Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: oletko koskaan mennyt sänkyyn miehen kanssa jolla ei olekkaan seisonut?

Vierailija
20.02.2025 |

Onko nainen ollut tilannetta että olet mennyt miehen kanssa sänkyyn mutta miehellä ei yrityksistä huolimatta ole seisonut?

Olitko pettynyt tästä miehelle vai lohdutitko?

Mitä sanoit tilanteen jälkeen?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja totesin vaan ettei haittaa 

Vierailija
22/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla juuri niitä catfish-naisia, joista ylempänä on keskusteltu viestitolkulla. Muotoilevat, hyvin tiukat alusvaatteet  ja rintaliivit todellakin pitää ne riippuvat rinnat, löysän mahan ja lättäperseen hyvinkin kimmoisan tuntuisina siihen asti, kun vaatteet lähtee pois. Ei mulla ole tapana työntää käsiä baarissa naisen rintaliivien tai alushousujen sisään, kyllä se tapahtuu vasta siinä vaiheessa kun on päästy jomman kumman asunnon suojiin julkisilta paikoilta. Voit yrittää kääntää tämänkin asian miesten syyksi, mutta ei se totuutta muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan. 

Itsellä kyllä on seisonut kaiken näköisten kokoisten kanssa .Baarista yleensä sitä lähdetään panemaan niin on alkoholia sen verran kuitenkin otettu että pilleri käyttöön niin seisoo oli kohde millainen tahansa.Voisit sinäkin vaikka sormettaa tai nuolla naiselle orkun kun kerta panemaan olet lähtenyt.Turhaa tuottaa naiselle pettymys

Vierailija
24/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei aina seiso. Siksi minulla on keinopenis aina mukana.

Vierailija
25/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kahden miehen kanssa on tapahtunut suhteen alussa. Molempien näiden kanssa muodostui vakava suhde, että kyse oli lopulta selkeästi siitä, että mies jännitti minua (en usko, että ulkonäössäni olisi mitään yllätyksiä ilman vaatteita tms.). Missään vähemmän vakavissa suhteissa tätä ei ole tapahtunut.

Ekan kerran kun tuo tapahtui minulle, loukkaannuin ja ajattelin, että minussa on vikaa. Tämä tietysti pahensi miehen paineita ja meni pitkään ennen kuin yhdessä onnistuttiin pääsemään tämän asian yli ja alkoi sujua. Kun vuosia myöhemmin erosin tuosta miehestä, tapailumiehen kanssa ei ollut tätä ongelmaa, muttei siitä kyllä tullut suhdettakaan.

Sitten tapasin nykyisen mieheni, ja taas sama homma, että eka kerralla ei seissyt. Osasin kuitenkin aiemman kokemuksen vuoksi suhtautua asiaan nyt paremmin, ja tajusin, että mies on vain tosissaan mun suhteen. Toisella yrityksellä onnistuin itse olemaan sen verran hermona, että mies ennemminkin halusi vain helpottaa mun jännitystä, eikä itse huomannut jännittää, ja sen jälkeen onkin ollut oikein mahtavaa.

Vierailija
26/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyntömies vakoaan valitse.

Jos on lerppa kulli niin ei voi mitään. Turha syyttää naista. Mikään muu ei vie kunnon panomieheltä haluja kuin se julmettu pakkelikerros naisen naamalla jonka alta paljastuu ihan eri näköinen nainen, jonka irtoavia osia eli ripsiä,irtotukkaa,korppikotkan kynsiä pitää varoa jotka siis ovat täten täysiä lahnoja sängyssä! Mieluiten rehevä naurava nainen joka osaa nauttia!

Vierailija
27/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miehenä useampaankin kertaan joutunut yhden yön tuttavuuksien kanssa sanomaan vaatteiden riisumisen jälkeen, että muutinkin mieleni seksin suhteen. En pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa jolla on omenavartalo, löysä vatsa, paljon raskausarpia, lattana pylly tai selkeästi riippuvat rinnat. Parempi pakittaa tilanteesta pois etukäteen, kuin yrittää velvollisuudentunnosta harrastaa seksiä ja pahoittaa toisen mieli, kun ei onnistukaan. 

