HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt kuin 100 vuotta kun naiset päästettiin valloilleen niin stoppasi avioliitot ja lisääntyminen.
Järki pääsi valloilleen, kun naiset saa päättää lisääntymisestään ja pariutumisestaan, jopa väestöräjähdyskin pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne hyvännäköiset ukrainalaiset naiset on? itse nähnyt pelkkiä lyhyitä pulleita akkoja miehineen. Yksi lesbonainen oli ihan nätti.
Ne nätit on edustusvaimoina rikkailla. Kuten Melania Trump.
Siinäpä vasta ruma nainen. Sellane barbienukke. Vähän niinkuin miehensäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt kuin 100 vuotta kun naiset päästettiin valloilleen niin stoppasi avioliitot ja lisääntyminen.
Järki pääsi valloilleen, kun naiset saa päättää lisääntymisestään ja pariutumisestaan, jopa väestöräjähdyskin pysähtyy.
Miehen logiikalla maailman liikakansoitus ja pakkoavioliitot sekä -seksi on ihan ok, jos miehille vaan turvataan p*llunsaanti.
Vierailija kirjoitti:
"Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37."
Kyllä, olet kusipää. Ensinnäkin olet huijannut vaimosi avioliittoon, vaikka et rakasta häntä. Toisekseen olet tehnyt lapsia painostuksen vuoksi, et siksi, että olisit niitä itse halunnut. Kolmanneksi olet vielä sen verran selkarangaton vätys, että kehtaat ULISTA asioista, joihin olet itse syypää juuri tuon oman selkärangattomuutesi vuoksi. Vtttu mikä "mies".
Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö minun ulista vaimolle ja lapsille ja samalla pilata heidän mielenterveytensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole enää pakko. Miksi te miehet ette tee parisuhteesta naisille houkuttelevaa vaihtoehtoa , ja perheestä. Molemmissa vastuu ja työ kaatuu naisen niskaan, ja mies poimii vain rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön.
Ei tuo ole mikään turha pelko.
Moni nainen deittisovelluksissa kysyy nopeasti miehen statusta ja jos se ei riitä niin keskustelu loppuu.
Bussikuski on yksi niistä ammateista jonka kuulemisen jälkeen nainen siirtyy etsimään sitä lääkärijuristia.
Sitten bussikuskin pitää etsiä nainen, joka arvostaa bussikuskin ammattia.
Oon huommannut, että meidän illanistujaisissa se, joka on ollut eniten bussikuskina, saa aina illan päätteeksi eniten naista. Ovat aina kovimpia tekijöitä baarissa jatkoilla. Pelataan yleensä miedoilla, niin ei mee nii pahasti pää sekasi kun bussikuskiks pääsee
"Ai olen kusipää, koska minulle nämä asiat ovat täysin uusia ja vaimo ja yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ennen kuin on liian myöhäistä? Vaimo oli ainoa match kolmeen vuoteen kun käytin deittailusovelluksia. Ikää oli minulla 35 vuotta ja vaimolla 37."
Hanki selkäranka, ennen kuin on liian myöhäistä.
Pikkulapsiarki on helvetin rankkaa molemmille vanhemmille. Silloin on äärimmäisen tärkeää puhaltaa yhteen hiileen.
Äitiys ei ole "mun juttu" myöskään, en siis koe olevani tässä roolissa "kuin kala vedessä" ja identiteettiäni koetellaan. Ei ole kumminkaan lapsen vika, että tulin raskaaksi, joten pakkohan tämä homma on yrittää hoitaa kunnialla maaliin, vaikka kuinka vituttaisi.
Ensimmäiset vuodet on kaikkein vaikeimpia, pikkuhiljaa helpottaa ja vaikkei siitä lapsiperhe-elämästä suorastaan nauttisi niin kyllä siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtäisiinpä joskus tällainen juttu myös meistä naisista, jotka ei löydetä puolisoa. Meitä on myös paljon, mutta meistä ei tehdä juttuja, eikä kukaan ole meistä huolestunut, koska harvoin alamme tuhoisiksi ja vihamielisiksi muuta kuin ehkä itseämme kohtaan, jos sitten kärsimmekin seksin puutteesta ja yksinäisyydestä. Itsekin kiltisti suoritan rooliani yhteiskunnan koneiston osana mielialalääkkeiden voimin, vaikka pohjimmiltani olen äärettömän onneton.
Kyllä näitä juttuja naisistakin tehdään. Ihmettelen vain, miksi olet niin onneton ilman miestä puolisona. Saat tehdä mitä haluat ja elää vain itsellesi. Etkä saa tulehduksia alapäähäsi kruununa orgasmittomalle seksillä.
Kyllä mä onneksi olen joskus aiemmin pari kertaa ollut suhteessa ja seksiäkin saanut. Orgasmeja sain seksissä hyvin, eikä tullut tulehduksia. Välillä ovulaation aikaan varsinkin sitä seksiä tekee niin paljon mieli, että ei pysty edes töissä keskittymään. Oma-apu auttaa hetkeksi, mutta puuttuuhan siitä se läheisyys ja hellyyskomponentti kokonaan. Luin jutun 1800-luvusta, jolloin naisten ahdistuksen yms. mielenterveysongelmien syynä pidettiin vaivaa nimeltä hysteria, jonka hoito oli, että lääkäri hinkkasi potilaalle orgasmin, jota silloin kutsuttiin nimellä hysteerinen paroksismi. Itsetyydytys tuntuu vähän sellaiselta, mekaaninen, kylmä apu hermostolliseen laukeamistarpeeseen, parempi kuin tyhjä, mutta ei lähelläkään oikeaa seksiä.
Tuo saat tehdä mitä haluat yms. Totta, mutta kun mä olen semmoinen koti-ihminen, joka en oikein halua tehdä muuta kuin kotoilla. Ihaninta olisi, jos voisi kotoilla oman puolison ja lasten kanssa. Olen mä yrittänyt harrastaa ja muuta, mutta kun en mä oikein välitä niistä harrastuksista. Kuntosali on ainoa, joka on jäänyt tavaksi. Ja monet asiat on semmoisia, etten nauti niistä yksin. Esim. olen kokeillut pari kertaa käydä matkoilla yksin. Se oli lähinnä yksinäistä ja surullista. Tai syöminen paremmassa ravintolassa yksin tai mökkeily yksin. Olen sitten päätynyt lähinnä pelailemaan tietokoneella ja lukemaan ja katselemaan suoratoistoja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin että Risto unohtaa suomalaiset naiset, tai ylipäätään länsimaiset. Itään kumppanin hakuun, mars!
M
Maa on pullollaan ukrainalaisia naisia, sellaisia nelikymppisiä, joilla muutama lapsi. Todella monet ovat aikeissa jäädä Suomeen. Siinä olisi ikisinkuilla miehillä elämänsä tilaisuus. Aika kauniita kuitenkin nuo ukrainalaiset ja kulttuuri ei eroa kovinkaan paljoa suomalaisesta.
Slaavikulttuuri eroaa aika hitostikin Pohjoismaalaisesta kulttuurista..
No eikö täällä
Kukaan nainen ei tarvitse munaa, se on teille miehille tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet kusipää. Ensinnäkin olet huijannut vaimosi avioliittoon, vaikka et rakasta häntä. Toisekseen olet tehnyt lapsia painostuksen vuoksi, et siksi, että olisit niitä itse halunnut. Kolmanneksi olet vielä sen verran selkarangaton vätys, että kehtaat ULISTA asioista, joihin olet itse syypää juuri tuon oman selkärangattomuutesi vuoksi. Vtttu mikä "mies".
Pitäisikö minun padota tunteeni ja tehdä itsemurha? Anonyymillä palstalla on tervettä "ulista" kun muuallekkaan ei voi. Vai pitäisikö minun ulista vaimolle ja lapsille ja samalla pilata heidän mielenterveytensä?
Itseasiassa olis todella tärkeetä keskustella asiasta sen vaimon kanssa. Mietitte yhdessä, miten voisitte tehdä arjesta mielekkäämpää.
Tuo sitten taas ei ole naisen vika pätkääkään, että olet hänet valheellisesti vaan huolinut. Elä sen kanssa. Mahdatko itsekään olla naiselle ykkösvalinta?
Ihmettelen aina näitä ihmisiä. Jos he vain saisivat seksiä, he olisivat onnellisia. Osan ihmisistä ongelmat vaikuttavat mitättömiltä. Kai tälle nyt jotain voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki selkäranka, ennen kuin on liian myöhäistä.
Pikkulapsiarki on helvetin rankkaa molemmille vanhemmille. Silloin on äärimmäisen tärkeää puhaltaa yhteen hiileen.
Äitiys ei ole "mun juttu" myöskään, en siis koe olevani tässä roolissa "kuin kala vedessä" ja identiteettiäni koetellaan. Ei ole kumminkaan lapsen vika, että tulin raskaaksi, joten pakkohan tämä homma on yrittää hoitaa kunnialla maaliin, vaikka kuinka vitu
Mies ei kestä edes puolta vastuusta, niinpä vailla tunnontuskia sysää kaiken vastuun "rakkaimmalleen" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Riston tilanteessa viisi vuotta sitten. Nyt on vaimo ja pojat 2 ja 1 vuotta.
