Vanhentaako lyhyet hiukset ulkonäköä?
Mulla on nyt ylipitkä hippitukka ja mietin sen lyhentämistä hartiamittaan, mutta tuleeko siitä heti tätityyli?
Kommentit (39)
Minulla vanhensi ja kun leikasin korvien korkeudelle nuorenin vuosilla.
Jos hiukset roikkuu ja kasvojen piirteet alkaa roikkua, niin kaikki roikkuva vanhentaa. Lyhyet nuorentaa.
Ei vanhenna, päinvastoin oikean malliseksi leikattuna nuorentaa. Pitkä roikkuva tukka molemminpuolin päätä on aika karsea suurimmalla osalla yli kolmekymppisiä. Naama alkaa roikkumaan tukan mukana.
Menen itse taas kesäkuun alussa leikkauttamaan tukkani hyvään malliin. Tiedän että nuorrun noin 5-10 vuotta. Miksei aikaisemmin, johtuu hölmöstä projektista johon ryhdyin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka vanhentaa, se valuttaa kasvoja alaspäin. Lyhyet hiukset nostavat ilmettä ja antavat valoisuutta kasvoille, korostavat silmiä, poskipäitä.
Olet siis nainen. Mikäs siinä, miehet (minä myös) eivät kumminkaan arvosta lyhyeksi leikattuja hiuksia.
Paitsi korkeintaan teini-ikäisillä.
Toisaalta kyllä lyhyistäkin hiuksista saa ihan kivat jos haluaa käydä vähintään kerran kuussa kampaajalla ja muutenkin käyttää aikaa meikkaamiseen.
Sekin karkottaa miehiä koska indikoi kalliita tapoja muutenkin.
Hartiamitta on ihan OK, pitkähkönä.
Mutta älä värjäile.
Mulla vanhentaa kun harmaat näkyvät niin selvästi sivuilla ja hiuslaatu on muutenkin hauras. Lyhyempi tukka poistaa liiat harmaat ja tukkaan tulee jämäkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka vanhentaa, se valuttaa kasvoja alaspäin. Lyhyet hiukset nostavat ilmettä ja antavat valoisuutta kasvoille, korostavat silmiä, poskipäitä.
Olet siis nainen. Mikäs siinä, miehet (minä myös) eivät kumminkaan arvosta lyhyeksi leikattuja hiuksia.
Paitsi korkeintaan teini-ikäisillä.
Toisaalta kyllä lyhyistäkin hiuksista saa ihan kivat jos haluaa käydä vähintään kerran kuussa kampaajalla ja muutenkin käyttää aikaa meikkaamiseen.
Sekin karkottaa miehiä koska indikoi kalliita tapoja muutenkin.
Eikö naisilla ole mitään muuta osaa tässä maailmassa kuin miellyttää miehiä?
No se vähän riippuu ihmisestä!
Esim. Katja Ståhl on paljon nätimpi pitkässä tukassa.
Itselläni oli aiemmin sellainen tiukka polkkatukka (olen vasta nyt oivaltanut, että se oli sellainen täti tiukkispolkkis). Nyt hiukset ovat olkapäille. Näytän mielestäni kauniimmalta. Ja ikää on 53-v. Jopa tyttäreni sanoi (23-v), että älä enää leikkaa lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
No se vähän riippuu ihmisestä!
Esim. Katja Ståhl on paljon nätimpi pitkässä tukassa.
Itselläni oli aiemmin sellainen tiukka polkkatukka (olen vasta nyt oivaltanut, että se oli sellainen täti tiukkispolkkis). Nyt hiukset ovat olkapäille. Näytän mielestäni kauniimmalta. Ja ikää on 53-v. Jopa tyttäreni sanoi (23-v), että älä enää leikkaa lyhyeksi.
Minusta taas olkapäämitta on jo lyhyt :D
Ap
Kauniit hyvin hoidetut hiukset vanhentaa ja sänki nuorentaa.
Miehet tykkäävät, että naisilla on pitkät hiukset.
Sen takia räväkän rempseät feministit ja muut voimaantuneet ajavat hiuksensa siiliksi ja vieläpä uskottelevat muille naisille, että heidänkin pitäisi leikata pitkät hiukset lyhyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vanhensi ja kun leikasin korvien korkeudelle nuorenin vuosilla.
Sanoi kuka? Kampaajako?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vanhentaa, mutta ei tuommoinen olkapäille ulottuva vielä. Jos leikkaisit miestukan, niin se vanhentaa.
Minulla on neljän millin sänki. Ihan sama vanhentaako se sinun mielestäsi vai ei. En kysynyt sinulta. Pahin on perusmummotukka. N65
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät, että naisilla on pitkät hiukset.
Sen takia räväkän rempseät feministit ja muut voimaantuneet ajavat hiuksensa siiliksi ja vieläpä uskottelevat muille naisille, että heidänkin pitäisi leikata pitkät hiukset lyhyiksi.
Minä en. Olen mies ja minulla on millin sänki. Mielelläni katson naisia, joilla on myös sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentaa. Ajoin tukkani millin sängeksi, vanhenin 20 vuotta.
Oletko mies vai nainen?
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tuuhea tukka muotia.
Niin on, jos on vielä hiuksia päässä!