Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Energiahoitoa tarjolla :)

Vierailija
07.03.2007 |

Jos joku vielä muistaa muinaisen " huuhaaketjun" jossa välitin energiaa, niin samanmoista ois jälleen tarjolla :)

Tosin nyt en ehdi ottamaan kuin ehkä yhden tai kaksi, mutta ehkäpä sitä energiaa ja hoitoa eniten tarvitseva on tällä hetkellä paikalla. Tehdään samalla tavalla kuin aiemminkin, istu rauhassa paikoillaan välityksen ajan ja minä kommentoin sitten jälkikäteen jos tunsin jotain erityistä. Rentoudu ja nauti :))

Onko vapaaehtoisia?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, sinulle lähti puhdistavaa energiaa, ja tämä koskee sekä fyysistä että henkistä puhdistautumista. Se poistaa elimistöstäsi fyysiset kuonat joita sinne on kertynyt ja jotka aiheuttavat ongelmia. Tämä saattaa aiheuttaa päänsärkyä tai muuta kiputuntemusta jossain, mutta älä ole huolissasi, se on ohimenevää ja tarkoittaa sitä että kuona-aineet lähtivät liikkeelle. Erityisesti minulle näytettiin ruuansulatuselimistöäsi.

Fyysinen puhdistautuminen taas poistaa vanhoja käsittelemättömiä asioita jotka olet painanut piiloon sisääsi. Ne poistuvat ja saattavat mennessään aiheuttaa itkun/naurunpuuskia ja nostaa näitä asioita mielesi käsiteltäviksi. Saattaapa olla ihan fyysisiä tuntemuksiakin esim sydämen tai kurkun kohdalla. Älä pelästy näitäkään, sillä tämäkin on vain hyvä merkki, ne ovat lähdössä ja tekevät siten tilaa ilolle, onnella ja kaikille uusille ihanille asioille. Älä siis lykkää niitä nousevia asioita takaisin, vaan anna niitten tulla -ja sitten mennä :))

Niin, muista juoda nyt paljon vettä, se auttaa etenkin noitten fyysisten puhdistumisoireitten kanssa.

Siunausta sinulle :)

Vierailija
2/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle energiaa antava sanoin vauvan olevan vielä niin pieni, että ei vielä kutittele kylkiluitam ja olen siis raskaana viikolla 15. Katso vaikka, minun viestini on viesti numero 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siis, sinulle lähti puhdistavaa energiaa, ja tämä koskee sekä fyysistä että henkistä puhdistautumista. Se poistaa elimistöstäsi fyysiset kuonat joita sinne on kertynyt ja jotka aiheuttavat ongelmia. Tämä saattaa aiheuttaa päänsärkyä tai muuta kiputuntemusta jossain, mutta älä ole huolissasi, se on ohimenevää ja tarkoittaa sitä että kuona-aineet lähtivät liikkeelle. Erityisesti minulle näytettiin ruuansulatuselimistöäsi.

Fyysinen puhdistautuminen taas poistaa vanhoja käsittelemättömiä asioita jotka olet painanut piiloon sisääsi. Ne poistuvat ja saattavat mennessään aiheuttaa itkun/naurunpuuskia ja nostaa näitä asioita mielesi käsiteltäviksi. Saattaapa olla ihan fyysisiä tuntemuksiakin esim sydämen tai kurkun kohdalla. Älä pelästy näitäkään, sillä tämäkin on vain hyvä merkki, ne ovat lähdössä ja tekevät siten tilaa ilolle, onnella ja kaikille uusille ihanille asioille. Älä siis lykkää niitä nousevia asioita takaisin, vaan anna niitten tulla -ja sitten mennä :))

Niin, muista juoda nyt paljon vettä, se auttaa etenkin noitten fyysisten puhdistumisoireitten kanssa.

Siunausta sinulle :)

Jos oli, niin tunsin aaltoilevia kylmiä väreitä joita tuli säännöllisesti ja tulee välillä vieläkin.

Kiitos!

Vierailija
4/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolla tarkoitan sitä viestissä näkyvää numeroa, en sijaintia ketjussa tms :) Ilmeisesti et siis sitten ollut sinä, koska minusta se nro 8 ilmoittautui jolle energioita laitoin menemään.

Vierailija
5/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä on sinulle, olitkohan nro 13

" Sairaana ollaan ja lisäksi raskaana, että energiaa mullekkin!"

Pään alueella tuntui kipua ja aivan kuin jonkinlaista painon tunnetta, ilmeisesti flunssa tekee ikäviä tuntemuksia sinulle sinne. Tätä hoivattiin vihreällä energialla, se on parantavaa ja elvyttävää. Entä onko sinulla ollut alaselän kanssa ongelmia, nyt tai joskus aiemmin? Sinne lähti lämpöä, lämmön kautta helpottavaa ja auttavaa energiaa.

Vierailija
6/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minussa paljon energiaa,miten oppisin hyödyntämään/käyttämään sitä oikein? Ympärilläni monta ihmistä jotka tarvitsevat apuani paljon. Toisinaan olen kovin väsynyt. Haluaisin enemmän tietoa :)

Vierailija
7/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle lähti oikein reippaasti kepeää, kutkuttavaa, oranssia ja keltaista ilonenergiaa kera keijujen :)) Sepä huolehtii myös sen murheenmöykkysen häivyttämisestä sieltä sydämen päältä, joka niin raskaana tuntui. Samaten sinulle välitettiin voimakkaasti parantavaa energiaa oikealle puolen kehoasi, hieman rinnan yläpuolelle (vähän claviculan alapuolelle, anteeksi tuo nimitys mutta kun en saa millään päähäni suomenkielistä nimeä.. )

Suuret halaukset Sinulle :)

Vierailija
8/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti mieleni sopukat tarvitsevat sitä. Terveisin kuikkaliini. Kiitos.

Vierailija
9/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihelmöinti meni läpi kropan ja rento olo.

reippaanpana päivää jatkamaan :)

Vierailija
10/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua hoidettiin violetilla liekillä. Se puhdistaa kaiken vanhan, negatiivisen ja menneen pois, polttaen sen rakastavalla liekillään. Saatoit ehkä kokea hoidon aikana miten nuo asiat nousivat mieleesi ja saatoit ehkä kokea ne uudelleen. Se oli merkki siitä että ne ovat nyt poistuneet ja voit antaa niiden mennä. Sinua hoivattiin erityisen voimallisesti, sekä kehoasi, mutta etenkin mieltäsi ja sydäntäsi. Lopuksi sinut kiedottiin suureen rakkauden viittaan, aivan kuin enkelin syleilyyn. Se on lohduttavaa ja rauhoittavaa energiaa. Tunnetta siitä että olet turvassa ja sinusta pidetään huolta joka hetki. Olet rakastettu, vaikka sen välillä unohtaisitkin.

Vierailija:

vanha sairaus nostaa päätään ja mieli on maassa, lisäksi elämänsuunta sekaisin..

mitä tehdä..

jin

Vierailija
11/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä tuntui huminaa

Pitää tosiaan muistaa olevansa rakastettu.. =o)

Vierailija
12/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enää keskittymään kun talo täyttyy täällä päässä elämästä ;))

Lueskelen palautteita vielä ja kommentoin jos joku on kysynyt jotain.

Ihanaa päivän jatkoa kaikille :)

Vierailija
13/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
14/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada hoitoa nyt muistaakseni kaksi kertaa ja aina loppuu vähän ennen vuoroa. Yhdesti just ennen minua ja nyt olin kolmantena :)

Mutta ymmärrän kyllä siis, ettet jaksa ja ehdi enempää, voivottelen tässä vaan omaa aina niin huonoa tuuria!

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Terveisin no 24

Vierailija
15/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ainakaan muista että mitään erityisempää olisin huomannut. Kyllä hänellä siellä kaikki kunnossa on, sitä älä murehdi :) Pyydän esikoisellesi parantavaa energiaa, jospa auttaisi rauhoittumaan ja laskemaan kuumettakin. :)

Vierailija:

kyllä, on vielä pieni vauva, olen viikolla 15.

Et saanut mitään erityisiä tuntemuksia, esim. tästä vauvasta? Yritin täällä parhaani mukaan rentoutua kiemurteleva ja kuumenen esikoinen sylissäni ;)

Vierailija
16/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että olimme " juttusilla" marraskuussa kun oli edellinen hoito päällä. Silloin tuumasit ettei nyt tärppää vaan näit maaliskuulle. No testi oli positiivinen mutta nyt pelottaa suunnattomasti kestääkö tämä ilo. Oli myös puhetta, että lähetät minulle myöhemmin energiaa muttei satuttu tieten yhtäaikaa koneelle. Olisi suunnaton helpotus jos saisin pitää tämän onnenmurusen.

Siunausta sinulle

" marraskuu"

Vierailija
17/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa että olet kertomassa kuulumisiasi :)) Ja aivan ihania uutisia sinulla onkin. Kuulehan, voisin sinulle lähetellä varovaisesti energiaa ja kuiskutella pienelle vauvallesi juttuja heti tänään, kunhan saan sen verran omaa rauhaa. Huikkaan vaikka tähän ketjuun siinä vaiheessa kun sen teen/ sen jälkeen. Olenpas aivan hurrrjan onnellinen puolestasi :))))))

Vierailija:

Muistelisin, että olimme " juttusilla" marraskuussa kun oli edellinen hoito päällä. Silloin tuumasit ettei nyt tärppää vaan näit maaliskuulle. No testi oli positiivinen mutta nyt pelottaa suunnattomasti kestääkö tämä ilo. Oli myös puhetta, että lähetät minulle myöhemmin energiaa muttei satuttu tieten yhtäaikaa koneelle. Olisi suunnaton helpotus jos saisin pitää tämän onnenmurusen.

Siunausta sinulle

" marraskuu"

Vierailija
18/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää näistä asioista, lue, tutki, kuuntele.. ja ennenkaikkea tunne sydämessäsi ja ajattele, siten löydät sen sinun polkusi ja ne asiat jotka ovat sinulle oikeat :) Keskustele vaikkapa sen ystäväsi kanssa lisää, ehkä hänen kauttaan avautuisi uusia ovia. Voisit vaikkapa alkuun lueskella tietoa ihan perusasioista, kuten chakroista ja energioista, ja sitten harkita jotain reikiviritystä. Erilaisia reikisuuntauksia on useita, löydät varmasti sen joka sinuun soveltuu parhaiten. Muista kuitenkin ensin hoitaa itsesi kuntoon ja tasapainoon, älä sitä ennen rupea toisia ainakaan kovasti paljon energioilla auttamaan. Sillä tavoin tuhlaat vain omia energioitasi, ja se ei taasen ole energiahoidon tarkoitus :))

Muistanpa mitä minulle sanottiin kun olin vasta polkuni alussa.. " opettaja ilmestyy kun oppilas on valmis" Ja se muuten pitää täysin paikkaansa, joten luota siihen :) Siunausta sinulle matkallasi, ja muistathan sen maadoittumisen ;)

Ai niin, vertaistukea on hyvä olla olemassa. Netistä löytyy ihan mukavia keskustelupalstoja joista löydät saman henkistä juttuseuraa. On ihanaa kun pääsee jakamaaan kokemuksiaan ja ajatuksiaan ja huomaa ettei olekaan ainoa tai niin omituinen kuin itse yksinään kuvittelee ;)))

Rakkautta ja valoa sinulle :)

Vierailija
19/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin yrittää vielä illemmalla välitellä energiaa joillekin. Mutta en valitettavasti pysty lupaamaan.

Toivon että tämä ketju itsessään toimii kuten edellinenkin; väreilee rakkautta ja valoa jo pelkästään olemalla olemassa ja välittää näin energioita ilman minun fyysistä läsnäoloani ;))

Vierailija
20/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan voit, niin laita energiaa tulemaan vaikken täällä silloin olisikaan! Ilolla otan vastaan.

Tulen illalla ketjuun.