Le Ankka! Onpas hauska nimi kuppilalla!
Ainakin minusta. Vaikka päivän juttu onkin vähän ikävä tuosta varausmaksusta, niin sinänsä ymmärrettävää pikkuravintolalle.
Mutta muuten menu näytti varsin houkuttelevalta. Ei halpa, mutta eipä tuo ole kalleimmastakaan päästä.
Kiva nimi kuitenkin! Sympaattinen.
Kommentit (40)
Ankan kokki Lääveri on kertonut monessa paikassa ettei käytä kuin suomalaista raaka-ainetta ja ankkaa ei saa kuin ajoittain. Siksi siellä ei kai ole ankkaa kuin ajoittain kun sitä ei saa. Eikös se ole hienoa, että joku haluaa työllistää suomalaista maanviljelijää eikä kiinalaista.
Me käytiin Vantaalla syömässä ravintolassa kunnon pihvit. Ravintolan nimi on LE POSSU. 😂
Varaan 8 hengen pöydän ja minulta vaaditaan luottokortin tietoja. Joudun maksamaan kaikista sen varausmaksun. Tulee kalliiksi. En menisi kyseiseen paikkaan.
Tajuaakohan porukka ollenkaan mitä tässä sekopäisessä maailmantilanteessa tarkoittaa se, ettei kohta ole suomalaista maanviljelystä ollenkaan? Yksi Ankka ei sitä muuta valitettavasti
Miten sitten voisit syödä ravintolassa? Jos varausmaksu on alle 50 e ja se vähennetään laskustasi, jos ei sitä kestä on mentävä Mäkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Varaan 8 hengen pöydän ja minulta vaaditaan luottokortin tietoja. Joudun maksamaan kaikista sen varausmaksun. Tulee kalliiksi. En menisi kyseiseen paikkaan.
Heh, millä ihmeen rahalla sitten maksat sen loppulaskuun jos jo varausmaksu tekee tiukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipas hassunhauska pikku boostaus-aloitus ravintoloitsija Sarilta!
Hän ihmetteli iltiksessä miksi heille tehdään kiusaa.
Kannattaisi miettiä, miten on kohdellut muita ihmisiä.
Onko tällaisesta jotain tietoakin, että on kohdellut muita huonosti?
Koronatukien aikaan oli paljon juttua. Valitettavasti tiedän näitä myös itse seuranneena :(
Sama. Sari mm. härskisti kopioi toisten juttuja Huono Äiti -brändinsä alla.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeita yrittäjiä. Avasivat juuri siihen Punkaharjun hotelliin Ravintola Metsän, vaikka hotellikiinteistön kuviot taitavat olla melkoisen sekavat?
Menut näyttvät hyviltä, mutta ehkä liiankin hyviltä Punkaharjulle?
Hinnat oli jätetty pois.
Varmaankin kaikki maksaa kuitenkin jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa. En varmasti mene asiakkaaksi.
Muuten olit menossa, mutta peruutit pöytävarauksen vauvaa luettuasi?
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi se tulee jos menet tuollaisen seurueen kanssa ravintolaan syömäänkin.
Muuten ehkä tuskin varaisit noin monelle sopivaa pöytää ravintolasta.
Kyllä hauska nimi ravintolalla, muihin asioihin en ota kantaa, yrittäjän oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sivistymätön toope on keksinyt nimen kirjoitusvirheellä?
MIkäs kirjoitusvirhe tuossa on. Se on ravintolan NIMI.
Ei sen tarvitse tarkoittaa muuta kuin olla nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, millä ihmeen rahalla sitten maksat sen loppulaskuun jos jo varausmaksu tekee tiukkaa?
Ei kait pöydän varaaja maksa kaikkien syömisiä. Varausmaksu on per henkilö eli noin 400 euroa. Tosin en tuollaiseen suostuisi ja on mulla säästöt 33 tonttua niin silti en menisi tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ihmetteli iltiksessä miksi heille tehdään kiusaa.
Kannattaisi miettiä, miten on kohdellut muita ihmisiä.
Onko tällaisesta jotain tietoakin, että on kohdellut muita huonosti?
Koronatukien aikaan oli paljon juttua. Valitettavasti tiedän näitä myös itse seuranneena :(
Sama. Sari mm. härskisti kopioi toisten juttuja Huono Äiti -brändinsä alla.
Aika kova väite ammattijournalistia kohtaan. Toivottavasti pystyt todentamaan väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka mun säästöillä 33 000. Riittääkö se? En menisi vaikka rahaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait pöydän varaaja maksa kaikkien syömisiä. Varausmaksu on per henkilö eli noin 400 euroa. Tosin en tuollaiseen suostuisi ja on mulla säästöt 33 tonttua niin silti en menisi tuonne.
Seurueesta jokainen varaa paikkansa?
Vai lykkääkö ravintola hyvitystä suoritettaessaan ravintolalaskusta muiden seitsemän varausmaksun takaisin varaajan tilille muiden maksaessa itse ruokansa erikseen.
Kenen kuuluu varausmaksut tehdä tuollaisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurueesta jokainen varaa paikkansa?
Vai lykkääkö ravintola hyvitystä suoritettaessaan ravintolalaskusta muiden seitsemän varausmaksun takaisin varaajan tilille muiden maksaessa itse ruokansa erikseen.
Kenen kuuluu varausmaksut tehdä tuollaisessa tilanteessa?
Varmaan Michelin-tason ravintola pystyy klaaraamaan tuon tilanteen parhain päin kun siellä ei ole automaattikassaa kuten Mäkkärissä vai mitä
Etkös ole jo oppinut? Tää ei ole mikään mukava maa eikä mukava palsta.
Täällä pitää olla ilkeä selvitäkseen.