Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: oletko koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa jolla ei olekkaan seisonut?

Vierailija
20.02.2025 |

Onko nainen ollut tilannetta että olet mennyt miehen kanssa sänkyyn mutta miehellä ei yrityksistä huolimatta ole seisonut?

Olitko pettynyt tästä miehelle vai lohdutitko?

Mitä sanoit tilanteen jälkeen?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa saa oikeasti vähän varoa, ettei päädy sänkyyn asti sellaisen kanssa joka inhoaa ulkonäköäsi. Toki läheskään kaikki miehet eivät ole tällaisia mutta minulle on ollut pitkän suhteen jälkeen aivan valtava shokki, että miehet lähestyy nimenomaan seksin toivossa heille vastenmielisiä naisia?? :0 

Olen itse siis, noh, en mikään kaunotar mutta ei se ole pitkässä suhteessa ollut ongelma. Eli olen joidenkin miesten tyyppiä ja tykkäävät kuin hullu puurosta, toiset taas eivät tietenkään pidä. Mutta ollut kyllä järkytys että miehet joskus lähestyivät seuraa etsiessäni minua ajatuksella että he olisivat ikäänkuin minua tasokkaampia ja näin ollen minulta saisi helposti.

Ei ketään voi syyttää että jos ei kiihotu, en itse esimerkiksi voisi olla laihan tai treenaamattoman miehen kanssa vaikka muuten synkkaisi miten, mutta en sitten kyllä heille anna turhaa toivoakaan. Enkä millekään "Noh, katsotaan nyt oisko tä

Rumapainoisilla naisilla on käytössään valtava valikoima kureliivejä  ym kure-asusteita läskien piilottamista varten.

Vierailija
62/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumapainoisilla naisilla on käytössään valtava valikoima kureliivejä ym kure-asusteita läskien piilottamista varten."

Tiedätkö kun läskejä ei voi piilottaa. Vaikka sä laittaisit minkä korsetin, niin kyllä ihmisestä silti näkee, että onko kyseessä normaalipainoinen, hoikka tai urheilullinen ihminen. Sen näkee ihan vaikka jaloista, käsivarsista, jopa kaulasta ja kasvoista. Täytyy katsoa kokonaisuutta eikä vain niitä osia mitä voi vähän asusteilla litistellä. Ylipäätään elämäntavat näkyy ihmisestä, eikä näitä millään korsetilla paikata. 

Muutenkin varmin tapa olla joutumatta sänkyyn ihmisen kanssa jota ei pidä viehättävänä on _tutustua_ siihen ihmiseen. Edellä mainittu uimahallitreffi on oikein hyvä, siinäpä samalla paljastuu myös ne miesten kovasti inhoamat raskausarvetkin! Niitä kun voi olla vaikka rasvaa ei olisi kehossa yhtään ylimääräistä ja kroppa treenattu huippukuntoon. Kesähelteet on hyvä ajankohta tutustua naiseen, koska kukaan ei helteillä ahtaudu mihinkään "kurevaatteisiin".

Kas, siinä sulle muutama tipsi tulevaisuutta ajatellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että on käynyt noin monesti, varsinkin ekoilla kerroilla jonkun kanssa. Alkoi kun exä jätti törkeällä tavalla, yksin olin sen jälkeen noin 1,5v ennen kun vastaan tuli nainen joka halusi seksiä mun kanssa. Siinä vaiheessa henkiset paineet olivat sfääreissä, ja tästä syystä ei noussut - en vaan pystynyt rentoutumaan ja keskittymään oleelliseen. toisella kerralla saman naisen kanssa kävi samalla tavalla, ja siinä vaiheessa kyseinen nainen haukkui maan rakoon. Ongelma paheni.

Kävin jossain vaiheessa hakemassa erektiolääkkeitä, ja sillä ongelma ratkesi, paitsi etten pystynyt laukeamaan pillereillä

-> naisille tuli paha mieli. 

Nykyään en tarvitse pillereitä, mutta laukeaminen uuden kanssa on 50/50 ja on myös 50/50 lerpahtaako joten olen kertonut etukäteen etten välttämättä pysty tulemaan, eikä liity naiseen ollenkaan. 

Suhteissa on myös silloin tällöin lerpahtanut, stressi, väsymys, alkoholi, riidat ym vaikuttaa tähän.  

Vierailija
64/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että on käynyt noin monesti, varsinkin ekoilla kerroilla jonkun kanssa. Alkoi kun exä jätti törkeällä tavalla, yksin olin sen jälkeen noin 1,5v ennen kun vastaan tuli nainen joka halusi seksiä mun kanssa. Siinä vaiheessa henkiset paineet olivat sfääreissä, ja tästä syystä ei noussut - en vaan pystynyt rentoutumaan ja keskittymään oleelliseen. toisella kerralla saman naisen kanssa kävi samalla tavalla, ja siinä vaiheessa kyseinen nainen haukkui maan rakoon. Ongelma paheni.

Kävin jossain vaiheessa hakemassa erektiolääkkeitä, ja sillä ongelma ratkesi, paitsi etten pystynyt laukeamaan pillereillä

-> naisille tuli paha mieli. 

Nykyään en tarvitse pillereitä, mutta laukeaminen uuden kanssa on 50/50 ja on myös 50/50 lerpahtaako joten olen kertonut etukäteen etten välttämättä pysty tulemaan, eikä liity naiseen ollenkaan. 

Suhteissa on myös silloin tällöin lerpahtanut, stressi, vä

Sen verran piti vielä lisätä, että olen kuitenkin hoidellut naista vaikka muna ei ole toiminut. Suurin osa on arvostanut sitä, eikä yhdynnän puuttuminen ole sillä tavalla haitannut

Vierailija
65/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja sanoin kokeillaanpas uudestaan, ja niin peitto heilui iloisesti  :)

Vierailija
66/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa saa oikeasti vähän varoa, ettei päädy sänkyyn asti sellaisen kanssa joka inhoaa ulkonäköäsi. Toki läheskään kaikki miehet eivät ole tällaisia mutta minulle on ollut pitkän suhteen jälkeen aivan valtava shokki, että miehet lähestyy nimenomaan seksin toivossa heille vastenmielisiä naisia?? :0 

Olen itse siis, noh, en mikään kaunotar mutta ei se ole pitkässä suhteessa ollut ongelma. Eli olen joidenkin miesten tyyppiä ja tykkäävät kuin hullu puurosta, toiset taas eivät tietenkään pidä. Mutta ollut kyllä järkytys että miehet joskus lähestyivät seuraa etsiessäni minua ajatuksella että he olisivat ikäänkuin minua tasokkaampia ja näin ollen minulta saisi helposti.

Ei ketään voi syyttää että jos ei kiihotu, en itse esimerkiksi voisi olla laihan tai treenaamattoman miehen kanssa vaikka muuten synkkaisi miten, mutta en sitten kyllä heille anna turhaa toivoak

Isälläs oli kureliivit kun sua teki     :D

Vierailija
67/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan. 

En ymmärrä ihmisiä, jotka kokevat tarvetta olla toiselle ihmiselle noin ilkeä. Varmaan joku synnynnäinen empatiatunnon häiriö.

Vierailija
68/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rumapainoisilla naisilla on käytössään valtava valikoima kureliivejä ym kure-asusteita läskien piilottamista varten."

Tiedätkö kun läskejä ei voi piilottaa. Vaikka sä laittaisit minkä korsetin, niin kyllä ihmisestä silti näkee, että onko kyseessä normaalipainoinen, hoikka tai urheilullinen ihminen. Sen näkee ihan vaikka jaloista, käsivarsista, jopa kaulasta ja kasvoista. Täytyy katsoa kokonaisuutta eikä vain niitä osia mitä voi vähän asusteilla litistellä. Ylipäätään elämäntavat näkyy ihmisestä, eikä näitä millään korsetilla paikata. 

Muutenkin varmin tapa olla joutumatta sänkyyn ihmisen kanssa jota ei pidä viehättävänä on _tutustua_ siihen ihmiseen. Edellä mainittu uimahallitreffi on oikein hyvä, siinäpä samalla paljastuu myös ne miesten kovasti inhoamat raskausarvetkin! Niitä kun voi olla vaikka rasvaa ei olisi kehossa yhtään ylimääräistä ja kroppa treenattu huippukuntoon. Kesähelteet on hyvä ajan

Ensinnäkään, kovin moni nainen ei innostu, jos mies ehdottaa uimahallitreffejä.

Toiseksi, jos ainoa treffiaika on hellepäivät (jolloin toki voi pukeutua myös peittäviin, löysiin vaatteisiin), aika vaikeaksi menee. Montakohan hellepäivää vuodessa on Torniossa?

Vierailija
69/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ensinnäkään, kovin moni nainen ei innostu, jos mies ehdottaa uimahallitreffejä."

Yhtä harva innostuu siitä, että mies pakenee paikalta nähtyään hänet alasti. Jos tietää olevansa niin herkkä, että naisen ulkonäkö laittaa pakenemaan paikalta niin kannattaa välttää tilanteita joissa niin kävisi ja pelata varman päälle. 

Nyt kannattaa laittaa se "Olen vaan yksinkertainen mies"- kortti takaisin lompsaan ja miettiä onko omassa toiminnassa jotain sellaista millä tuollaiset epämiellyttävät tilanteet voisi estää? Se kun on oikeasti ihan älyttömän helppoa. Varmasti onnistuu sinultakin kun vähän yrität.

