Nainen: oletko koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa jolla ei olekkaan seisonut?
Onko nainen ollut tilannetta että olet mennyt miehen kanssa sänkyyn mutta miehellä ei yrityksistä huolimatta ole seisonut?
Olitko pettynyt tästä miehelle vai lohdutitko?
Mitä sanoit tilanteen jälkeen?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmeellisiä selityksiä lerppakulleilta.
Nieletkö?
Joo, jos on pitänyt käyttää kortsua, niin osalla on sen takia lerpahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas taattua vauva palsta tasoa.
Jos nainen ei kostu, vika miehessä.
Jos miehellä ei seiso, vika miehessä.
Meinaatko miehenä, ettei ole miehen vika jos ei seiso? Jos itsellä ei seiso niin on kyllä oma vika, eikä naisen.
Entä se kostumiskysymys? Vastaatko vielä siihen, vai onko se eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan.
Myös miehellä on oikeus kieltäytyä seksistä vielä tuossakin vaiheessa.
Tuohan on selvä raiskuu yritys? Mies linnaan heti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko miehenä, ettei ole miehen vika jos ei seiso? Jos itsellä ei seiso niin on kyllä oma vika, eikä naisen.
Riippuu mistä roikkuu. Jos nainen kiihoittuu eikä kostu, on naisen vika. Jos mies ei saa naista kiihoittumaan on miehen vika.
Ja jos mies ei kiihotu naisesta, se on miehen vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä roikkuu. Jos nainen kiihoittuu eikä kostu, on naisen vika. Jos mies ei saa naista kiihoittumaan on miehen vika.
Mikään ei ole kenenkään vika. Mutta jos nainen ei kiihotu seksissä, niin hän ei tunne ja hallitse kehoaan. Pitäähän sitä osata kiihottua vaikka kokonaan ilman miestä! T: M 51 v
Joka yö menen sänkyyn sellaisen kanssa nimittäin pehmonallen kanssa, mutta sillä ei ole piliä ja saan aseksuaalina olla rauhassa oman pehmoni kanssa. Pehmonalle ei petä eikä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan.
Miten tämä jää huomaamatta jos näkökyky on sellainen ettei opaskoiran kera käy baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä jää huomaamatta jos näkökyky on sellainen ettei opaskoiran kera käy baareissa?
Tätä ei voi kun ihmetellä. Varsinkin vartalotyypit, juurikin omenavartalo, mihin kuuluu usein pyöreä keskivartalo ja pieni takapuoli, on lähes mahdotonta piilottaa millään vaatteilla. Toki mittasuhteita voi lieventää, mutta ei ne vartalotyyppiä muuksi muuta. Päärynävartalo sama homma. Ei pysty piilottaa.
Ei oo ikinä ollut tuollaista ongelmaa, että vaatteiden alta paljastuu jotain ihan muuta mitä odotti. Mut mulla onkin silmät päässä.
Ko. hepun kannattaa jatkossa tutustua daameihin vähän pidemmän aikaa niin ei tuu tuollaisia pettymyksiä. Kutsu vaikka uimahalliin treffeille!
Kyllä, useasti. Ex avopuolison, kihlattuni kanssa. Nykyisin ex. Kyllästyin puolivelttoon raivorunq. Kauheaa ajatellakin. Yritin olla ymmärtäväinen, ajattelin että opetan hänet tavoille, mutta ei siitö tullut mitään, mies oli muutenkin estynyt ja tumpelo vuoteessa. Ei edes halunnut oppia.
Noi itse en kostu,aina luikkari mukana..en arvostele muita
Minulle miehenä kävi kerran, että en vaan saanut millään seisomaan. Nainen totesi, että yritetään aamulla uudelleen. Aamulla sitten seisoi ja saatiin rakasteltua. Aamupalan jälkeen nainen halusi uuden yritykseen ja silloinkin sain seisomaan. Rakastelu kesti vähän pidempään ja nainen sai useamman orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei aina seiso. Siksi minulla on keinopenis aina mukana.
Huomaavaista! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt kenenkään vika ole. Ihmisvartalo nyt vain ei aina toimi täsmälleen niin, kuin toivoisi. Kannattaisi ehkä vain hyväksyä tämä tosiasia, ihan sukupuolesta riippumatta, ja katsoa, mitä sille voi tehdä, eikä syytellä.
Kerran tuli niin lihava nainen asunnolleni että ei seisonut. Kuvissä näytti vähän pyöreältä vain, mutta olivat imartelevia kuvia.
Ei koskaan enää...
M38
Minulle kävi kerrain noin. Aamulla junassa ihastuin, lounaalla rakastuin ja sitten illalla, aviosängyllään, kauhistuin kun seurasin miten järkyttävä läskimöykky kaikkien kureliivien ym kure-asusteiden alta paljastui. Olin täydellisesti poissa pelistä, lähdin kiireesti karkuun./M1957
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei voi kun ihmetellä. Varsinkin vartalotyypit, juurikin omenavartalo, mihin kuuluu usein pyöreä keskivartalo ja pieni takapuoli, on lähes mahdotonta piilottaa millään vaatteilla. Toki mittasuhteita voi lieventää, mutta ei ne vartalotyyppiä muuksi muuta. Pääryn
Onpa naiset vihaisia siitä, että joku mies ei tykännyt jonkun naisen vartalosta ilman vaatteita...
Miesten kanssa saa oikeasti vähän varoa, ettei päädy sänkyyn asti sellaisen kanssa joka inhoaa ulkonäköäsi. Toki läheskään kaikki miehet eivät ole tällaisia mutta minulle on ollut pitkän suhteen jälkeen aivan valtava shokki, että miehet lähestyy nimenomaan seksin toivossa heille vastenmielisiä naisia?? :0
Olen itse siis, noh, en mikään kaunotar mutta ei se ole pitkässä suhteessa ollut ongelma. Eli olen joidenkin miesten tyyppiä ja tykkäävät kuin hullu puurosta, toiset taas eivät tietenkään pidä. Mutta ollut kyllä järkytys että miehet joskus lähestyivät seuraa etsiessäni minua ajatuksella että he olisivat ikäänkuin minua tasokkaampia ja näin ollen minulta saisi helposti.
Ei ketään voi syyttää että jos ei kiihotu, en itse esimerkiksi voisi olla laihan tai treenaamattoman miehen kanssa vaikka muuten synkkaisi miten, mutta en sitten kyllä heille anna turhaa toivoakaan. Enkä millekään "Noh, katsotaan nyt oisko tää ihan ok ilman vaatteita"-tapauksille. Vai onko ihmiset niin kännissä seuraa etsiessä etteivät tajua miltä seuralainen näyttää, huh.
Raiskaaja olet!