Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle koskaan käynyt niin että olet mieltänyt jonkun vähävaraiseksi mutta sitten yhtäkkiä tajunnutkin että onkin rahaa?

Vierailija
21.02.2025 |

Jostain tietystä kommentista tms? Miten tapahtui?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ja monin tavoin

Vierailija
2/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassat aina tuijottaa suu auki, kun ostan Kokkikartanon eineksiä. Ristiriidassa olemuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi mun kaveri. Pukeutuu homssuisesti ja köyhästi, puheet on usein vähän junttimaisia. Hän on tosiaan kotoisin köyhistä ja huonoista oloista. Mutta rahaa sillä on, kun on eronnut miehestään joka oli varakas eikä ollut avioehtoa. Olin kokonaan unohtanut tuon, kunnes hiljattain osti tuosta vaan asunnon Helsingin kantakaupungista kalliilta alueelta. 

Vierailija
4/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi verokoneen listoilla oleva kollega pukeutuu todella nuhjuisesti markettivaatteisiin, syö omia eväitä ja kulkee julkisilla. Lomatekemisistä kävi sitten ilmi, että onkin melkoinen raharössi.

Vierailija
5/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kyllä köyhän erottaa rikkaasta monin tavoin.

T: Tuntematon 

Vierailija
6/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua varmaan luullaan työttömäksi juopoksi vaikka olen oikeasti työelämässä ja syönyt ja juonut väsymiseen asti kalleinta mitä tästä maasta löytyy.

Vierailija
7/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon ja rahaa ei ole :(

Vierailija
8/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta mä olen varmaan itse sellainen. Mä olen tosiaan ollut lähes 50 v:ksi asti elämässäni aika köyhä, joten tyyli, elkeet jne on köyhän. Mutta vanhempien kuoltua tuli melkoinen perintö, joten nyt olisi rahaa. En vaan oikein tiedä mitä sillä tehdä, kun ei mua kiinnosta mikään mitä rahalla saa. Uuden sähköauton sentään ostin. Mutta esim. matkat ei kiinnosta, mitkään luksustuotteet tai vaatteet ei kiinnosta, isompi kämppä ei kiinnosta (lisää vaan turhia neliöitä siivottavaksi).

Vierailija
9/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee ulkonäön perusteella niin koomisen nopeita ja jyrkkiä johtopäätöksiä. Ei sille voi mitään.

Vierailija
10/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyään näytät vähänkin boheemilta keski-ikäisenä miehenä, niin ne ennakkoluulot ovat massiivisia.

Kun muutat uuteen asuntoon, niin kaikki ovat yllättyneitä että eikö sullä ravaakaan narkit ovella! :)

Itse olen täysin velaton ja jonkin verran rahaa on, mutta näytän Irwin Goodmanilta. Se hämää monia.

Vierailija
11/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassat aina tuijottaa suu auki, kun ostan Kokkikartanon eineksiä. Ristiriidassa olemuksen kanssa.

Onko tämä trolli? Kokkikartanon keitot maksavat noin 2,55-3 euroa. Pultsari joka kerää jokusen 1,5l pullon saa sen ostettua.

Vierailija
12/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä trolli? Kokkikartanon keitot maksavat noin 2,55-3 euroa. Pultsari joka kerää jokusen 1,5l pullon saa sen ostettua.

Trolloloo.

Vierailija
13/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaimoni joka kerta kun ollaan ulkona, mutta ei mua haittaa. Hän näyttää omien sanojensa mukaan kodittomalta. Painoa on ylimääräistä.

Totuus on, että asutaan hänen perityssä omakotitalossa sijainnilla, jossa sen arvo on yli 600k. Hän on perinyt myös osakkeita ja käteistä kuusinumeroisen summan.

Itse pukeudun siististi mutta minulla on omaisuutta n. 20k edestä.

Ja ei menty siksi naimisiin, minulla ei ollut mitään tietoa noista asioista kun tavattiin eivätkä ne kiinnostaneet.

Vierailija
14/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokauppiaana niin käy harva se päivä. Ehdotan takapihalta jotain romuttamolle menevää ja saan kuulla sitten haukkumista kuinka ollaan äidin autolla matkassa ja haist#a sinä äijä pas#a. 

Vierailija
15/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juteltiin naapurin kanssa lomasuunnitelmista. Kauhistelin kun naapurin yrittäjämies pystyy pitämään vain kaksiviikkoa lomaa kesällä. Naapuri tiesi että olen työttömänä kotona ja sanoin että mies oli lomautettu eli meillä olisi todella paljon lomaa tänä kesänä. Naapuri järkyttyi ja kysyi miten me selvitään taloudellisesti. Minä hämmennyin siitä kysymyksestä mutta takeltelin että asiaa on tiedetty odottaa eli on säästetty sitä varten. 

no joo olihan meillä uusi iso omakotitalo silloin (velaton mutta naapuri ei tiennyt). Auto oli vanha romu ja kaikki pukeudutaan markettivaatteisiin ym. Eli varmaan saattoi vaikuttaa että ollaan tosi lujilla. No ei oltu mutta meitä ei vaan kiinnosta pätkääkään sijoittaa vaatteisiin ja kalliisiin autoihin. Me sijoitettiin osakkeisiin joilla tehtiin rahaa ihan kivasti. Mutta ei se näkynyt muille.

Vierailija
16/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on karmea tauti.

Vierailija
17/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eräs eksäni kulki resuisissa vaatteissa, syötti minulle pelkkiä tähteitä ja asui kaupungin vuokratalossa. Kehui itseään köyhäksi kommunistiksi. Samaan aikaan hänen henkilökohtainen varallisuutensa oli kuusi miljoonaa euroa.

Vierailija
18/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eräs eksäni kulki resuisissa vaatteissa, syötti minulle pelkkiä tähteitä ja asui kaupungin vuokratalossa. Kehui itseään köyhäksi kommunistiksi. Samaan aikaan hänen henkilökohtainen varallisuutensa oli kuusi miljoonaa euroa.

Because you are worth it. 

Vierailija
19/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät niin pultsarilta, että luulevat sinun ostavan korkeintaan purkkihernekeittoa?

Vierailija
20/50 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on onko jollain rahaa vai ei. Eihän se kuulu sulle pennin vertaa!