Tekisi mieli lähteä pois. Tämä ei ole ollenkaan minun juttuni. Lapset ja parisuhde vievät liikaa aikaa. En edes rakasta vaimoani, koska otin hänet vain koska muita en saanut. Palkasta jää vain 10% käteen kaikkien kulujen jälkeen. Minusta on tullut köyhä kun ennen tunsin itseni keskiluokkaiseksi.
Jos Risto lukee tätä, niin mieti vielä asiaa. Ei kannata mennä vääristä syistä perhettä rakentamaan.
Tässä on oiva esimerkki miehistä, jotka muuttuvat aivan kuin toisiksi ihmisiksi, kun on perhearjen aika. Silti naisia syyllistetään aina, kun mies on vätys. "Mitäs menit lisääntymään paskan miehen kanssa." Miehistä kun ei vaan koskaan tiedä, tuleeko heistä kunnollisia perheenisiä ja aviomiehiä ennen kuin on niin sanotusti l
Yllätyyys- taas kaikki on naisten ja yhteiskunnan vika. Miehillä aina. Teidät pitäisi asettaa holhouksen alaisiksi, kaikki. Yhteiskunnan pitäisi oikeasti antaa päättää asioistanne.
Vierailija kirjoitti:
Tehtäisiinpä joskus tällainen juttu myös meistä naisista, jotka ei löydetä puolisoa. Meitä on myös paljon, mutta meistä ei tehdä juttuja, eikä kukaan ole meistä huolestunut, koska harvoin alamme tuhoisiksi ja vihamielisiksi muuta kuin ehkä itseämme kohtaan, jos sitten kärsimmekin seksin puutteesta ja yksinäisyydestä. Itsekin kiltisti suoritan rooliani yhteiskunnan koneiston osana mielialalääkkeiden voimin, vaikka pohjimmiltani olen äärettömän onneton.
Kyllä näitä tehdään. Naisille sanotaan vaan, että laihduta, kasvata pitkä ja paksu tukka, ala meikattu ja käyttää mekkoja -ja vttuako valitat, saat aina munaa,jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Riston tilanteessa viisi vuotta sitten. Nyt on vaimo ja pojat 2 ja 1 vuotta.
Tekisi mieli lähteä pois. Tämä ei ole ollenkaan minun juttuni. Lapset ja parisuhde vievät liikaa aikaa. En edes rakasta vaimoani, koska otin hänet vain koska muita en saanut. Palkasta jää vain 10% käteen kaikkien kulujen jälkeen. Minusta on tullut köyhä kun ennen tunsin itseni keskiluokkaiseksi.
Jos Risto lukee tätä, niin mieti vielä asiaa. Ei kannata mennä vääristä syistä perhettä rakentamaan.
Tämä on muuten sellainen suodenkuoppa jota JOKAISEN kokemattoman miehen tulee varoa. Kun vihdoin saat sitä läheisyyttä, hyväksyntää, seksiä ja alkuhuumaa ensimmäistä kertaa - et välttämättä osaa ajatella parisuhteen toimivuutta pidemmällä aikavälillä. Haluat pitää tästä kiinni kun olet vihdoinkin saavuttanut sen mitä olet aina halunnut! Mutta kun aik
Luuletko sä ettei se tule sille tuoreelle äidillekin puun takaa, millasta se lapsiperheen arjen pyörittäminen sitten todellisuudessa on? Se ei ole mitenkään sukupuolesta riippuva asia, ettei sitä todellisuutta voi ymmärtää, ennen kuin sen on itse kokenut.
Ei ole mitenkään harvinaista, että tuore äiti tuntee katumuksen tunteita. Niistä ei vaan hiiskuta muille vaan suuressa häpeässään ne suljetaan mielen perukoille. Koska kuvitellaan, että kaikki muut naiset on onnensa kukkuloilla samassa tilanteessa. Ja kun kukaan ei puhu, tabu pysyy yllä..
Käykää laittamassa miehelle kommentteja youtubeen.
Risto holopainen nimellä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten sellainen suodenkuoppa jota JOKAISEN kokemattoman miehen tulee varoa. Kun vihdoin saat sitä läheisyyttä, hyväksyntää, seksiä ja alkuhuumaa ensimmäistä kertaa - et välttämättä osaa ajatella parisuhteen toimivuutta pidemmällä aikavälillä. Haluat pitää tästä kiinni kun olet vihdoinkin saa
Elämässä saa usein suurimman ilon asioista, joiden eteen on tehnyt eniten työtä. Mun huonosti nukkuneet koliikkivauvat on ihan mahtavia teinejä. Vähän sitkeyttä moni mies jaipaisi.
Sitten bussikuskin pitää etsiä nainen, joka arvostaa bussikuskin ammattia.