Itsellä kyllä on seisonut kaiken näköisten kokoisten kanssa .Baarista yleensä sitä lähdetään panemaan niin on alkoholia sen verran kuitenkin otettu että pilleri käyttöön niin seisoo oli kohde millainen tahansa.Voisit sinäkin vaikka sormettaa tai nuolla naiselle orkun kun kerta panemaan olet lähtenyt.Turhaa tuottaa naiselle pettymys

En minä ole epäviehättävälle naiselle mitään velkaa, kaikkein vähiten sääliseksiä josta tulee ällöttävä olo. Tuskin se naisenkaan mieltä ylentää, että mies hoitaa naiselle vastoin tahtoaan orgasmit, vaikka pahaa tekee. 

Vierailija
28/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että yleisemmin tätä tapahtuu todella hyvännäköisten naisten kanssa, kuin epäviehättävien naisten kanssa. Miehet nyt tyydyttää itsensä vaikka pumpattavaan barbaraan, mutta jos nainen on heidän tasoaan huomattavasti parempi, tai jos haluavat naisen itselleen kokonaan, eivätkä missään nimessä halua sössiä mahkujaan ko. naisen kanssa, tulee miehille suorituspaineita, ja siitä se sitten lerpahtaa.

Vierailija
29/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas taattua vauva palsta tasoa.

Jos nainen ei kostu, vika miehessä.

Jos miehellä ei seiso, vika miehessä.

Vierailija
30/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko miehenä, ettei ole miehen vika jos ei seiso? Jos itsellä ei seiso niin on kyllä oma vika, eikä naisen.  

Vierailija
31/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko miehenä, ettei ole miehen vika jos ei seiso? Jos itsellä ei seiso niin on kyllä oma vika, eikä naisen.  

Juu ja jos nainen ei kiihotu, silloinkin vika on miehessä.

Vierailija
32/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla juuri niitä catfish-naisia, joista ylempänä on keskusteltu viestitolkulla. Muotoilevat, hyvin tiukat alusvaatteet  ja rintaliivit todellakin pitää ne riippuvat rinnat, löysän mahan ja lättäperseen hyvinkin kimmoisan tuntuisina siihen asti, kun vaatteet lähtee pois. Ei mulla ole tapana työntää käsiä baarissa naisen rintaliivien tai alushousujen sisään, kyllä se tapahtuu vasta siinä vaiheessa kun on päästy jomman kumman asunnon suojiin julkisilta paikoilta. Voit yrittää kääntää tämänkin asian miesten syyksi, mutta ei se totuutta muuta. 

Höpö höpö. Ehkä sun kannattaa jatkossa viedä kämpille sellaisia naisia jotka ei yritäkään peitellä vaatteilla mitään. Kyllähän se näkyy kilometrin päähän, että onko nainen oikeasti hoikka, vai "tukivaate-hoikka". Sen näkee vaikka olisi pukeutunut makuupussi-toppatakkiinkin. Ihmisen vartalon muoto näkyy kyllä, vaikka sinä tässä asiassa puusilmä oletkin. Ole jatkossa tarkempi, niin ei tarvitse vauvapalstalla valittaa.

Älä syytä muita siitä, että olet sokea. 

Vierailija
33/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ehkä sun kannattaa jatkossa viedä kämpille sellaisia naisia jotka ei yritäkään peitellä vaatteilla mitään. Kyllähän se näkyy kilometrin päähän, että onko nainen oikeasti hoikka, vai "tukivaate-hoikka". Sen näkee vaikka olisi pukeutunut makuupussi-toppatakkiinkin. Ihmisen vartalon muoto näkyy ky

Osuipa kipeästi...

Vierailija
34/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä? Rakastaisin siitä huolimatta niin paljon että seuraavalla kerralla seisoisi kahta kauheammin.

Vierailija
35/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän monilla nuorilla naisilla on löysät vaatteet. Ylisuuret hupparit ainakin ovat olleet muotia jo jonkin aikaa. Vanhemmissakin naisissa ylipainoiset pukeutuvat usein löysiin vaatteisiin.

Viehätyksessä ja kiihotuksessa on kyse myös siitä miltä toinen tuntuu. Sekin saatetaan kokea vasta kun ollaan menossa kohti seksiä. Siinäkin voi tulla tunnelman lopahdus, kun toinen tuntuu löllöltä.

Vierailija
36/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehiä jotka ei koske naiseen ollenkaan paitsi sitten peniksellä kun on aika "harrastaa seksiä" eli hinkuttaa ja työnnellä sitä penistä jonnekin. 

Itse olen epäesteettinen alasti. Fyysisestä kunnosta huolehtiminen tekee vain niin ja niin paljon jos on esim. valtavat rinnat koska ne kyllä riippuvat. En tosin ole ollut tilanteessa jossa miehellä ei seiso, päinvastoin. Olen itse kyllä stressannut rinnoistani että roikkuvat mutta molemmat seksikumppanit joita on ollut ovat sanoneet että tietenkin tämänkokoiset roikkuu vähän.

En itse päätyisi mihinkään yhdenyön hommaan ja olen hyvin rehellinen itsestäni mutta jos nyt joku luulisi että isot luonnolliset tissit esim. leijailee ylhäällä ryhdikkäästi ilman liivejä ja sitten lerpahtaisi kulli niin kyllä haluaisin että mies pakenee paikalta eikä ala väkisin yrittämään :D 

Mutta itse aiheeseen, ei ole ollut tuollaista tilannetta. Pitkissä suhteissa erektio on kyllä toki joskus lopahtanut ja ei miestä ole siitä tarvinnut lohduttaa. Tehty jotain muuta tai kiehnätty ja juteltu. Se on löytynyt sitten jossain saunassa tai seuraavalla seksikerralla entistä ehompana. Kyllä siitä voi joskus tulla kolaus omaan egoon vaikka tietää että itselläkin voi joskus loppua kiihotus ilman että se liittyy mieheen (yleensä syynä stressi tai ahdistus ihan muista jutuista). 

Vierailija
37/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ehkä sun kannattaa jatkossa viedä kämpille sellaisia naisia jotka ei yritäkään peitellä vaatteilla mitään. Kyllähän se näkyy kilometrin päähän, että onko nainen oikeasti hoikka, vai "tukivaate-hoikka". Sen näkee vaikka olisi pukeutunut makuupus

Ilmiö on sama kuin se, että miehet sanoo haluavansa luonnollisen naisen, mutta tosiasiassa heidän "luonnollinen" ei ole luonnollista nähnytkään. Miehet eivät vaan tajua.

Vierailija
38/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kännissä huomaa kapakissa ja valas paljastuu kun se riisuu ja vaihtoehdot on kassit täynnä aamulla vai mieluummin tyhjänä

Vierailija
39/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ekalla kerralla lopahti,  kun mentiin hyväilyä ja suutelua pidemmälle. Häntä jännitti. Huumorilla ja halailulla asian  ohi, ja sen jälkeen ei hänellä ole koskaan ollut ongelmaa asiassa, pitkä monen vuoden suhde takana.

Vierailija
40/143 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten edes lähestyt naisia joiden vartalo ei sinua miellytäkään?

Sinähän aikamoinen fakiiri olet, jos näet vaatteiden läpi kropan kunnon. Varmasti tiedät varsin hyvin, että naiset todellakin osaa halutessaan pukeutua imartelevasti. Monet tuntuu oikein pieteetillä peittävän heikkouksiaan, mitä lie luulevat sillä saavuttavansa kun totuus paljastuu kuite

Erään vitsin mukaan naiset tekevät ulkonäölleen samaa, josta käytettyjen autojen kauppiaat joutuvat vankilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä