Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Energiahoitoa tarjolla :)

Vierailija
07.03.2007 |

Jos joku vielä muistaa muinaisen " huuhaaketjun" jossa välitin energiaa, niin samanmoista ois jälleen tarjolla :)

Tosin nyt en ehdi ottamaan kuin ehkä yhden tai kaksi, mutta ehkäpä sitä energiaa ja hoitoa eniten tarvitseva on tällä hetkellä paikalla. Tehdään samalla tavalla kuin aiemminkin, istu rauhassa paikoillaan välityksen ajan ja minä kommentoin sitten jälkikäteen jos tunsin jotain erityistä. Rentoudu ja nauti :))

Onko vapaaehtoisia?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi väsynyt ja masentunut 3-vuotiaan äiti, tuntuu että koko elämä on ihan säästöliekillä ja kaikki vain väsyttää ja kyllästyttää, valonpilkahdukset ovat jotenkin tosi vähissä ja tuntuu, että oma fysiikkakin on alkanut nuupahtamaan tästä tilanteesta. Kiitollisuudella ottaisin energiaa minäkin vastaan.

Vierailija
42/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vauvasi vielä sen verran pieni, ettei kutittele kylkiluitasi vielä? Kun minusta hän pötkötteli kohdussasi siellä alavatsan paikkeilla enimmäkseen (mahtunee vielä pyöriskelemään miten haluaa?? ) mutta kuitenkin sen verran iso että raskautesi ei ihan alkutekijöissään ole.. Sinulle ja vauvallesi lähti punaista, voimakasta elämänenergiaa ja läpöä ja rakkautta :))

Voikaa hyvin, molemmat :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn sitten jonossa vaikka numerollani, joka taisi olla 24.

Vierailija
44/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja ystävän tilanne stressaavat.

Vierailija
45/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vatsataudin sairastaneena ja muutenkin.

Rina

Vierailija
46/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, on vielä pieni vauva, olen viikolla 15.

Et saanut mitään erityisiä tuntemuksia, esim. tästä vauvasta? Yritin täällä parhaani mukaan rentoutua kiemurteleva ja kuumenen esikoinen sylissäni ;)

Vierailija
47/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en saanut mitään viboja!

Vierailija
48/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, ehkä olen sitten niin skeptinen tai jotain...

Vierailija
49/50 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan hänniltä ponkaisen ja toivon kovin, että tännekkin lähetys löytää tiensä. Ja tuo selkeyttä elämäni myllerryksiin. Itsekkin Reiki 1 ja 2 käyneenä toivoisin löytäväni Reikin taas uudelleen elämääni. (ollut hukassa jo yli 5v...)

KKK

Kati

Vierailija
50/50 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljonkin ajatellut teitä, mutta en ole päässyt palstalle kun oma lapsi on sairastunut nyt.

Marraskuu, kiitos palautteestasi. Mielelläni sinulle teen hoidon joku ilta niin että voit nukahtaa siihen :) Ehkä tänään tai huomenna, mutta vielä en uskalla luvata tarkemmin, katsellaan illemmalla sitten?

Yhteishoitoa voin tietenkin lähettää, olisi mukava vain kuulla tunsiko kukaan yhtään mitään viimeksi kun koko ketjulle energioita välitin? En ole useinkaan tehnyt kimppakaukohoitoa, joten itsellä vähän epäilyttää ;)) Vaikka eihän tämän toimivuus ole omasta uskostani asiaan kiinni.. mutta silti :) Pistän vaikka nyt samantien tulemaan koko ketjulle iloista ja positiivista energiaa tähän päivään.

Ihan yksittäisiä hoitojakin olisi ihanaa tehdä, mutta ainoa ongelma on tosiaan se että en tiedä missä välissä saan sen verran omaa rauhaa että pystyn lähetykseen keskittymään.

:)

Olkoon enkelit kanssanne tänäänkin.