Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Energiahoitoa tarjolla :)

Vierailija
07.03.2007 |

Jos joku vielä muistaa muinaisen " huuhaaketjun" jossa välitin energiaa, niin samanmoista ois jälleen tarjolla :)

Tosin nyt en ehdi ottamaan kuin ehkä yhden tai kaksi, mutta ehkäpä sitä energiaa ja hoitoa eniten tarvitseva on tällä hetkellä paikalla. Tehdään samalla tavalla kuin aiemminkin, istu rauhassa paikoillaan välityksen ajan ja minä kommentoin sitten jälkikäteen jos tunsin jotain erityistä. Rentoudu ja nauti :))

Onko vapaaehtoisia?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kipeä jo maanantaista, kova kuume ja nuha ja yskä, alkaa menemään jo molemmilla hermot täällä kotona pyörimiseen!

Toivottavasti auttaa! :)

Vierailija
22/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkohan liian myöhään liikkeellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tänään (väsyttää..) lähettää energiaa samalla tavoin kuin aiemmin tänään, joten teen seuraavasti.

Nimimerkki Marraskuu masuineen saa kaukohoitolähetyksen minulta alkaen klo 20.45. Olisi hyvä jos pystyisit siihen aikoihin menemään pitkällesi jonnekin jossa voit rentoutua ja jossa sinun on hyvä olla. Energiahoito ei voi millään tavoin vahingoittaa vauvaasi tai raskauttasi, joten ole huoleti :) Juttelen myös pienelle hieman juttuja samalla enkeleitten kanssa ;))

Teille kaikille muille tässä ketjussa teen yhteislähetyksen klo 20.30. :) Keskittyminen jne ei ole välttämätöntä, mutta toki rentoutuksesta ja energioista saa paremmin kaiken irti, jos ne tunnistaa ja voi antautua niitten vietäväksi ihan rauhassa :) Mutta jos se ei onnistu niin ei hätää. Energiat löytää kyllä muutenkin perille.

Rakkaudentäyteistä illan jatkoa teille kaikille, ihanaa että olette avanneet sydämenne valolle ja rakkaudelle ja annatte sen hoivata teitä näin :)

Vierailija
24/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sellaisen käsityksen sinua hoitaessani, että voit olla huoleti. Pikkuinen (tyttö) sisälläsi on niin sisukas ja vahva jo nyt että hän kyllä kasvaa ja kehittyy masussasi loppuun saakka. Saattaapa jopa mennä hieman yli lasketun ajankin sitten ;) Enkelit olivat myös läsnä ja he siunasivat sinua ja pientä, olette hyvässä huomassa tästä eteenkin päin.

Lähetin elämän energiaa, sekä voimistavaa ja tervehdyttävää energiaa. Nämä vaikuttavat myöskin synnytyselintesi alueelle siten että kohtusi vahvistuu ja jaksaa kantaa pientä seuraavat kuukaudet :)

Sinua on siunattu paljolla rakkaudella, sekä tällä suloisella lapsella joka sisälläsi nyt kasvaa.

(pst.. tulethan kertomaan minulle kun hän syntyy, tuliko tyttö vai poika, ja muutenkin kuulumiset sitten? :))

Vierailija
25/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin nipistelyjä, välillä lämmintä ja välillä viileää varsinkin alaselän kohdalla. Jaloissakin tuntui jännältä. Nyt kädet tärisee ja väsyttää. Ainoa mikä hieman harmittaa kun minun piti lähteä vielä yöksi töihin. Onneksi on viimeinen tähän jaksoon ja saan olla muutaman päivän kotona. Onko liikaa pyydetty jos otetaan huomenna samoihin aikoihin uudestaan jotta voin sitten jäädä nukkumaan....

Tulen kyllä kertomaan kumpi tuli :) muistinhan tulla tämänkin oikeaan osumisesi kertomaan.

Enkeleitä ja siunausta sinun elämän polullesi.

Vierailija
26/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kaivattaisiin todella kipeästi energiaa. Perheemme on sairastellut syksystä asti, itse olen ollut nyt viimeiset 1.5kk sairaana, lapsetkin nyt kipeinä. Väsyttää. :/

Vierailija
27/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti minä taas en ole raskaana vaikka haluaisin, ja rankka elämänvaihe ottaa vähän koville. No niin jään odottaan...

Vierailija
28/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaipailisi kovasti ihan mitä tahansa apua elämäänsä.

Vierailija
29/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liian häntäpäässä. Ei ole mitään eriyistä ongelmaa (ainakaan tietääkseni), olisin vaan kiinnostunut kokeilemaan :)

Vierailija
30/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle lähti runsaasti piristävää energiaa sekä rentoutusta.

Koko vatsan alueesi tuntui pingottuneen jännityksestä, samoin kasvojen alue, erityisesti silmien yläpuolelta..huomaatko itse? Yritä rentoutua, ystävä kallis. Päänsärky johtuu tuosta lihasten jännittyneestä olotilasta. Kurkkusi alueella tuntui myös hieman epäpuhtauksia, aivan kuin olisit " niellyt" sanottavasi etkä ilmaissut tunteitasi ja mielipiteitäsi rehellisesti. Nämä padotut tunteet ja harmituksen aiheet olet sysännyt takaisin sisällesi ja siellä ne tekee sinulle pahojaan. Lisäävät stressiä ja huolta ja pahaa mieltä.

Toivottavasti tunnet olosi hieman rennommaksi ja energisemmäksi, sinuun olisi uponnut enemmänkin energiaa vaan oli pakko lopettaa.

Vierailija
31/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin vähä auttoi, tuntui ihan kuin joku olisi hetken kuunnellut minuakin ja silittänyt rauhallisesti. " Rentoudu hyvä ihminen" oli hyvin sanottu, sitä pitäisi enemmän yrittää. Kiitos!!!

Vierailija
32/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että otan järjestyksessä aina seuraavan. Eli nyt on vuoro nro 3 jne. En ilmoittele välissä mitään, vaan aina edellisen palautteen saatuanne tietää seuraavana vuorossa oleva rentoutua :)

Lapseni tosin palautui juuri koulusta, toivotaan että pystyn vielä jatkamaan häiriintymättä ainakin hetken :)

Vierailija
33/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties kiinnostunut henkisen puolen asioista tai jo löytänytkin sen puolen elämästäsi? Jos tiedät chakroista, niin ns. kolmannen silmän chakra (otsachakrako sen oikea nimi on??) on sinulla erityisen voimakas ja toimiva. Mutta maadoittumista sinun pitäisi vähän huomioida enemmän. Sinussa on niin voimakkaat energiat että itseänikin vieläkin pyörryttää, ihan fyysisesti :D

(sanooko nimi Netta tai Nella sinulle mitään?)

Pyydä suomennosta jos tuntuu että viestini kuulostaa ihan omituiselta ;) Mutta energiaa lähti, vaikka sitä sinussakin erityisen voimakkaasti tuntuu olevan :)

Vierailija
34/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mukana jälleeen jos nyt saisin.. :):):)

Vierailija
35/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta en paljoakaan tiedä mutta minulla ystävä joka tietää. On vähän avannut asiaa minulle. Koen tämän omaksi " jutuksi" . Pitäisi vain perehtyä OIKEASTI! Nimet eivät sano minulle mitään...

Vierailija
36/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha sairaus nostaa päätään ja mieli on maassa, lisäksi elämänsuunta sekaisin..

mitä tehdä..

jin

Vierailija
37/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vauvasi taitaa olla jo melko suuri :) Aivan kuin hänen peppunsa painaisi kovasti tuohon keskelle vatsaa, navan yläpuolelle, kylkikaaren alle ja siitä sitten vasemman puolesi kautta pää asettuu tuonne aika alas vatsalle, vasenta puolta sieltäkin painaa? Tiedätkö kumpaa sukupuolta hän on..? (minulla on omat aavistukseni ;)) Mutta hänellä on kaikki hyvin siellä kuitenkin :)

Sitten vielä, sinunkin harteitasi tuntui painavan jokin taakka. Älä murehdi liikaa, ei ole mitään hätää. En tiedä uskotko enkeleihin, mutta sinun seurassasi, ihan siinä takanasi näin enkelin ja hän viestitti että murheesi on sillätavalla turha, että' se ei tule toteutumaan. Murehdit siis suotta. Kaikki menee hyvin, oli sanoma :)

Rakkautta ja valoa sinulle, rakas ystävä :))

Vierailija
38/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut korvan kanssa ongelmaa? Vasempaan korvaan nimittäin lähti voimakkaasti energiaa, tunsin sen jopa omassa korvassanikin saakka ;) Samoin vatsanalueelle, parantavaa virtausta. Lisäksi sinulle lähti runsaasti sellaista lohduttavaa, rauhoittavaa energiaa, sellaista niinkuin äidin lämpöinen halaus ja syli, olet turvassa ja suojassa :))

Kommentoin vielä nro kolmoselle (toivottavasti muistan nron oikein) mutta siis sinulle jolle juttelin niistä chakroista. Eli nimenomaan juuri niin, että muista siinäkin vaiheessa kun tutustut lähemmin henkisempään puoleen ja sen asioihin, niin maadoitus. Eli pidät jalat maassa vaikka pää liiteleekin pilvissä ;) Maadoittumiseen ei tarvita sen kummempia kommervenkkejä, ihan tavallinen arkipuuhastelu riittää. Vaikkapa siivoaminen tai luonnossa kulkeminen, rakastelukin on yksi parhaimmista tavoista maadoittua ;) Tämä on siis erityisen tärkeä juttu sinulla muistaa, älä anna ns mopon karata käsistä :)

Vierailija
39/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mitään erityistä korvassa tai vatsassa. Minulla ei ole tietääkseni mitään ongelmia näiden alueiden kanssa.

6

Vierailija
40/50 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Leena