierailija
80/99 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

#naiset

Intuitio perustuu kaikkeen tietoon, minkä aivosi kerää, kun et itse tietoisesti huomaa. Intuitiota ei voi hämätä, vaikka kuinka yrittäisit. Lue aiheesta, niin viisastut. Melko tyhmää niputtaa se huuha

hyvä sentään että tunnustit olevasi sekopäinen akka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan