Ymmärtääkö monet naiset, että monet miehet eivät enää uskalla pyytää naisia treffeille?
Ymmärtääkö monet naiset, että monet miehet eivät enää uskalla pyytää naisia treffeille?
Joten naiset tehkää te aloite, koska monia miehiä pelottaa jos nainen ei tykkääkään ja saa huonon ahdistelijan maineen
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ahdistella, niin ei saa ahdistelijan mainetta.
Ei se kyllä näin mene. Minua on syytetty ahdistelijaksi, vaikka en ole edes puhunut kyseiselle henkilölle. Olin kuulemma joskus katsonut väärällä tavalla.
Mitä minä tekisin niin aralla miehellä? En mitään.
Vierailija kirjoitti:
Monta aloitusta tästä pitää tehdä?
montako on vielä näkyvissä moderaattorin jäljiltä?
Voi, pyytäkää ihmeessä treffeille. Nettideitit ei innosta ja olen naisena sen verran perinteinen, etten tee aloitetta. Olisi ihanaa päästä kunnon treffeille. En mä ainakaan siitä mieltä pahoittaisi, jos uskaltaisitte lähestyä. Annan nätit pakit, jos ei kiinnosta.
Aina voi pyytää. Oma vika jos ei uskalla. Minua ovat yleensä naiset pyytäneet treffeille joten ongelma on varmaankin miehillä jotka eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Jos on tummahipiäinen ei ole ahdistelua olemassakaan ja pillun antaminen on voimaannuttavaa ja pihtaaminen r asisimia.
Ei naisia kunnon miehet kiinnosta. Muuten ei olisi yksinäisiä suomalaisia miehiä eikä yh-naisia niin paljon, eikä seksiturismia.
Miehen suurin pelko on saada pakit. Nainen pelkää tulevansa raiskatuksi tai tapetuksi, jos lähtee treffeille. Seksissä mies voi napata kortsun pois kesken kaiken. Pakit saadessaan mies käy monesti aggressiiviseksi tai ainakin huutaa ja haukkuu huoraksi. Niin että ei, en tee aloitetta.