HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän isät eivät kollektiivisesti päätä kasvattaa tyttäriään tyytymään tasoisiinsa incel-uhan alla oleviin miehiin?
Ehkä koska he välittävät tyttäristään.
Jep. Moni naisvihaan hurahtanut jostain syystä kuvittelee, että järjestetyt avioliitot (naisen isä päättää sulhasen) olisivat heille joku etu. Väitän, että useimmiten näin ei todellakaan olisi. Esimerkiksi omalle isälleni ei varmasti olisi kelvannut kuin "paras", joka hänen näkemyksensä mukaan olisi lauhkea, minua yli kaiken arvostava nero, jolle tulisi rahaa ovista ja ikkunoista. Lisäksi jos isäni olisi valinnut puolisoni, hän kysyisi joka kerta nähdessämme tai puhelussa tyytyväisyydestäni valintaan todennäköisesti koko loppuelämänsä ajan.
Vaikka isäni ei tietenkään nykyajan Suomessa suoraan vaikuttanut omaan puolisov
Siellä missä on järjestettyjä avioliittoja, niin vanhat piiat ovat myös kauhistus ja häpeä perheelle. Eli kyllä se sinunkin isäsi olisi kriteereistään tinkinyt jos sinun tasosi ei mihinkään prinssiin ja puoleen valtakuntaan olisi riittänyt.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia kokematon kolmikymppinen mies puolisokseen: katkera, kun et ole missi, eikä osallistu lastensa hoitoon edes sen vertaa, ettei pari päivää yksin isänsä hoidossa oltuaan lastensuojelu lapsia hae :D
Kannattaa kyllä miehen kattoa peiliin, jos on itsekin sitä mieltä, että lasten on parempi olla huostassa, kuin isänsä kanssa.
Niskasta kiinni ja teet asialle jotain. Hoida masennukses tai mikä ikinä sua vaivaakin.
Tohon tyyliin kun toki jatkaa, pianon vapaa puolisosta ja lapsista. Taas uusi tilaisuus katkeroitua tyhjästä.
Lähtökohtaisesti naiset rankkaavat 80% miehistä keskitasoa rumemmiksi.
Miettikääpä tätä. Jos kysytte naisilta, he ovat järjestään sitä mieltä, että pariskunnissa nainen on paremmannäköinen kuin mies. Suurin osa naisista on sitä mieltä, että olisi saanut komeammankin, mutta valitsi luonteen perusteella.
Jos tämä olisi totta, Suomessa olisi valtava määrä komeita miehiä sinkkuina. Näin ei kuitenkaan ole.
Käytännössä miehen siis on oltava suurin piirtein niin komea kuin mitä nainen voi todellisuudessa saada parisuhteeseen, ja sen lisäksi miehen on hurmattava nainen, jolloin nainen ajattelee "olisin saanut komemmankin, mutta tämän miehen luonne sytytti".
Tinderissä tätä ei tapahtu, koska todellisuudessa ulkonäöllisesti naisen tasoa oleva mies rankataan pois saman tien, ja 80% naisista matchailee 20% miehistä kanssa.
Ilman jääviä miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia, koska miehissä on enemmän sellaisia jotka voivat kokeilla useita naisia. Kevyemmissä suhteissa se ei sitten ole niin tarkkaa ollaanko samaa tasoa, jos saa seksiä ilman sitoutumista tai parisuhteen jossa mennään miehen ehdoilla.
Toki, tämä tarkoittaa sitä, että on myös naisia jotka eivät kylläkään jää täyskokemattomiksi, mutta jotka eivät saa haluamaansa tasavertaista parisuhdetta. Tunnen montakin naista jotka olisivat miehinä täyskokemattomia 100% varmuudella. Naisina he ovat saaneet miehiä, mutta suhteiden laadun kanssa on sitten ollut niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia kokematon kolmikymppinen mies puolisokseen: katkera, kun et ole missi, eikä osallistu lastensa hoitoon edes sen vertaa, ettei pari päivää yksin isänsä hoidossa oltuaan lastensuojelu lapsia hae :D
Kannattaa kyllä miehen kattoa peiliin, jos on itsekin sitä mieltä, että lasten on parempi olla huostassa, kuin isänsä kanssa.
Niskasta kiinni ja teet asialle jotain. Hoida masennukses tai mikä ikinä sua vaivaakin.
Tohon tyyliin kun toki jatkaa, pianon vapaa puolisosta ja lapsista. Taas uusi tilaisuus katkeroitua tyhjästä.
Ja yritäpä siinä löytää sitten uusi puoliso, kun olet jo osoittanut täydellistä vastuunkantamattomuutta lapsistasi.
Miksi tästä pitää uutisoida jatkuvasti? On naisiakin samassa tilanteessa, ei heistä uutisoida
Vierailija kirjoitti:
"Ai jättäisi minut yksin lasten kanssa?? Lastensuojelu hakisi lapset pois tuossa ajassa. Mistä minä hommaisin lastenvahdin edes työpäivän ja illan ajaksi."
Oot siis niin yksinkertainen, ettet osaa vaippaa vaihtaa ja pilttiä lämmittää?
Ja tämä sukupuoli sitten muka on älykkäämpi ja parempi. 😂
Älkää ruokkiko trollia.
"...Toki, tämä tarkoittaa sitä, että on myös naisia jotka eivät kylläkään jää täyskokemattomiksi, mutta jotka eivät saa haluamaansa tasavertaista parisuhdetta. Tunnen montakin naista jotka olisivat miehinä täyskokemattomia 100% varmuudella. Naisina he ovat saaneet miehiä, mutta suhteiden laadun kanssa on sitten ollut niin ja näin."
Pelkkää jossittelua. Sitäpaitsi jos keski-iän ylittäneiltä pareilta kysytään, niin näissä suhteissa se on kyllä mies, joka uskoo löytävänsä paremmankin.
Vierailija kirjoitti:
Ristolla pitäisi olla mitään hätää. Ovathan puolisoita löytäneet sellaisetkin miehet kuten Jussi Halla-aho, Timo Soini, Stephen Hawking, Mauri Peltokangas sekä Winston Churchill.
Siis mitä Maurihan on ihana <3 ja komeakin vielä
Vierailija kirjoitti:
"Ai jättäisi minut yksin lasten kanssa?? Lastensuojelu hakisi lapset pois tuossa ajassa. Mistä minä hommaisin lastenvahdin edes työpäivän ja illan ajaksi."
En minä tiedä mitä he syövät, millaisia vaippoja käyttävät ja miten, milloin käyvät nukkumaan ja heräävät, missä heidän vaatteensa ovat ja kuinka monta päivää käytetään samoja vaatteita. Vaimo on kotiäitinä ja minä käyn toimistolla töissä.
Lapin reissulla tarkoitin pyytää lupaa tehdä etätöitä ja tekisin ne sitten siellä Lapissa kun vaimo luulee että on pakollinen matka
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä pitää uutisoida jatkuvasti? On naisiakin samassa tilanteessa, ei heistä uutisoida
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/416f0787-f95c-477c-92be-7236fb528b08
Ulkonäölliset tekijät eivät kohdallani riitä parinmuodostukseen Laura, 32, ei ole koskaan seurustellut tai suudellut
"Älkää ruokkiko trollia."
Trolli tai ei, niin tuonkaltainen kuvio on kyllä valitettavasti arkipäivää aivan liian monessa pikkulapsiperheessä. Tiedän elävästä elämästä useammankin esimerkin ja valitettavasti yksi niistä on minun oma elämä.
Mies tuntee ylpeyttä siitä, että piti kaksi viikkoa isyysvapaata, kun lapsi oli jo melkein 25-vuotias...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä mitä he syövät, millaisia vaippoja käyttävät ja miten, milloin käyvät nukkumaan ja heräävät, missä heidän vaatteensa ovat ja kuinka monta päivää käytetään samoja vaatteita. Vaimo on kotiäitinä ja minä käyn toimistolla töissä.
Lapin reissulla tarkoitin pyytää lupaa tehdä etätöitä ja tekisin ne sitten siellä Lapissa kun vaimo luulee että on pakollinen matka
Mitä teet työkses?
Lähtökohtaisesti naiset rankkaavat 80% miehistä keskitasoa rumemmiksi.
Höpöhöpö. Ensinnäkin tuo on okcupidissa tehty kysely missä tottakai tärkeintä on aluksi ulkonäkö. Nainen ei toisekseen tarvitse miestä mihinkään nykyäpäivänä joten vain paras kelpaa.
Kolmanneksi, katsoppas ympärille, hyvin vähän näkyy komeita uroksia ruokakaupassa vaimoineen. Ihan normaalit petterit ja ristot siellä on naisineen.
Vierailija kirjoitti:
"Älkää ruokkiko trollia."
Trolli tai ei, niin tuonkaltainen kuvio on kyllä valitettavasti arkipäivää aivan liian monessa pikkulapsiperheessä. Tiedän elävästä elämästä useammankin esimerkin ja valitettavasti yksi niistä on minun oma elämä.
Mies tuntee ylpeyttä siitä, että piti kaksi viikkoa isyysvapaata, kun lapsi oli jo melkein 25-vuotias...
2-vuotias piti kirjoittamani. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työkses?
Työskentelen it-tuessa
"Työskentelen it-tuessa"
Millasta palkkaa sellasesta hommasta maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on 24/7/365 vastuussa kahdesta pienestä lapsesta ja sinä olet pettynyt ja väsynyt elämääsi :D
Kysy kerrankin vaimoltasi, miltä hänen elämänsä maistuu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko sä edes samassa kodissa vaimon ja lasten kanssa?
Tän on kyllä pakko olla huono vitsi (trolli).
"Lähtökohtaisesti naiset rankkaavat 80% miehistä keskitasoa rumemmiksi.
Miettikääpä tätä. Jos kysytte naisilta, he ovat järjestään sitä mieltä, että pariskunnissa nainen on paremmannäköinen kuin mies. Suurin osa naisista on sitä mieltä, että olisi saanut komeammankin, mutta valitsi luonteen perusteella.
Jos tämä olisi totta, Suomessa olisi valtava määrä komeita miehiä sinkkuina. Näin ei kuitenkaan ole.
Käytännössä miehen siis on oltava suurin piirtein niin komea kuin mitä nainen voi todellisuudessa saada parisuhteeseen, ja sen lisäksi miehen on hurmattava nainen, jolloin nainen ajattelee "olisin saanut komemmankin, mutta tämän miehen luonne sytytti".
Tinderissä tätä ei tapahtu, koska todellisuudessa ulkonäöllisesti naisen tasoa oleva mies rankataan pois saman tien, ja 80% naisista matchailee 20% miehistä kanssa.
Ilman jääviä miehiä on enemmän kuin vastaavia naisia, koska miehissä on enemmän sellaisia jotka voivat kokeilla useita naisia. Kevyemmissä suhteissa se ei sitten ole niin tarkkaa ollaanko samaa tasoa, jos saa seksiä ilman sitoutumista tai parisuhteen jossa mennään miehen ehdoilla.
Toki, tämä tarkoittaa sitä, että on myös naisia jotka eivät kylläkään jää täyskokemattomiksi, mutta jotka eivät saa haluamaansa tasavertaista parisuhdetta. Tunnen montakin naista jotka olisivat miehinä täyskokemattomia 100% varmuudella. Naisina he ovat saaneet miehiä, mutta suhteiden laadun kanssa on sitten ollut niin ja näin."
____
Kulttuurissamme on käsite "kauniimpi sukupuoli" ja mm. iso osa taiteestakin vuosisatojen ja tuhansien ajalta keskittyy ns. naiskauneuteen. Naiset myös laittautuvat nykyään keskimäärin paljon enemmän kuin miehet. Onko tällä kulttuuritaustalla ihme, jos naisetkin pitävät naisia kauniimpina kuin miehiä?
Jos halutaan rankata (en tiedä miksi haluttaisiin mutta ilmeisesti tämä on tärkeää) miehet ulkonäön perusteella järjestykseen, täytyy naisten rakentaa otoksesta nimenomaan järjestys, ei vain valita kuka näyttää "keskiarvoa komeammalta". Mitä keskiarvoa? Jos otoksen näkee sitä mukaan kun valintoja pitää tehdä, ei voi valita kuin "erityisen komealta" näyttävät koska ei ole nähnyt sitä otosta josta pitäisi keskiarvo määritellä. Jos tehdään tutkimusta tai edes "tutkimusta" sen soisi noudattavan jotain logiikkaa.
Ja lopuksi. Onko todella naisten vika, jos iso osa miehistä ulkonäköön katsomatta on tai olisi valmis harrastamaan seksiä lähes jokaisen naisen kanssa? Osa naisista ei edes halua parisuhdetta ja siihen heillä on täysi oikeus.