Vierailija
70/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä harva innostuu siitä, että mies pakenee paikalta nähtyään hänet alasti."

Miksi mies enää sen jälkeen välittäisi siitä innostuuko nainen vai ei?

"Nyt kannattaa laittaa se "Olen vaan yksinkertainen mies"- kortti takaisin lompsaan"

Kuinka niin kannattaa?

Vierailija
71/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ensinnäkään, kovin moni nainen ei innostu, jos mies ehdottaa uimahallitreffejä."

Yhtä harva innostuu siitä, että mies pakenee paikalta nähtyään hänet alasti. Jos tietää olevansa niin herkkä, että naisen ulkonäkö laittaa pakenemaan paikalta niin kannattaa välttää tilanteita joissa niin kävisi ja pelata varman päälle. 

Nyt kannattaa laittaa se "Olen vaan yksinkertainen mies"- kortti takaisin lompsaan ja miettiä onko omassa toiminnassa jotain sellaista millä tuollaiset epämiellyttävät tilanteet voisi estää? Se kun on oikeasti ihan älyttömän helppoa. Varmasti onnistuu sinultakin kun vähän yrität.

"Se kun on oikeasti ihan älyttömän helppoa."

Älyttömän helppoa tosiaan, kun ratkaisuna on treffit uimahallissa (uimahallian on siis tosi yleinen treffipaikka) ja treffailu ainoastaan hellepäivien aikana.

Vierailija
72/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käyny mille, mutta kun ex iski yhden tytön ja sit tuli kotiin aamulla olin helvetin vihainen-niin sano. Halut oli kovat mut ei siitä mitään tullut ku oli niin kännissä. En tied uskonko. ONPI nyt entinen

Vierailija
73/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se kun on oikeasti ihan älyttömän helppoa."

Älyttömän helppoa tosiaan, kun ratkaisuna on treffit uimahallissa (uimahallian on siis tosi yleinen treffipaikka) ja treffailu ainoastaan hellepäivien aikana.

Ratkaisu on se, että ottaa sen silmän käteen eikä ole idiootti. Onnistuuko? Siihen ei tarvita uimahallia eikä helteitä. 

Vierailija
74/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että on naisten etuoikeus olla innostumasta toisen vartalosta. Kun mies ei innostu naisen alastomasta vartalosta, tulee heti kiukku kaikilta naisilta.

Vierailija
75/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu siltä, että on naisten etuoikeus olla innostumasta toisen vartalosta. Kun mies ei innostu naisen alastomasta vartalosta, tulee heti kiukku kaikilta naisilta.

Tuntuu näin miehenä siltä, etten ole koskaan kuullut yhtä toivottomia selityksiä sille, ettei kulli seiso naisen kanssa. 

Vierailija
76/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se, että miesten olisi ihan äärimmäisen helppoa estää tuollaiset tilanteet. Täytyy olla ihmisessä jotain vikaa varsinkin jos useamminkin kuin kerran löytää itsensä tilanteesta jossa alaston nainen saa pakenemaan paikalta. Sen sijaan valitetaan asiasta netissä. 

Ei kannata niitä baaripokia viedä kotiin panolle vaan tutustua naiseen useamman kerran eri tilanteissa. Silloin ei takuulla käy niin, että pehmeä vatsa ja lättänä peppu tulee yllätyksenä. 

Vierailija
77/143 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisuhteessa vuoden. Eihän siitä mitään tullut. Alussa lohdutin ja olin kärsivällinen. Kaikki piti tehdä millintarkkaan, kuten hän halusi. Syytti myös minua, "puhuit liikaa" tms. naurettavaa, joka ei pitänyt paikkaansa. Ei itse suostunut edes miettimään mitään hoitoa siihen, että aina lerpahti. Olin tuolloin nuori ja viehättävä, vientiä riitti. Lopulta halusin erota.

Vierailija
78/143 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä, etten ole koskaan kuullut yhtä toivottomia selityksiä sille, ettei kulli seiso naisen kanssa. 

Siis on toivoton selitys, että kaikki naiset eivät kiinnosta?

Vierailija
79/143 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselle kävisi noin, että kiinnostus mieheen lopahtaa (jos sitä edes olikaan) eikä seksi kiinnosta, kaikki vain nyökyttelisivät.

Vierailija
80/143 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan. 

En ymmärrä ihmisiä, jotka kokevat tarvetta olla toiselle ihmiselle noin ilkeä. Varmaan joku synnynnäinen empatiatunnon häiriö.

Mitä ilkeää siinä on, jos ei altista itseään seksiaktille, josta ei tulisi nauttimaan? En minä niille naisille syytä kerro, jos sitä ei erikseen aleta tenttaamaan; totean vain, että muutinkin mieleni. Siihen on jokaisella oikeus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi