Mitä aasialaista ruokaa olet itse tehnyt/ostanut/tilannut ravintolasta?
Kommentit (10)
Butter chikeniä ja egg fried riceä. Sekä noin 1257:mää muuta.
Teen aika usein chicken tikka masalaa tai palak paneerta. Yhtä usein teen erilaisia wokkeja kanalla, noodeleilla ja kasviksilla, mutta ei niille mitään nimeä ole. Thai-ruoasta joskus teen red curryä.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tein vindaloota, oikeaoppisesti marinoiden lihat unaviinietikassa
Goa, tuo punaviineistään tunnettu intialaispläntti.
Vierailija kirjoitti:
Teen aika usein chicken tikka masalaa tai palak paneerta. Yhtä usein teen erilaisia wokkeja kanalla, noodeleilla ja kasviksilla, mutta ei niille mitään nimeä ole. Thai-ruoasta joskus teen red curryä.
Joo, fried ricea teen myös joskus.
Siis tehnyt, ostanut JA tilannut?
Mistähän mä aloittaisin...
Butter chicken on yksi mitä tulee säännöllisesti tehtyä.
Thaimaalaisesta olen usein hakenut punaista ja vihreää currya, yritin itsekin tehdä useamman kerran mutta ei vaan maut mene ikinä kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalaisesta olen usein hakenut punaista ja vihreää currya, yritin itsekin tehdä useamman kerran mutta ei vaan maut mene ikinä kohdalleen.
Oletko kokeillut tätä? Thai-siivoojani käytti tätä, lisäsi kookosmaitoa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut tätä? Thai-siivoojani käytti tätä, lisäsi kookosmaitoa vain.
Vielä linkki https://aasianmakuja.fi/product/103/red-curry-paste-400g?gQT=1
Mamanuudelia creamy shrimp, lisään kookosmaitoa, ananasta, wokkivihanneksia ja valkosipulia. Voisi laittaa myös marinoitua tofua tai katkarapuja.
Viime viikolla tein vindaloota, oikeaoppisesti marinoiden lihat unaviinietikassa