Mitkä tekijät tavallisesti vaikuttavat suomalaisten parisuhteiden päättymiseen?
Mitkä tekijät ovat olennaisessa osassa eron syntymisessä?
Kommentit (49)
Suomessa pärjää hyvin myös sinkkuna, joten jos parisuhde ei ole mielettömän hyvä, niin silloin erotaan herkästi.
Naisten älytön käytös joka elämän tasolla sekä feministien naisiin istuttama miesviha.
En tiedä. Minulle riitti tieto niistä toisista naisista.
Empatiakyvyttömät himokkaat sinkkunaiset.
Alkoholi. Väkivalta. Ja miesten teini fantasiat.
Maisa Torppa on noin 68%:ssa eroista jollain tavalla osallisena.
Ymmärtääkseni suhteellisen moni eroaa pikkulapsiaikana. Syynä lienee väsymys ja siitä seuraavat riidat sekä varmaan myös epätasapuolisuuden ja hylkäämisen tunne, jos toinen jättää suurimman työn toiselle.
Miehet on herkempiä kuin naiset. Naisten kannattaa alkaa lesboiksi.
Kypsymättömyys. Lapsien suhde ei toimi koska lapset ei vielä osaa katsoa asioita moniulotteisesti eli jostain muusta vinkkelistä kuin minä minä vinkkelistä. Puhun siis ihan 18++ ikäisistä en varsinaisista lapsista, heille se on normaalia mutta näille 18++ ikäsille se on jtn muuta mitä en jaksa lähtee perkamaan. Ikä on vaan numero, moni 60 vuotiaistakin on vielä henkisesti 15v lapsi eikä kykene ajattelemaan itse, varsinkin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi. Väkivalta. Ja miesten teini fantasiat.
Yhdys sanat.
Vierailija kirjoitti:
Musta mies.
Rintamakarkuri?
LouLou kirjoitti:
Suomessa pärjää hyvin myös sinkkuna, joten jos parisuhde ei ole mielettömän hyvä, niin silloin erotaan herkästi.
Aniharva vaatii "mielettömän hyvää". Mutta kyllä sen parisuhteen tulee nostaa elämänlaatua eikä laskea sitä.
Kommunikaation puute. Vaikeat asiat lakaistaan maton alle, ja toivotaan niiden häviävän ilman että asioista tarvitsee ikinä puhua.
Eronneet kaverit on sanoneet, että mies oli kuin yksi lapsista, passattava ja itsekäs, ei kantanut vastuuta mistään. Parempi heittää ukko pihalle ja olla ilman.
Epävakaat eroilevat useasti heppoisin perustein. Kääntävät syyttävän sormen aina itsestä poispäin.
Alkoholi