Irtisanoutuminen työpaikasta.
Oon tunnollinen ja teen työni, mutta se loputon kiusantekeminen ja savustaminen vie kaiken jaksamisen.
Kommentit (14)
Hanki ensin uusi työ tai ainakin aloita prosessi.Ota vaikka saikkua ensin jos tilanne on paha.
Olet luultavasti huonoin. Älä luule itsestäsi liikoja.
Mun mielestä olisi hyvä jos kerran irtisanomista helpotetaan, myös irtisanoutuminen tehtäisiin helpommaksi ja ylipäätään mahdolliseksi pienituloisille. Moni voi huonosti työpaikallaan, mutta ei voi irtisanoutua tyhjän päälle taloudellisista syistä. Kun ihminen voi tarpeeksi pitkään huonosti hän sairastuu ja ei ehkä ikinä palaa työelämään.
Tiedän tunteen. Mikään ei ole joillekin hyvä.
Ilmeisesti ap on Pieksämäellä tai hoitoalalla. Irtisanoutuminen on ainoa vaihtoehto. Ehkä se uusi työpaikka katsottava ensin, jos vain on mahdollista.
Ei kannata pilata elämäänsä huonossa paikassa. Ilman uutta paikkaa en uskaltaisi häipyä.
Ihan normaalia, että ihmiset vaihtavat työpaikkaa ja tai myöskin koko ammattialaa ja tai irtisanoutuvat. Itsekin olen miljoona kertaa suoraan lennosta vaihtanut työnantajasta toiseen ja työpaikasta toiseen, irtisanoutunut tai koeaikapurkanut päivän jopa tunnin varoajalla ja kieltäytynyt useampaan kertaan jatkosta.
Sen sijaan ei todellakaan normaalia ole itkeä edellisten työntekijöiden perään nettipalstoilla vuosikymmeniä päivästä päivään.
Toiset pärjää ja toiset ei. Sori siitä.
tj
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet tunnollinen. Luulet vain ja teet työsi huonosti. Tervemenoa.
Tuskin olet kovin fiksu. Ei kannata kommentoida mitään. Tervemenoa.
Paras oli erään työnantajan asiakasyrityksen vastaava edustaja, joka haukku, sätti, pompotteli minua päivästä päivään, sitten kun työpäivän päätteeksi sanoin, että se on ny moro nääs, huomenna en enää tule, niin hah hah haa, voi että sen ihmisen naamaa, alkoi oilkein kehumaan minua maasta taivaiseen ja suunnillee ryömi edessäni ja aneli, että olisin jäänyt heille töihin.
Hanki ensin uusi työpaikka. Sitä odotellessa tee selvää nykyisestä paikastasi paljastamalla siitä totuuden.
Tuskin olet tunnollinen. Luulet vain ja teet työsi huonosti. Tervemenoa.