Joel Harkimo haluaa koti-isäksi
Kommentit (63)
Siis onko se Joel nyt sillä paljon mainostetulla yksinpurjehduksella, joka kestää melkein vuoden? Vai onko tämä joku harjoitusjuttu vaan?
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimon ei tarvitse tehdä töitä elääkseen, isä maksaa ja voi ihan hyvin jäädä koti isäksi.
Kotisetä olisi vielä helpompi pesti, kuin koti isä. Haluaisin kotisedäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti vaihtuu, ei siitä pitkä aika ollut, kun halusi yksin maailman ympäri purjehdukselle. Aikamoinen tuuliviiri.
Haluaa eka tehdä sen purjehdusreissun ja sitten lapsia.
Jannilla alkaa olla jo ikää ja sanoi vasta, että lapset ei vielä ajankohtaisia. Kauanhan ajatteli olevan aikaa?
Mitäpä se muille kuuluu? Jokainen huolehtii vaan omista lisääntymisistään ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa pelkään, että koti-isyys Hussin kanssa ei toteudu. Hussi ei ole äitityyppiä edes sen vertaa, että haluaisi raskautua, vaikka Joel hoitaisi sitten äidin virkaa. Hussi täyttää jo syksyllä 34 vuotta. Paras lisääntymisikä on jo auttanatta ohi. Hedelmällisyys romahtaa 35-vuotiaana naisilla. Joillakin jo tietenkin aiemmin. Janni ei sovellu imettämiseenkään.
Pitäiskö sinun hommata oma elämä? 😂 Ei kenenkään lapsiasiat ja imetykset kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se Joel nyt sillä paljon mainostetulla yksinpurjehduksella, joka kestää melkein vuoden? Vai onko tämä joku harjoitusjuttu vaan?
Tämä on harjoituspurjehdus vain.
Vierailija kirjoitti:
Hän lähtee maailmanympäripurjrhdukselle v.2026 ja paluu on loppuvuodesta 2027.
Hauluaa ensin katsoa että onko hänessä miestä perheenperustamiseen kun ottaa miehestä mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että Atlannin ylitys on nyt Onhan se jo aikamoinen juttu yksin! Kauanko kestänee?
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on järkyttävä kermaperse, ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan, voi vain harrastella elämää. En kunnioita tuollaista vätystä.
Kateellinen sinä olet. Tekisitkö itse töitä, jos olisi pakko? Muotoilen asian niin, että minä säälin niitä ihmisiä jotka luulevat työn olevan jonkinlainen itseisarvo. Elämässä on muutakin. Paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että Atlannin ylitys on nyt Onhan se jo aikamoinen juttu yksin! Kauanko kestänee?
Lehtijutun mukaan n. 35 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel Harkimo on järkyttävä kermaperse, ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan, voi vain harrastella elämää. En kunnioita tuollaista vätystä.
Kateellinen sinä olet. Tekisitkö itse töitä, jos olisi pakko? Muotoilen asian niin, että minä säälin niitä ihmisiä jotka luulevat työn olevan jonkinlainen itseisarvo. Elämässä on muutakin. Paljon muuta.
On paljon ihmisiä, jotka tekevät työtä,vaikkei olisi pakko. Itse mukaan lukien. Jos olisin ihmistyyppiä, että saisin päiviini järkevän rytmin ja todella nauttisin joutenolosta, tekisin mielekkäitä asioita ja olisin aktiivinen, niin ilman muuta jäisin kotiin. Kuulun siihen ihmisryhmään, joka ei kävisi päiväkausiin ulkona, kulkisi kotona tukka pystyssä pieruvetkkareissa tai peräti yöasussa. Se ei ole minusta mielekästä elämää. Voi käydä varakkaallekin niin. Useat meistä tarvitsevat mielekästä sisältöä elämäänsä.
Hienoa,että uskaltavat toteuttaa unelmiaan. Tietenkin Jolle auttaa Harkimo rahat.
En ihmettele. Joelilla on munaa toteuttaa tuokin suunnitelma. Joel on kova jätkä. Hyvin harva täällä länkyttävistä edes ymmärtää sen.
Minä oletin virheellisesti, että Joel on pullamossolla ruokittu seurapiirihiutale, mutta ei olekaan. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa,että uskaltavat toteuttaa unelmiaan. Tietenkin Jolle auttaa Harkimo rahat.
Ei ole mitään Harkimo rahoja. Hjalliksen isä oli suht pienituloinen kuvaaja. Rahat on Hjalliksen äidiltä, joka kuoli viime vuonna. Doris Hackmanin perintö jaettiin vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä, jotka tekevät työtä,vaikkei olisi pakko. Itse mukaan lukien. Jos olisin ihmistyyppiä, että saisin päiviini järkevän rytmin ja todella nauttisin joutenolosta, tekisin mielekkäitä asioita ja olisin aktiivinen, niin ilman muuta jäisin kotiin. Kuulun siihen ihmisryhmään, joka ei kävisi päiväkausiin ulkona, kulkisi kotona tukka pystyssä pieruvetkkareissa tai peräti yöasussa. Se ei ole minusta mielekästä elämää. Voi käydä v
Jos tarpeeksi varakas ja esimerkiksi lapsia, elämäänsä voi käyttää paljon mielekkäämmin kuin töissä, joka usein nielee kaiken ajan. Eri asia, jos tekemänsä tunnit saa vaalita ja työ on tosi mielekästä. Mutta aika paljon elämässä on mielekästä tekemistä myös ilman työtä. Jos ei tee työtä, ei tarkoita, että ihminen vain on.. ja vielä pieruverkkareissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisonsa jo paksuna?
Ei kerkee. Toinen purjehtii ja toinen ajaa rallia.
Ja ikääkin jo on: Jolle 35 ja vaimo täyttää 34 syksyllä.
Missä välissä ne lapset hankkii.. Eihän taida olla samaan aikaan paljon kotona.
Joel vaikuttaa kivalta ja perhekeskeiseltä. Semmoinen viikinki. Janni on liian mitätön ja tunnekylmä nainen hänelle. Ei ole perhekeskeinen ollenkaan.
Aika löytää siis nuorempi ja lapsia haluava nainen.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin järkkyä kun näyttää siltä että Joel on koko aikuisikänsä haparoinut jokaista vaihtoehtoa kohtaan mitä hänen isänsä on tehnyt, mutta epäonnistunut jokaisessa.
1) ei ole päässyt politiikkaan itse sisälle vaikka on yrittänyt
2) ei päässyt hankenille opiskelemaan vaikka haki (vai oliko niin että opiskeli siellä avoimessa jtn kursseja mutta ei todellakaan ole valmistunut)
3) yrittää nyt purjehtijaksi ryhtyä mutta Iholla sarjassa joka välissä toi esille kuinka pelottaa
Ööö kysymys herää: eikö hänellä ole mitään omia haaveita ja omaa identiteettiä isästään irrallisena? Hän väkisin yrittää tehdä asioita jotka eivät ole aidosti hänelle toimivia.
Pelottaa että hänen yksi purjehdus päättyy vaaratilanteeseen kun hänestä vaan huokuu ettei hän ole siihen valmis
4) osti Jokerit.
En mollaa, mutta kaikki unelmat on samoja mitä isä jo tehnyt.
Onhan tuo vaarallinen kilpailu ja harva tullut maaliin asti, suurin osa keskeyttää.
.Eipä se hänen vikansa ole, että on rikkaaseen perheeseen syntynyt.
Mitähän itse tekisit, jos ei olisi huolta huomisesta vaan voisit tehdä mitä huvittaa?